Strutsfarmen i Gerdal HB

Ring 0660-711 01

3 omdömen om Strutsfarmen i Gerdal HB

Claudia A
Skrev om Strutsfarmen i Gerdal HB

Här talar vi om att äta någontin annorlunda. Jag skulle aldrig dras hit för att äta på Scandia, så bra mat de än skulle ha, eller på Public, eller på Mc Donalds, men att bara vara i strutsfarm är i sig en upplevelse. Det finns en del restauranger som har med sig någon sorts upplevelse, Varvsberget, Thai House, och Strutsfarm hör till dessa. Jag kan tänka mig att återvända till Övik enbart för att besöka strutsfarm igen.

Cecilia Paraiso R
Skrev om Strutsfarmen i Gerdal HB

The mest intressanta som finns i Örnsköldsvik på när det gäller restauranger. Både på riksnivå och internationellt. Det finns inte många liknande restauranger i Sverige och inte heller internationellt varken i Europa eller i Amerika. Rekommenderas.

alberto n
Skrev om Strutsfarmen i Gerdal HB

Varvsberg, Thai House, Mamma Mia, Brux och Strutsfarmer är de mest intressanta platser att äta sig mätt i Örnsköldsvik. Strutsfarm är även riktigt unik, det är inte många platser i Sverige, inte ens i Europa eller Amerika som säljer strutskött och strutsägg. Intressant för den turismen som kommer till Högakusten, men även för de som bor i Örnsköldsvik. God och kvalitetsmässig helt otroligt. Kom och prova själv..