Alla kategorier Konsert Stockholms län Stockholm Norrmalm Stockholms Stadsteater AB (Stadsteatern)

Stockholms Stadsteater AB (Stadsteatern)

Sergels Torg, 111 57 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Stockholms Stadsteater AB (Stadsteatern)

• Marzena D
    Marzena D skrev om Stockholms Stadsteater AB (Stadsteatern)
    Jag är en flitig besökare på Stockholms Stadsteater. Mycket nöje och högklassig kulturupplevelse, dock inte den senaste gången. Jag såg den annars fantastiska pjäsen Anna Karenina. Jag förstår inte varför man sätter upp en pjäs på detta sätt. Istället för en tragisk och passionerad kärlekshistoria blev det cirkusakrobatik på en stor trappa med helt
    ointressanta karaktärer. Jag är fortfarande stel i nacken av trapptittandet. Aldrig mer trappor på Stadsteaterns scen, snälla!
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Stockholms Stadsteater AB (Stadsteatern)
    Här uppträder Sveriges absoluta scenkonstelit. Fastän Benny (som fått rollen att spela chef) vill dra varje krona ur konsten; blir det ändå sevärt och genomtänkt. Inte minst beroende på alla duktiga som arbetar här: scenografer, regisörer, skådespelare och musiker m.fl.
    Vinet de serverar i restaurangen jämte Stora scenen, Lilla och Klarascenen, är dock odrickbart. Man får nöja sig med att fylla sina sinnen med det teatern mer direkt förknippas med att erbjuda. Här står konsten i alla fall fri; så fri den nu kan stå i en stat förövrigt styrd av antiintellektuella ambitioner.

Sergels Torg, 111 57 Stockholm