Studentbo i Norrköping AB

2.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Studentbo i Norrköping AB

• 2020-06-24

HELIN J skrev om Studentbo i Norrköping AB
    Jag var tvungen att döma företaget som ”riktigt uselt” men studentbo förtjänar inte ens de orden, utan värre! Bajs! Det är det enda jag har att säga om studentbo. Jag som student bor i en byggnad med andra ”vanliga” boenden. Jag VET att det är gratis att tvätta. Men nej då ska JAG betala 7kr för varje maskin jag sätter på. SNÅLT!. När jag skulle flytta ut ur studenthemmet så var besiktningsmannen inte nöjd med städningen. Jag bodde där tillsammans med två andra studenter men de flyttade ut tidigare än mig.... då anser studentbo att lägenhetsstädningens ansvar är på mig??!! Deras besiktning var endast på deras rum och inte de gemensamma utrymmen som de har använt. Jag fick två punkter som skulle ha förbättrats i städningen men sen får jag en faktura på 3200kr!!!!!!!!! Studentbo valde att hyra en firma som skulle städa HELA lägenheten om på nytt... beslutet togs utan mig men det är jag som ska betala fakturan??!! Utöver detta så hör jag av mig till kommunen för att kunna tala med någon och svaret var att de inte kunde göra något. Människorna i norrköping gillar att sitta ner och rulla på fingrarna medan de skickar ut fakturor som presenter. SNÅÅÅÅÅLT, så jävla snålt av studentbo!!!!! Skulle ALDRIG rekommendera norrköping stad på grund av hur kommunen inte tar saker i sina händer och hur studentbos favorit grej är att samla in pengar vart de än kan få! Läs mer
  • 2008-08-08

Vilhelm H skrev om Studentbo i Norrköping AB
    De har helt OK studentbostäder. Billigt bredband 100Mbit och bra att det är 1 måndags uppsägningstid. Bra att man inte behöver betala hyran under sommaren också. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte