Stolpes Entreprenad AB

Vargmötesvägen 7, 186 30 Vallentuna — Visa karta

Stolpes Entreprenad - Sedan 1996 har vi utfört en rad olika entreprenadarbeten. Med över 20 år i branschen har vi skaffat oss den erfarenhet och kunskap som behövs för att utföra jobb med hög kvalitet och hög servicegrad. Genom att ständigt se över våra materialleverantörer och nya metoder säkerställer vi att vi levererar det bästa materialet till bästa pris.

Kvalitetssäkrar gör vi genom de interna kontroller som Thomas Stolpe själv utför. Detta för att få ett så nära samarbete med beställaren som möjligt. Vi på Stolpes Entreprenad Erbjuder

- Tegelomläggningar
- Byggnadsplåtslageri
- Mindre tätskiktsarbeten som duk & papp
- Skotta säkert

Välkommen att höra av dig till oss för offert eller ta en titt in på vår Instagram https://www.instagram.com/stolpesentreprenadab/
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 85 kunder tycker om Stolpes Entreprenad AB

• 2020-09-06

Dirk B skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Replacement of a couple of roof tiles
    Cleaning rain gutter Läs mer
    2020-09-17 Thomas S svarar Dirk B
    Hej och tack för din Rek.
    Viktigt med att hålla hängrännor rena från skräp samt ha koll på att alla tegelpannor är hela innan Vintern.
    Ett bra underhåll förlänger livslängden avsevärt!

Hälsningar Thomas
  • 2020-08-27

Carl-gustav M skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Fixade taksäkerheten och tätningslösning på ett effektivt och bra sätt
    Mycket trevliga och proffsigt bemötande.
    Rekommenderas!

Calle i Grana Läs mer
    2020-09-01 Thomas S svarar Carl-gustav M
    Hej,
    Tack för att du tog dig tid att skriva några rader om vårt arbete hos Er.
    Nu kan sotarn komma till sin arbetsplats på ett säkert sätt:)
    MVH Thomas stolpe
  • 2020-08-26

Åsa K skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Omläggning av plåt på tak. Väl bemött. Effektivt och mycket bra gjort. Bra kommunikation. Arbete utfört enligt överenskommelse. Läs mer
    2020-09-01 Thomas S svarar Åsa K
    Hej Åsa,
    Tack för att du tog dig tid att brifa oss om din erfarenhet av vårt arbete hos Er.
    Kuptäckningen med tillhörande balkong blev riktigt bra och hoppas även balkongräcket som Åboms Smide skulle tillverka blev fint.

Vänligen Thomas Stolpe
  • Anna v

2020-08-13

Anna v skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Stolpes Entreprenad har lagt nytt tak hos mig, servicen var perfekt. De var professionella, trevliga, snabba och mitt tak är superfint! Rekommenderar Stolpes alla dagar i veckan. Läs mer
    2020-09-01 Thomas S svarar Anna v
    Hej Anna,

Tack för din rekommendation!
    Ditt nya betongtegel tak blev fint och dom nya trä vindskivorna 28x170mm blev rejäla:).
    Bra även att vi monterade två stuprör per sida så vattnet delas upp på ytorna ner i de hängrännorna.
    Efter första vintern kommer vi tillbaka och ser över taket byter eventuella trasiga tegelpannor.

• 2020-08-10

Jan A skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Måttbeställd nockplåt lev rekordsnabbt, mkt vänligt bemötande, bra pris.....
    Okomplicerat och enkelt. Läs mer
    2020-09-01 Thomas S svarar Jan A
    Hej, Kul att vi kunde hjälpa dig med detta på kort varsel:)

Vänligen Thomas Stolpe
  • 2020-07-16

Kerstin H skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Mycket hjälpsamma och gott bemötande! Snabbt och väl utfört arbete (reparation av tak). Vi anlitar dem gärna igen.
    Kerstin HL, Vallentuna Läs mer
    2020-09-01 Thomas S svarar Kerstin H
    Hej Kerstin,

Tack för att Ni valde oss för Er takrenovering!

Vänligen Thomas
  • Gerard B

2020-07-14

Gerard B skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Stolpes gjorde en tak reperation. Dom kom inom några dagar och fixade allt galant
    Mycket nöjd. Läs mer
    2020-09-01 Thomas S svarar Gerard B
    Hej Gerard,

Tack för att du tog dig tid att skriva lite om din upplevelse av Stolpes!
    Vi tackar även för din beställning av omläggningen av ditt tak som vi böjar med under hösten.

På återseende!

Gerard B, Thomas S gillar detta
  • 2020-06-11

Näsbypark 6 skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Dem levererar vad dom säger och håller alltid det dom lovar. Sen har jag en lång samarbete med stolpe pga dom har gjort all plåtarbete hos mig. Sätter alltid kunden först. Läs mer
    2020-06-11 Thomas S svarar Näsbypark 6
    Hej Robert och tack för att du tog dig tid och skriva vad du tycker om oss!

Ert nya mörkröda plåttak med vattenavrinning och nya fönsterbleck med putsbärare blev fint och solcellerna sitter säkert på täckningen som ni monterade efter att vi var klara. En dag som denna med bara en sol på himmeln genererar det säkert mycket energi:)
    Det blev lite konstigt med skorstenen till en början men det fixade vi tillslut tillsammans bra tycker jag.

Ha en fin sommar och välkommen åter.

• 2020-06-10

Christian M skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Dom la ett plåttak på mitt hus.Kontakten och bemötandet var utmärkt. Arbetet blev fantastiskt det är med glädje man kan rekommendera dom. Läs mer
    2020-06-10 Thomas S svarar Christian M
    Tack Christian för ett bra samarbete genom från offerering till slut produkt.
    Ha nu en fin sommar och välkommen åter.

• 2020-06-08

Anders J skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Trevligt bemötande och snabb hjälp. Allt fungerade utmärkt. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-06-08 Thomas S svarar Anders J
    Tack Anders för att du tog dig tid att skriva nåt om oss.
    Vårt arbete hos Er BRF var ett viktigt uppdrag då taken ej var maskin falsade och läckagerisken var uppenbar.

Nu efter Ni målat Era tak, så kommer taken må bra i många år framöver.
    Ett bra löpande underhåll förlänger livslängden på taken avsevärt.

Trevlig sommar och välkommen åter.
  • 2020-06-01

Joacim M skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Punktliga, noggranna, proffsiga, trevliga och vansinnigt prisvärda. Läs mer
    2020-06-01 Thomas S svarar Joacim M
    Tack Joacim för ett bra samarbete genom din omläggning av tak. Ny vattenavrinning samt plåtdetaljer på taket blev fint med det nya betongpannorna från Benders. Att du också valde att byta dina takfönster gjorde att det helheten blev Rolls Royce.

Ha nu en fin sommar och att det blir mycket bad i eran pool.

• Carl V

2020-05-27

Carl V skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Jag ger gärna en varm rekommendation av Stolpe baserat på följande upplevelse:

Professionellt utfört arbete. Snyggt och konstruktionsmässigt korrekt.
    Tydlig kommunikation om projektet, tider för olika moment innan start och löpande dagliga uppdateringar baserade på väder och leveranser.
    Anpassning efter klen väg med tunn asfalt i samfällighet.
    Bra kommunikation med grannar.
    Städat och snyggt efter jobbet.
    Bra hänsyn till nyinflyttad hundvalp.
    Lättkommunicerade, trevliga och serviceinriktade killar som gjorde jobbet. All cred till dem!!!

Inte billigast men känner mig trygg med att mitt tak kommer att må bra under lång tid framöver! Läs mer
    2020-05-27 Thomas S svarar Carl V
    Hej,
    Tack för Era varma rekommendationer!
    Ja, taket i mörkgrått betongtegel passade bra ihop med bandtäckningen i mörkgrå kulör.
    Alltid skönt med ny råspont och en bra underlagspapp som gör att ni kan framåt bara underhålla årligen med att rensa hängrännor och kolla så ingen betongpanna gått sönder.
    Första året kommer vi dock tillbaka och gör en ett års besiktning där vi kollar över taket samt rensar hängrännorna så du vet.

Ha en fin sommar!

• Jonathan L

2020-05-26

Jonathan L skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Regnhatt på skorsten. Fick specialtillverkad med galler på sidorna för att hålla fåglar borta.

Snabba, bra kontakt, rimligt pris och kunniga hantverkare.

Kommer absolut anlita Stolpes igen vid behov. Läs mer
    2020-05-26 Thomas S svarar Jonathan L
    Hej Jonathan och tack för att du tog dig tid att skriva några rader om oss och grattis till tillökningen:)

Väderskyddet på skorsten blev fint och det rostfria nätet på 3mm kommer hålla fåglarna borta.
    Lade ut bilden på vår Instagram så du kan se.

Ha nu en fin sommar och välkommen åter.

• 2020-05-25

Shuling L skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Det gick bra och snabb att lösa problem. Läs mer
    2020-05-26 Thomas S svarar Shuling L
    Hej Shuling,
    Tack för ditt inlägg om vårt arbete, hoppas nu att hängrännan funkar som den ska:)
    Bara höra av dig om mer justeringar behöver göras.

• 2020-05-25

Lars L skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Utförde det vi kommit överens om och den som gjorde det var dessutom mycket trevlig. Läs mer
    2020-05-26 Thomas S svarar Lars L
    Hej Lars,
    Tack för att du tog dig tiden till att skriva några ord om vårt montage av hängrännan samt rengöringen av den takdel som det var mycket mossa på.

Välkommen åter.
  • 2020-05-22

Barbro L skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Jag behövde få en stormskada på mitt tak lagat och Stolpes gjorde ett jättebra jobb. Det gick snabbt, tyst(!) och efteråt syns det inte att de varit här förutom att taket numera är helt. Allt från det att jag kontaktade företaget tills arbetet var klart fungerade perfekt. Läs mer
    2020-05-25 Thomas S svarar Barbro L
    Hej Barbro, ja stormen var lite ond mot taket ditt.
    Men nu kan du sova lugnt och bara höra av dig om det är nåt mer vi kan bistå med.

Tack för att du tog dig tiden att skriva några rader om din känsla av vårt arbete hos dig.

• 2020-05-19

Jocke F skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Snabb och smidig kontakt, förväntningarna uppfylldes med god kontakt samt smidigt och snabbt utfört. Läs mer
    2020-05-19 Thomas S svarar Jocke F
    Tack Jocke för att du tog dig tid att förmedla din känsla av vårt arbete hos dig.

• 2020-05-08

Håkan K skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Vi beställde ett nytt plåt tak med papp och läkt. Taket har många vinklar och killarna stolpes entreprenad gjorde ett jätte bra jobb. Taket blev snyggt och vi är jätte nöjda. Vi hade en bra kommunikation, och de som var här var punktliga och trevliga , bra jobbat 👍👍👍👍 Läs mer
    2020-05-11 Thomas S svarar Håkan K
    Tack Håkan för du skriver några rader om vårt arbete hos dig.
    Blev bra med bandtäckning på dom låglutande ytorna och sen Plannja royal på branta takdelarna då Ni inte ville ha ett tungt takmaterial.
    Fint nytt tak med 15 års trygg garanti.

Tack och på återseende
    MVH Thomas stolpe
  • 2020-04-27

Per T skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Vi hade problem med inträngning av fukt i yttertaket på några ställen. Thomas och hans killar gjorde en noggrann inspektion utifrån baserat på de observationer och mätningar vi gjort på vinden. De hittade läckorna och var tydliga i sin kommunikation hur de borde åtgärdas. De kunde påbörja åtgärden inom ett par veckor och utförandet gick fort. Vi fick bra information löpande hur det fortskred. Det bemötande vi fick var trevligt och de var duktiga på att förklara hur de villa lösa problemen. Jag skulle anlita dem igen vid behov. Läs mer
    2020-04-29 Thomas S svarar Per T
    Hej Per,
    Tack för att du tog dig tid att skriva lite om vårt arbete hos Er.
    Din grundliga dokumentation underlättade för oss i felsökningen av läckagen.
    Lite målningsarbeten kvarstår för er under den kommande varma del av året som närmar sig med stormsteg.
    Hör av dig om du behövde skyliften mot gatan.
    På återseende och välkommen åter
  • 2020-04-27

Hans L skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Byte av yttertak, burspråkstak, balkong på villa innefattande tätskikt, btg pannor, plåtdetaljer, stosar och tak säkerhet.
    - Stolpes Entreprenad har utfört en mycket väl planerad och funktionell entreprenad inom avtalad tid och utan avbrott.
    - Entreprenad summan har efter sammanställning av förfrågningar visat sig konkurrenskraftig.
    - All personal har visat stor kompetens och pålitlighet samt varit positiva och trevliga.
    - Underentreprenörer har också varit bra beträffande utförande och arbetsmiljökrav.
    - Stolpes har utfört arbetet med arbetsmiljöplaner både för entreprenadens genomförande och framtida tak säkerhet. De har dagligen hållit arbetsområdet väl städat.
    - Vi som beställare är mycket nöjda med Stolpes Entreprenad AB. Läs mer
    2020-04-28 Thomas S svarar Hans L
    Hej Hans och tack för att du tog dig tid att skriva några rader om tegel och plåtentreprenaden på ert fina hus.
    Bra kämpat av dig och din fru med all snickarglädje som blev så fint.
    Roligt att ni är nöjda och det är även vi, tillsammans jobbade vi fram ett riktigt bra resultat.
    Underentreprenören i form av ställningsbyggaren är en fin gammal firma som vi använt i många år.
    På återseende och välkommen åter
  • 2020-04-25

Fredrik H skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Lätt att få kontakt med. Ger ett mycket seriöst intryck. Läs mer
  • 2020-04-25

Hans S skrev om Stolpes Entreprenad AB
    - plåtarbete pga läckage vid regn påslag.
    - på ett yrkesmässigt och trevligt sätt
    - laga läckaget, läckaget lagades men tyvärr upptäcktes ett nytt lite senare. Det nya läckaget är inplanerat för åtgärd.
    - erfarenhet hittills är ett gott intryck

Återkommer gärna senare när arbetet har avslutats Läs mer
    2020-04-25 Thomas S svarar Hans S
    Hej Hans och tack för din tid att skriva några rader om oss.
    Stämmer riktigt att ett nytt läckage hittades efter att vi där, men som vi sa så kommer vi tillbaka under nästa vecka för att få in plåten bakom ditt smygvirke på din balkongdörr. Vatten har en förmåga att leta in sig på dom konstigaste ställena.
    Ha en fin helg nu så hörs vi under nästa vecka.
    Mvh Thomas

Ps, vatten läckage är det inte lätt att på ett besök hitta boven till dramat men skam den som ger sig:)

Björn D skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Lagning av plåttak. Arbetet utfört proffsigt av kunnig och trevlig personal. Läs mer
    2020-04-23 Thomas S svarar Björn D
    Tack Björn för din återkoppling.
    Fotrännorna blev riktigt bra ihop med din bandtäckning.

Välkommen åter och på återseende:)

Jaqueline S skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Vi har anlitat dem 2 gånger för lite olika arbeten på vårt hus och dem är super trevliga, effektiva och ger utmärkt service. Väldigt lätta att ha och göra med. Kan starkt rekommendera dem! Läs mer
    2020-04-23 Thomas S svarar Jaqueline S
    Hej Jaqueline och tack för att du tog dig tid att skriva några rader.
    Hoppas oljudet försvann efter att vi bytt plåtdetaljen på skorstenen.
    Hör av dig om det är nåt mer vi kan bistå med!

Peter D skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Mycket god snabb service med professionell lösningsorienterad personal Läs mer

Cadenius B skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Beställt plåt för hämtning.
    Haft Stolpes som plåt entreprenör på massor av jobb, oftast takomläggning.
    Hela rena, trevluga killar som gör bra jobb, håller tider och avtal.
    Lätt att beställa detaljer för avhämtning. Läs mer
    2020-04-23 Thomas S svarar Cadenius B
    Super tack Patrik för din återkoppling!
    Ha en fin kommande sommar så hörs vi framåt:)
    Bra skisser på diverse plåtdetaljer som du beställt, vilket borgar för rätt slut produkt.

///Om ni vill ha en plåt tillverkad så kan Ni rita en skiss på lapp, mms en bild på den till 0707648271 och sen återkommer vi om det är några frågor gällande just Er plåtprofil///

Maria L skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Snabbt och punktligt. Kan varmt rekommendera Läs mer

Roger E skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Fantastiskt bemötande och kvalificerat utfört takarbete och dessutom snabbare än förväntat till mycket rimligt pris. Jag rekommenderar starkt Stolpes Entreprenad.
    Roger Läs mer
    2020-04-23 Thomas S svarar Roger E
    Tack Roger för din återkoppling om vårt plåtarbete hos dig.
    Det blev riktigt bra till slut:)

Ha det bra och Välkommen åter !

Hans S skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Plåttjänst

Utmärkt

Företaget levde mer än väl upp till mina förväntningar.

Utmärkt 5 Läs mer
    2020-04-22 Thomas S svarar Hans S
    Hej Hans Och tack för din återkoppling.

Ja nu kan sotarn komma till skorstenen på ett tryggt sätt samt att det nya skorstensbeslaget tätar bra mellan skorsten och Lertegel.
    Tror det var bra att vi även fäste upp din nockplåt så den inte blåste iväg i senaste stormarna.

Mattias K skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Pålitligt utfört uppdrag, inget att anmärka på. Läs mer
    2020-04-22 Thomas S svarar Mattias K
    Tack Mattias för att du tog dig tid att skriva några ord.

Årets storm var lite ilsken mot dina lertegelpannor.
    Tack även för att du ringde om sladdvindan till skyliften som vi glömde:)

Lars F skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Beställer plåtarbeten med ett mycket gott bemötande och bra resultat. Läs mer
    2020-04-22 Thomas S svarar Lars F
    Hej Lasse och tack för att din återkoppling!

Alltid roligt att hjälpa dig på dina byggen:)
    På återseende och bara komma och ta en fika när du har tid

Magnus E skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Nya hängrännor och stuprör. Trevligt bemötande och snabba på att svara på frågor. Snyggt jobb! Rekomenderas Läs mer
    2020-04-22 Thomas S svarar Magnus E
    Hej Magnus ,
    Hoppas att valet av en bredare hängränna 150mm fungerat bra i regn rusket som varit.
    Blev snyggt när du målade vit i takfoten också:)

Marcus J skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Fix med vårt plåttak.
    Snyggt och snabbt med personlig service Läs mer
    2020-04-22 Thomas S svarar Marcus J
    Hej Marcus och tack för din återkoppling.
    Ja våra justeringar (åldersförlängande åtgärder)på taket kommer göra att Ni ej behöver lägga om taket i närtid utan kan planera det i framtiden.

Ha nu en fin kommande sommar och välkommen åter
  • Martin T

2020-04-21

Martin T skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Vi har lagt om nockbanden på våra tak i två omgångar det senaste året (två olika tak). Stolpes fick uppdraget båda gångerna. En mycket enkel och bra kommunikation. De åkte förbi och tittade till taken emellan andra jobb och klämde därefter in det lilla arbetet på kort varsel. Snabbt ordnat på en eftermiddag och resultatet blev mycket bra. Vi är väldigt nöjda och kommer återkomma! Läs mer
    2020-04-22 Thomas S svarar Martin T
    Tack Martin för din återkoppling och för att vi fick förtroendet även andra gången på tak 2.

Ola S skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Snabb service. Alla åtgärder vi beställt har utförts med ett utmärkt resultat. Läs mer
    2020-04-22 Thomas S svarar Ola S
    Tack för att du tog dig tid att berätta vad du haft för erfarenheter gällande våra tjänster
    Ingen storm i år var ju som Alfrida men det stormade ganska hårt i år också och hoppas våra plåtar sitter som dom ska, annars bara höra av dig så löser vi det:)
    Hoppas även att sotarn blev glad när han skulle gå på den nya gångbryggan när han skulle sota.

Lennart J skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Alltid hjälpsamma och effektiva. Tomas är kanon Läs mer
    2020-04-22 Thomas S svarar Lennart J
    Tack Lennart, det är alltid roligt att hjälpa dig med dina plåtarbeten.

• Radeks Mark & Betong AB

2020-04-21

Radeks Mark & Betong AB skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Plåt arbetet på mitt hus .... Läs mer
    2020-04-22 Thomas S svarar Radeks Mark & Betong AB
    Tack för din återkoppling.
    Ja visst blev vattenavrinningen bra:)

Välkommen åter !
  • 2020-04-20

Håkan N skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Har anlitat Stolpe tidigare och finner dem mycket professionella och serviceinriktade. Definitivt ett företag jag kommer vända mig till igen och varmt kan rekommendera. Läs mer
    2020-04-20 Thomas S svarar Håkan N
    Tack Håkan för dina varma ord!
    Blev fint med skorstensbeslaget på ditt glaserade lertegel!
  • Inga E

2020-03-31

Inga E skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Omläggning av tak och plåtarbete, snickeri , mycket bra trevligt proffsigt bemötande.
    Mycket nöjd kund.. Inga Ekström Molnby Gård Vallentuna Läs mer
    2020-04-20 Thomas S svarar Inga E
    Kul Inga & tack så mycket själv!
    Det var en spännande utmaning att lägga om taket på Molnbygård och känna historiens vindslag. Fotrännorna och dom heltäckta skorstenarna smyckade verkligen taket!
    Ha en fin sommar
  • 2020-03-31

Carl-göran S skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Takomläggning från plåt till lertegel. Nya hängrännor och stuprör. Byte av 2 takfönster. Byte av 3 fönster. Byte av altantak av plast.

Arbetet gjordes enligt plan, inga förseningar att tala om. Läs mer
    2020-04-20 Thomas S svarar Carl-göran S
    Hej Carl-Göran,
    Det var kul att ta bort tegelimitationen i plåt som låg och återskapa husets själ med att lägga två kupigt lertegel igen som det var en gång i tiden!
    Vad ljust & fint det blev med dom nya fönsterna, ihop med att du målade träpanelen vit också!
  • 2020-02-17

Martin R skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Vi fick hela vårat plåttak omlagt med tillhörande gesimsränna. Krävande och svårt jobb som Stolpes gjorde med bravur. Thomas är väldigt bra på att rapportera om hur arbetet fortlöper och eventuella frågor reds på enkelt och bra sätt. Läs mer
    2020-04-20 Thomas S svarar Martin R
    Hej Martin,
    Det blev verkligen bra till slut, var krävande som du skrev men tillsammans så löste vi det bra tycker jag!
    Den kommunikationen som vi hade genom ditt projekt var ömsesidigt, du med ditt jobb som arkitekt och kunnande i branschen grundlade ett gott slutligt resultat!
    Nya trallen på balkongen blev fint också
    Trevlig sommar & på återseende
  • 2020-01-28

Ronny K skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Stolpes Entreprenad utförde uppdraget hemma hos mig med stor yrkesskicklighet samt trevlig bemötande, hängrännor och snörasskydd vart precis som jag ville. Toppen firma Läs mer
    2020-04-20 Thomas S svarar Ronny K
    Hej Ronny,
    Roligt att Ni är nöjda, snöras skydden fick dock ingen prövning i år:)
  • 2019-12-16

Anneli B skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Snabb återkoppling, besök för mätning och prisuppgift av snörasskydd till garaget och del av huset. Trevliga och proffsiga killar som utförde arbetet i tid .

Rekommenderar varmt Thomas Stolpe med personal. Läs mer
    2020-04-20 Thomas S svarar Anneli B
    Hej Anneli och tack för att vi fick förtroendet:)!
  • 2019-12-10

Henry L skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Tak rep.
    Mycket snabbt och bra Läs mer
  • 2019-12-06

Kristian O skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Stolpe hjälpte mig med en lös takpanna och ryckte ut otroligt snabbt och effektivt. Läs mer
    2020-04-20 Thomas S svarar Kristian O
    Hej Kristian,
    Bra service försöker vi alltid stäva efter!
    Tack för att du tog dig tiden att skriva några ord om oss!
  • 2019-11-25

Marcus L skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Vi har anlitat Stolpes entreprenad de senaste 20 åren utan anmärkning:-)
    De håller alltid vad de lovar och sköter sina tider exemplariskt.
    Deras kvalitet är riktigt bra.

Jag rekomenderar Stolpes entreprenad varmt.

Hälsningar
    Marcus Levin
    Hammarsleven AB Läs mer
    2020-04-20 Thomas S svarar Marcus L
    Hej Marcus,
    Tack för att du tog din tid att skriva.
    Det är roligt för oss plåtslagare att komma till dina murar jobb då det är ordning och reda!
  • 2019-11-15

Roland N skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Jag behövde en ny skorstenshuv och på rekommendation ringde jag Thomas Stolpe. Det dröjde inte många dagar efter första kontakten förrän den nya huven var på plats och motsvarade mina förväntningar. Priset likaså.
    Jag kommer att ge honom fler uppdrag i framtiden.
    MVH/ Roland Läs mer
    2020-04-20 Thomas S svarar Roland N
    Hej Roland!
    Tack för att du tog dig tid att ge oss några ord om dina erfarenheter av våra tjänster!
    Vi la om grannhuset för några veckor sen och skorstenen såg fin ut!
  • Michael S

2019-11-05

Michael S skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Renovering/tätning av tak. Snabbt besök, snabb återkoppling med bilder samt snabbt igångsättande av arbete. Läs mer
    2020-04-20 Thomas S svarar Michael S
    Hej Michael!
    Ditt tak är ju väderutsatt och viktigt att löpande ha ett underhåll av dessa åtgärder mellan vägg och plåt!
    Ha det fint och på återseende!
  • 2019-11-03

Pär A skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Alla grabbarna var trevliga och lätta att kommunicera med. Snabbt, smidigt och proffsigt sen var dom klara och hade städat undan. Toppen! Läs mer
    2020-04-20 Thomas S svarar Pär A
    Hej Pär,
    Tack för att du tog dig tiden att skriva några ord:)
    Viktigt att ha rent och snyggt runt oss när vi jobbar, blir roligare då!

Ha en fin kommande sommar
  • Kim B

2019-09-24

Kim B skrev om Stolpes Entreprenad AB
    Mycket duktiga och kompetenta.
    Smidiga att ha och göra med hela vägen. Alltid lätta att nå om man har frågor. Rekommenderas till 100%👍😄 Läs mer
    2020-04-20 Thomas S svarar Kim B
    Hej Kim!
    Tack för dina rekommendationer!
    Din omläggning av taket gick fint tycker vi och resultatet riktigt bra:)
    Under 2020 kommer vi och gör ett års besiktningen, vi hör av oss!

Vargmötesvägen 7, 186 30 Vallentuna