Stonelab Sverige AB

Snittbetyg
5.0
Ring 073-093 99 44 Dela

Om företaget

Stonelab är en svensk helhetsleverantör av skräddarsydda stenskivor för alla hem och rum i hela Sverige och Danmark. Oavsett projektets storlek, komplexitet eller geografiskt område, tillhandahåller vi en komplett lösning med mätning, leverans och montering. Vårt intresse ligger i att hjälpa kunden att hitta rätt material som...

3 omdömen om Stonelab Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 3 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Alexander S
Skrev om Stonelab Sverige AB

Hade kontakt med Anton på Stonelab och är verkligen nöjd över hur smidigt allt gått. Allt ifrån första kontakten med prover till färdigt resultat. Utbudet av olika stenskivor är väldigt brett och valmöjligheterna många. Efter vi hade bestämt vilken bänkskiva vi ville ha gick det väldigt snabbt att få skivan monterad. Kan varmt rekommendera Stonelab för personer som är på jakt efter kvalitativa produkter med väldigt serviceinriktad personal!

Matilda J
Skrev om Stonelab Sverige AB

Vi är supernöjda med vår kommod från Stonelab. Extremt flexibelt och lätta att ha att ha att göra med. Jag fick min designa min kommod precis som jag ville och fått riktigt proffsig hjälp från killarna på Stonelab. Kan varmt rekommendera detta företag!

Viktor C
Skrev om Stonelab Sverige AB

Vi fick hjälp av Stonelab att hitta och montera en jättefin sten till bänkskiva och stänkpanel i vårt nya kök. Servicen var kanon från första kontakten och sedan genom hela processen. Vi fick alltid snabb återkoppling och ett trevligt kundbemötande. Vi hade en problemfri process med Stonelab och är nöjda med det dem levererade i så väl sten som service. Stonelab rekommenderas!!

Filtrera omdömen