Alla kategorier Hotell Stockholms län Nacka Hotel J Nacka Strand

Hotel J Nacka Strand

Ellensviksvägen 1, 131 52 Nacka strand — Visa karta

Efter en kvarts sjöresa från Stockholm City stiger du iland på Hotel J i Nacka Strand. Du som besökt det amerikanska seglarparadiset Newport kanske får en lätt déjà vu-känsla. Inte så konstigt för hotellet är inspirerat av ett sommarhus som ligger där.
Gredelbyleden 138, 74171, KNIVSTA
Nova Park Conference
Magdalena S:
Vi fick ett mycket bra bemötande av personalen på Nova Park och servicen var otroligt bra. Det gjorde att våra konferensdagar blev väldigt l...

Läs vad 3 kunder tycker om Hotel J Nacka Strand

• Cedric Z
    Cedric Z skrev om Hotel J Nacka Strand
    Hotel J was great, just what we wanted, quaint quiet and all our needs were met. We loved the location and wish we had found it earlier.

We also loved the setting.
    Nikke L gillar detta
  • Annika T
    Annika T skrev om Hotel J Nacka Strand
    Var här med min pojkvän under nyår och hade det fantastiskt underbart. Kvinnan som jobbade i receptionen var så trevlig!! Rummet var perfekt och lyxigt att dom hade lite Face-produkter i badrummet och lakanen,badrockarna och handdukarna var av märket GANT som kändes extra lyxigt. Super trevligt att sitta framför brasan med en cappuccio och en trevlig likör till och frukosten var god :-) REKOMMENDERAS STARKT!!
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Hotel J Nacka Strand
    Hotel J är absolut trevligast att besöka en varm sommardag. Deras restaurang är jättebra och serverar en massa god mat med inspiration från havet. På sommaren är det mysigt att sitta på uteserveringen precis vid vattnet med utsikt över Stockholm och båtarna som passerar. Plus för att man kan ta färjan hit. Vill man kan man även bo över.
    Johan C gillar detta

Ellensviksvägen 1, 131 52 Nacka strand