Ströms i Stockholm AB

Ströms i Stockholm AB

Ring 08-22 63 00 www.stroms.com
4.4

Ströms Man & Woman är en modebutik i centrala Stockholm på 850 kvm. I vårt sortiment hittar du kläder för alla tillfällen från några av världens främsta varumärken. Med kompetens och engagemang har vi under 100 år hjälpt våra kunder att hitta sin stil.

5 omdömen om Ströms i Stockholm AB

Sven Uno H
Skrev om Ströms i Stockholm AB

Varje besök på Ströms har betytt service i kungaklass, bemötande med respekt, vänlighet med humor och kunnande om detaljer samt mycket goda tips på klädval. Detta gör denna klädbutik till en upplevelse i sig och väl värt ett besök alla dagar i veckan. Ströms är ett föredöme för andra butiker.

PIA S
Skrev om Ströms i Stockholm AB

Såå bra service. Ringde för att höra om de hade ett visst märke på kläder och fick då nej. Men Pauline var snabb och fråga om jag kunde tänka mig en annan ljusblå skjorta och att hon kunde se om den fanns online. Det slutade med att jag åkte in till butiken. Hon tipsade dessutom om när det var mindre folk i butiken. I butiken fick jag väldigt bra service. Hon tag fram kläder och kom med olika förslag som jag provade. En härlig shopping upplevelse.

Måns  D
Skrev om Ströms i Stockholm AB

Blandade upplevelser. Både fått mycket hjälpsamt och professionellt bemötande, men även konstigt, nonchalant och lätt otrevligt sådant.

Mats T
Skrev om Ströms i Stockholm AB

Vad ska man säga, Superbra service och riktigt bra kläder i en exklusiv miljö.

Magnus B
Skrev om Ströms i Stockholm AB

Det närmaste vi kan komma Savile Road utan att behöva ta omvägen Arlanda-Heathrow. I markplan finns de mer sportiga märken som axlas av varje god tennis och polo-spelare. En trappa upp: det mer klassiskt eleganta. Gentlemen som arbeta där uppe möter dig vid sista trappsteget iförda måttband runt nacken som de med vana handgrepp måttar upp dig med; vägleder genom djungeln av klassiska sömnader som väl på, smeker kroppen som en handske.