Skrev om
Structor Byggteknik Umeå AB
Anlitade Structor efter att de bekräftat att de har kompetens för att rita takstolar. Det visade sig tyvärr att den kunskapen saknades. Detta är första gången jag har behövt lämna ett företag och betala en annan aktör för att göra klart jobbet. Rekommenderas ej för denna typ av uppdrag. Mvh/Anders