Sundets Golvslipning AB

sundets-golvslipning.webnode.se
  • BadgeTwoYears
Ligue 042-405 27 16 Compartilhar

About company

Behöver du hjälp med att slipa dina golv? Vi på Sundets Golvslipning AB är ett företag med lång erfarenhet av golvslipning och vi jobbar främst runt NV Skåne. Vi fokuserar alltid på att utföra arbetet med kvalitet och noggrannhet, och att du som kund ska bli så nöjd som möjligt. Vi hjälper till med små som stora behov och jobbar...

56 omdömen om Sundets Golvslipning AB

Sedan starten hos Reco 2017

Matts M
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Vi är mycket nöjda. En företagare som har yrkesstolthet. Höll lovade tider och var noggrann.

Ulf Göte K
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Bra jobb & trevligt bemötande så kan verkligen rekommendera Sundets Golvslipning !

Stefan W
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Trevligt bemötande, flexibel och snabb Kan varmt rekommendera Sundets Golvslipning

Dick S
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Mycket bra resultat, bra råd och snabbt utfört.

Jan G
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Trevligt och kompetent bemötande. Resultatet var över förväntan. Väldigt mån om att jag, som kund, skulle vara nöjd. Kan verkligen rekommendera Sundets Golvslipning.

Per H
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Verkar ha bra koll på både arbete samt produkter som använts, Har en trevlig yrkesstolthet. Mycket nöjd med resultatet.

Hgk A
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Fantastiskt trevlig och skicklig hantverkare.

Ekebygg A
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Bästa golvsliparen i södra Sverige.

Håkan W
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Trevlig kille som svarar snabbt och utförligt på frågor via mejl. Jobbar med bra produkter, och kom på överenskommen tid; Vad kan man mer önska sig!?

Rolf A
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Vänligt och förtoendegivande bemötande genom hela processen. Daniel sköter det mesta själv och tar fullt ansvar för sitt arbete. Vi slipade våra parkettgolv i hela undervåningen efter över 20 års slitage. När vi kom hem efter ett dygn så var golven som nya :-)

Manfred M
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Bra initial kontakt. Trevlig och tillmötesgående. Bra uppföljning av överenskommen dag. Bra utfört arbete (hårdvaxning av trägolv). Faktura enligt offert. Kändes tryggt hela vägen.

Henrik B
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Professionellt bemötande, håller tider, bra kvalitet.

Agnieszka N
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Professionellt, snabbt och trevligt! Rekommenderas starkt

Magda P
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Är så nöjd, blev bättre än förväntat.

Gerd F
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

När vi nu köpte vårt hus valde vi, att slipa befintlig ekparkett istället för att byta golv. Valet föll på Sundets golvslipning och Daniel Johansson. Resultatet blev helt perfekt, precis som vi hade önskat. Daniels hjälp och trevliga bemötande var ovärderlig och resultatet kunde absolut inte blivit bättre. Självklart kan vi inte annat än på det varmaste rekommendera Sundets Golvslipning. Eva & Göran Frick

Åsa J
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Väl utfört arbete enl överenskommelse! Absolut NÖJD!!!

Marianne L
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Sundets golvslipning gjorde ett fantastiskt arbete med slipning av golven i vårt hus. Mycket trevligt och kunnigt bemötande.

My S
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Väldigt nöjda med bemötande, pris och slutresultat!

Ulf T
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Vi behövde hjälp med att slipa vårt skeppsgolv i bok på hela övervåningen, två olika rum samt en toalett. Det hade inte blivit skött som det skulle under 20 år utan gulnat rejält varför vi då ville få det slipat och ljusa upp det aningen med vitpigmentering. Efter telefonkontakt med Sundets Golvslipning bad de oss skicka bild på hur vi hade tänkt oss i ljushet. Vi blev så nöjda med allt! Dagen innan återkopplade de för att bekräfta att de skulle komma. Kom på utsatt tid och satte igång. Tillsammans gick vi igenom golvet...

Nicole J
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Bästa golvsliparen i stan som omvandlade vårt slitna parkettgolv till något helt fantastiskt. Kunnig och tillmötesgående. Definitivt att vi kommer använda oss av Daniel igen.

Svar från Sundets Golvslipning AB

Tack Nicole! :) Ni är mer än välkomna tillbaka med nya projekt :)

Johan K
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Bra jobb, fint resultat. Sen räkning och svårt att identifiera nedlagd tid i förhållande till ROT. Rekommenderar företaget.

Moana W
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Mycket serviceminded! De var snabba och levererade det förväntade resultatet inom utsatt tid. Vi hade ett planeringsmöte innan och allt gick enligt plan. Grymt proffsiga, kunniga, pålitliga och bra att anlita för golvslipning. Resultatet är mycket snyggt.

Jenni J
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Trevlig kommunikation, kom på avtalad tid. Gjorde ett bra jobb, trodde inte vårt gamla golv kunde bli så fint. Rekommenderas varmt!

Eva B
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Trevligt bemötande och utmärkt utfört jobb!

Monica R
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Snabbt utfört, proffsigt jobb och elegant slutresultat. Tack

Lars N
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Mycket engagerad och professionell!

Helene K
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Toppen! Allt blev jättebra! Mitt golv blev som nytt! Bra service och känner att jag kan vända mig dit igen vid behov.

Eva K
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Man blir väldigt trevligt bemött och resultatet blev superbra! Vi är väldigt nöjda.

Christian S
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Vi på Sanders Golvslipning AB har ett nära samarbete med Sundets Golv. De levererar alltid Golv i toppklass med nöjda kunder som följd

Holger N
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Golvslipning av parkett, kom i tid och blev jätte bra

Marie K
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Trevligt bemötande, enkel att ha att göra med. Hade hört gott om och levde upp till förväntningarna. Golvet blev vackert och fick mycket bra tips om hur vi ska ta hand om det.

Svar från Sundets Golvslipning AB

Tack så mycket Marie! Är glad att ni är nöjda med resultatet och att ni känner er välinformerade om skötsel. Tveka inte att höra av er framöver om ni råkar skada golvet på något sätt :)

Philip R
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Väl utfört arbete gällande slipning av parkettgolv och bänkskivor. God kommunikation under hela processen. Man höll tider och vad man lovade resultatmässigt. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Sundets Golvslipning!

Svar från Sundets Golvslipning AB

Stort Tack Philip! Dock höll jag tiden dåligt med sista rummet ;) Men glad att ni är nöjda med arbetet och upplevelsen överlag!

Karl-Johan H
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Ordnade ett riktigt tråkigt lönngolv på ett helt fantastiskt sätt. Supernöjd och otrolig service.. kan varmt rekommendera deras tjänster..

Svar från Sundets Golvslipning AB

Tack Karl-Johan! Var kul att få hjälpa till! kul att det blev så bra med allt! :)

Mattias L
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Vi är så nöjda med både servicen & slutresultatet. Känns som vi har fått ett nytt hem.

Svar från Sundets Golvslipning AB

Tack Mattias! är så tacksam för fina ord och att ha nöjda kunder! glöm inte att höra av er om ni har några frågor runt skötsel eller eventuella olyckor som händer i golvet

Johan N
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Mycket professionellt, trevligt och serviceinriktat bemötande. Daniel har stark yrkesstolthet och kompetens avspeglade sig på resultatet som var 5 av 5 möjliga. Jag kan verkligen rekommendera honom!

Svar från Sundets Golvslipning AB

Stort Tack Johan! Är glad att ni känner att jag verkligen älskar mitt yrke, Tack för ert förtroende :)

Malmquist S
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Superproffsig ,mycket noggrann .Vi beställde arbetet långt i förväg , slipning och vaxning av parkettgolv ,Danne kom på exakt utsatt tid och gjorde ett mycket Bra arbete ,kan inte mer än vara nöjda.

Svar från Sundets Golvslipning AB

Stort Tack! Var ett sant nöje att få bolla ideér med er även in i sista sekund runt trappa och hallgolv! Så kul att ni är nöjda! :) Vi ses igen när det är dags för sovrummen :D

Carl M
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Utmärkt kommunikation och ett perfekt jobb. Vårt 110 år gamla oslipade trägolv blev fantastiskt.

Svar från Sundets Golvslipning AB

Stort tack! Var kul att ta hand om ett tillsynes omöjligt projekt! Lycka till med resten av renoveringen :)

Mario C
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Klockren service och utfört arbete!

Svar från Sundets Golvslipning AB

Tack Mario! Var kul att få hjälpa till :)

Nils J
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Daniel inte bara gjorde ett utmärkt jobb, han var dessutom väldigt informativ, trevlig och förtroendeingivande. Kan inte riktigt avgöra om priset var lågt, högt eller bara rätt - men absolut värt resultatet!

Fredrik H

Snabb, proffsig & trevlig. Bara positivt

Jan-Olle O
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Trevligt och professionellt bemötande. Dom gjorde vad som avtalats snabbt och effectivt.

Vladica Z
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Fick hjälp med slipning av golv! Det blev riktigt bra och det var snabba puckar! Danne var väldigt trevlig och lätt att ha och göra med upp.

Sebastian N
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Extremt duktig och professionell som gjorde ett toppen jobb. Kan verkligen rekommendera!

Anne Jessica J
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Våra ekgolv är numera underbart, vackert vita. Suverän service, trevligt bemötande och snabba svar. Excellent utfört jobb, bra pris. Enkelt, smidigt och tryggt!

Rasmus L
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Personligt kundmöte med känsla av erfarenhet. Flexibel och snabb. Kul att jobba med Danne! Hade jag haft fler golv så hade de också slipats!

Anette N
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Daniel på Sundets golvslipning är en supertrevlig kille som höll avtal och tider från dag 1. Bokade i god tid, slipning av parkett och hårdvaxning av tre golv med grått pigment, när det blev dags så flöt allt på. Resultatet är kanonfint och vi är såå nöjda. Efter inflyttning där alla gick in med skor och trots att vi dragit kartonger fram och tillbaka syns inte en repa. Vänligt bemötande och snabb kontakt. Kan inte begära mer. Top score!

Annika Ö
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Bra bemötande, bra service före under och efter golvslipning.

Lena T
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Proffsigt och trevligt bemötande. Fick tid för golvslipning snabbt. Vi är mycket nöjda med resultatet och kan vart rekommendera Sundets golvslipning till andra,

Tilde J
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Otroligt duktig och smidig kille! Mycket nöjda :)

Therese M
Escreveu sobre Sundets Golvslipning AB

Daniel var professionell, snabb, duktig på sitt jobb och enkel att ha att göra med. Jag har ännu inte sett slutresultatet men det jag sett på bilder och själva upplevelsen av att köpa hans tjänster så är jag mycket nöjd!