Subway

Västra Hamngatan 13, 411 17 Göteborg — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Subway

• Mikaela S
    Mikaela S skrev om Subway
    Äter aldrig mer på Subway vid centralen, otroligt seg kö, var knappt någon kö men tog evigheter ändå. vid kassan var det allmänt virrig med flera olika beställningar som skulle betalas. när jag kom hem och skulle äta min macka hade jag fått mackan som biträdet i kassan åt på under tiden han jobbade, det var ett stort bett i det och inget av det jag beställde på. åkte tillbaks och fick dem att skämmas dagen därpå, men aldrig mer!!!! Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Subway
    Var med min sambo och skulle köpa en sub. Bemöttes av en person som var mer intresserad av att prata med övrig personal än att lyssna på våra önskemål. När det var uppenbart att biträdet inte lyssnade då vi tre gånger sagt att vi inte ville ha en viss ingrediens ställde jag en enkel fråga. "Kan du ägna lite uppmärksamhet åt oss som faktiskt handlar något?" Då blev personen i fråga väldigt arg och sa högt att han visst hörde vad vi sa. Blev väldigt tråkig stämning och olustigt. När vi sedan skulle betala och hade en kupong som gav 2 till priset av 1 blev han inte gladare och var arrogant och väldigt otrevlig. Går aldrig dit igen! Läs mer
  • Max H
    Max H skrev om Subway
    Subway är en snabbmatskedja som står ut lite i Göteborgs region då man kan kombinera ingredienserna på ett nyttigt sätt vilket är ett viktigt alternativ för de som vill leva längre och inte få blodproppar och högt blodtryck något som de saknar däremot är tempot de andra konkurrenterna har. Tar oftast för lång tid. Läs mer
  • Gustav K
    Gustav K skrev om Subway
    Subway på avenyn är något jag verkligen rekommenderar, men dock kanske inte om du ska äta fyllemat. Det tar lång tid på natten då det e ganska litet och många som vill äta där. Men gud va gott det är Läs mer

Bästa restaurangerna i Göteborg:

Anette L Anette L tycker:
“Fantastisk mat med jättetrevli...” Läs mer