Alla kategorier Administration Kronoberg Ljungby Avdelningskontor

Avdelningskontor

Helsingborgsvägen 20, 341 33 Ljungby — Visa karta

Vi tar emot våra kunders information, förädlar den och skickar ut den till kundens kunder. Kunden väljer själv om informationen ska lagras på papper, på magnetrands- eller smarta kort eller på etiketter av olika slag.

Läs vad 3 kunder tycker om Avdelningskontor

• Jonas K
    Jonas K skrev om Avdelningskontor
    Strålfors har bra arbetsförhållanden som passar såväl män som kvinnor. De har även vissa fritidsanläggnignar för de anställda dit man får medbjuda kamrater och familj. Raster är helt ok, kaffe är gratis och finns överallt.
  • Sanna A
    Sanna A skrev om Avdelningskontor
    mycket bra företag som anställer många och ger många arbetsmöjligheter. Bra arbetstider och alltid tillfäller att jobba mer om skulle vilja det. Hjälpsamma arbetare på administration.
  • Elina E
    Elina E skrev om Avdelningskontor
    Vu brukar köra våra stora utskick till kunderna från Strålfors och oftast fungerar allt utan problem. Kunderna får sina papper, och det är bara någon enstaka gång som det blir fel. Jag tycker servicen på Strålfors är riktigt bra. Sen slipper ju vi skriva ut alla papper ifrån kontoret, vi slipper se mängderna och vi slipper jobba med dem.. Hur mycket skönare kan det bli?

Helsingborgsvägen 20, 341 33 Ljungby