Stolpes Solel AB

Stolpes Solel AB

Välkommen till Stolpes Solel AB!

Sedan 1996 har vi stolt arbetat med takbyte i vårt företag Stolpes Entreprenad AB. Under åren har det mestadels handlat om tegel-, betong- och plåttak.
Nu har vi adderat verksamheten med solceller i vårt dotterbolag Stolpes Solel AB.
Med vår egna personal erbjuder vi projektering och komplett installation av er solcellsanläggning.
Behöver taket ses över innan installationen, arbetar samma arbetslag med takomläggningen.
-Vi tar med andra ord huvudansvaret för en långvarigt fungerande tak- och solcellsanläggning hos er.

För dig som kund skapar det en trygghet och en smidighet att ha en entreprenör.

Varmt välkomna att kontakta oss, så kan vi hjälpa er att bli mikroproducenter.

4 omdömen om Stolpes Solel AB

Sedan starten hos Reco 2023
    2023-05-31 Verifierad kund
    Mycket seriös firma som håller vad de lovar och ger mig som kund det där extra.
    Fick stort förtroende när de planerade installationen då jag fick vara med och bolla lösningar men även att de inte överdrev siffror och att de gav mig realistiska lösningar och tidsramar.
    När väl installationen genomfördes var de noggranna och gjorde det väldigt snyggt.
    Rekommenderas
    2023-05-29 Verifierad kund
    Vår villa var Stolpes första kundinstallation och vi bytte även tak i samband med detta vilket Stolpe också utförde. Vi installerade solpaneler med optimerare och batterilager från Huawei. Installationen gjordes på ett mycket snyggt och proffsigt sätt med ordentlig takinfästning och kabeldragning enligt branschriktlinjerna. Vi uppskattade att allt arbete gjordes på ett säkert och mycket noggrant sätt med stor hänsyn till hur jag som kund tänkt lösningen. Det mesta gick bra och de problem som dök upp löstes på ett snabbt och bra sätt. Stolpe är snabbt på plats, inlyssnande och kundfokuserade när något inträffat. En stor styrka! En något krånglande smartmeter (mäter in och utgående el i samband med batterilager) är det enda som vi har kvar att lösa på en i övrigt mycket fin installation.
    Jag har svårt att se att vi kunnat få en bättre, snyggare och branschmässigt säkrare installation än den vi fick. Hela gänget på Stolpe har varit mycket bra att ha och göra med, svarat på många frågor då jag varit en närvarande kund 😉 Ottos noggrannhet har varit mycket värdefull i solcellsarbetet, mycket uppskattat!
    2023-05-23 Verifierad kund
    Allt har fungerat hur bra som helst ! Toppennöjd kund
    2023-05-23 Verifierad kund
    Pålitliga, trevliga och lösningsorienterade. Kan varmt rekommendera Stolpes Solel för installation av solpaneler!
    Vi är mycket nöjda!