Alla kategorier Konsulter Västra Götaland Göteborg STS Alpresor

Nils Ericsonsplatsen 2, 411 03 Göteborg — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om STS Alpresor

• Richard P
    Richard P skrev om STS Alpresor
    Bokade vårt livs första skidresa till alperna via weben med det förtroendeingivande namnet alpresor.
    Jagade inte billigaste möjliga och fastnade för hotell och lämpligt flygbolag på deras site. Det är lätt
    att tro när man bokar via detta bolag att dom specialiserat sig på skidåkare, men det var helt fel uppenbarligen!
    Fick bekräftelse både från alpresor och sportresor! Började fundera på var jag egentligen hade bokat....?
    Det visade sig att man inte fick ha med sig vare sig skidor eller en endaste resväska! Jag ringde och frågade, blev vänligen avfärdad med kommentaren: Du har bokat på nätet, du får själv ringa till KLM, observera EJ Ryanair...
    Endast handbagage ingick i priset på en alpresa, åkte på ett tillägg på mer än 2.400:- för två personer för 3 dagars skidåkning! Riktigt uselt av både Alpresor c/o Sportresor och KLM. Alla andra flygbolag ingick åtminstone 1 resväska och hos Norwegian t.o.m. två väskor. Sedan ursäkta sig med att det framgår klart på hemsidan! Riktigt uselt!

Nils Ericsonsplatsen 2, 411 03 Göteborg