Alla kategorier Bemanningsföretag Norrbotten Luleå Luleå Studentconsulting Sweden AB (publ)

Studentconsulting Sweden AB (publ)

Aurorum 2, 977 75 Luleå — Visa karta

StudentConsulting erbjuder företag och organisationer prisvärda bemanningstjänster utförda av studenter från Sveriges universitet och högskolor.

Läs vad 6 kunder tycker om Studentconsulting Sweden AB (publ)

• Adel A
    Adel A skrev om Studentconsulting Sweden AB (publ)
    StudentConsulting är bäst
  • Håkan T
    Håkan T skrev om Studentconsulting Sweden AB (publ)
    VARNING! Ett riktigt skitföretag. Bahandlade mig riktigt illa under och efter en intervju. Har sedan sökt jobb som jag är klart kvalificerad för utan att få reda på varför jag inte fick tjänsten.
  • M
    M skrev om Studentconsulting Sweden AB (publ)
    Jag rekommenderar inte studentconsulting, jag sitter just nu i Oslo, med ett jobb från dem. Vi hyr även boende av dem. Vi har 40 kr i timmen mindre än de som jobbar fast på vår arbetsplats. Som om inte det är anledning nog att klaga bor vi i ett mögelangripet hus där 9 personer delar på ett minimalt kök och en toalett. Student var här så sent som idag, men tyckte att våra kläder, möbler och rum (för att inte tala om oss) luktade "konstigt" eftersom vi inte har städat ordentligt. Hur skall man kunna hålla ordning när vi är så många på 4 rok? Jag förstår inte hur de kan skylla på att vi inte får plats med alla våra saker i garderoberna när flera av de som är här har astma och behöver använda inhalator minst två gång per natt. Jag kommer aldrig rekommendera Studentconsulting för någon och jag vill aldrig mer komma i kontakt med dessa hala ålar efter att detta uppdraget är avslutat.
  • Christina M
    Christina M skrev om Studentconsulting Sweden AB (publ)
    Studentconsulting är det bästa bemnningsföretaget för studenter enligt mig, i alla fall det som ligger i jönköping. De förstår verkligen hur en students vardag ser ut med oregelbundna pluggtider, tentor och arbeten. Dels för att de lyssnade på oss när vi sa hur vi ville ha det men också för att de aldra flesta innom företaget själva är eller har varit studenter. Enda nackdeln är kanske att de inte hade så stora möjligheter att ge mig arbete innom ekonomi fast det var väldigt kul att köra truck också... Dessutom var lönen mycket högre än på mina tidigare arbeten.
  • Malin O
    Malin O skrev om Studentconsulting Sweden AB (publ)
    De är effektiva och vill verkligen att studenterna ska få jobb. De gör sitt jobb väldigt bra genom att leta efter studenterna så att studenterna inte behöver sitta hela dagarna och leta efter alla olika jobb som finns. Verkar måna om att ge studenterna jobb.
  • Malin O
    Malin O skrev om Studentconsulting Sweden AB (publ)

Aurorum 2, 977 75 Luleå