Alla kategorier Mataffär Stockholms län Sollentuna Storbutiken i Häggvik

Mossvägen 1, 191 62 Sollentuna — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Storbutiken i Häggvik

• Daniel B
    Daniel B skrev om Storbutiken i Häggvik
    bra affär! Fräsch och med rimliga priser dom har helt enkelt lyckats få mig som stamkund! Läs mer
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Storbutiken i Häggvik
    Hit brukar jag åka för att handla dels för att det är smidigt med trafiken även på vardagar. Själva butiken är stor luftig och även om det är mycket folk som handlar känns det aldrig trångt. Jag brukar oftast inte behöva köa särskilt länge så de verkar ha bra koll på att ha tillräckligt med kassor öppna. Dock ett stort minus att man behöver använda p-skiva vilket jag ibland glömmer... Läs mer
  • sebnastian e
    sebnastian e skrev om Storbutiken i Häggvik
    dyr och inte så fräst fruk & grönt avdelning och allides för många egna varor alltså knappt godkändt. Läs mer
  • Maria E
    Maria E skrev om Storbutiken i Häggvik
    Ung, trevlig och hjälpsam personal och Sollentunas billigaste stormarknad. Har också blivit framröstade som den trevligaste butiken. Läs mer
  • Therese D
    Therese D skrev om Storbutiken i Häggvik
    Eftersom jag dyrkar Ica Maxibutikerna vill jag ge dem 4 reco pluppar för att jag när jag handlar mat vill jag bara åka till en ren och fräsch mataffär. Allt som jag behöver finns där inte bara käk, köpte en grå träningsoverall till sonen med ett coolt tiger huvud på för 60 kronor. Ohohhoooo Skit nöjd. Sonen också super luycklig.. Här är vi ganksa ofta då det är hyfsat nära hem. De får 4 pluppar för jag är snål med mina 5. hihi okej då 4 och en halv.. ;o) Läs mer