Alla kategorier Slipa golv Skåne Helsingborg Sundets Golvslipning

Sundets Golvslipning

Tornfalksgatan 40B, 254 49 Helsingborg — Visa karta

Behöver du hjälp med att slipa dina golv? Vi på Sundets Golvslipning är ett företag med lång erfarenhet av golvslipning och vi jobbar i Ängelholm, Båstad och Höganäs.

Vi fokuserar alltid på att utföra arbetet med kvalitet och noggrannhet, och att du som kund ska bli så nöjd som möjligt. Vi hjälper till med små som stora behov och jobbar alltid snabbt och effektivt. När du anlitar oss får du en golvslipare med bred kompetens som utför det mesta inom golv och golvtjänster. Kontakta oss för en offert så berättar vi mer. Välkommen!

Läs vad 11 kunder tycker om Sundets Golvslipning

• Anette N
    Anette N skrev om Sundets Golvslipning
    Daniel på Sundets golvslipning är en supertrevlig kille som höll avtal och tider från dag 1. Bokade i god tid, slipning av parkett och hårdvaxning av tre golv med grått pigment, när det blev dags så flöt allt på. Resultatet är kanonfint och vi är såå nöjda. Efter inflyttning där alla gick in med skor och trots att vi dragit kartonger fram och tillbaka syns inte en repa. Vänligt bemötande och snabb kontakt. Kan inte begära mer. Top score! Läs mer
  • Annika Ö
    Annika Ö skrev om Sundets Golvslipning
    Bra bemötande, bra service före under och efter golvslipning. Läs mer
  • Lena T
    Lena T skrev om Sundets Golvslipning
    Proffsigt och trevligt bemötande. Fick tid för golvslipning snabbt. Vi är mycket nöjda med resultatet och kan vart rekommendera Sundets golvslipning till andra, Läs mer
  • Tilde J
    Tilde J skrev om Sundets Golvslipning
    Otroligt duktig och smidig kille! Mycket nöjda :) Läs mer
  • Therese M
    Therese M skrev om Sundets Golvslipning
    Daniel var professionell, snabb, duktig på sitt jobb och enkel att ha att göra med. Jag har ännu inte sett slutresultatet men det jag sett på bilder och själva upplevelsen av att köpa hans tjänster så är jag mycket nöjd! Läs mer
  • Wah L
    Wah L skrev om Sundets Golvslipning
    Bemötandet av Sundets Golvslipning var exemplariskt! Riktigt bra slipat! Läs mer
  • Bert Arne F
    Bert Arne F skrev om Sundets Golvslipning
    Helt ok jobb som gjorde vårt furugolv som nytt Läs mer
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Sundets Golvslipning
    Lätt att nå och kom när vi bestämt.
    Snabb o bra service.
    Hade varit bera med info om olika alternativ t ex patentering i vitt etc
    Hade inte en tanke på detta och nu efterhand tänkt att det hade varit fint. Läs mer
  • Tina H
    Tina H skrev om Sundets Golvslipning
    Mitt gulnade fiskbensparkett från 60 talet blev slipat, vitpigmenterat och vaxat av sundets golvslipning. Det är så välgjort och det blev som ett helt nytt golv. Verkligen ett lyft! Alla som kommer hit kommenterar det vackra golvet som har lyft hela lägenhetens intryck. Så vill varmt rekommendera sundets golvslipning. Bemötandet var bra från första kontakten och han tog sig tid till att lyssna på mina önskemål. Läs mer
  • Annika D
    Annika D skrev om Sundets Golvslipning
    Mkt bra, trevlig, proffsig. Mkt nöjd med utfört arbete. Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om Sundets Golvslipning
    Sundets golvslipning gjorde ett bra och snabbt jobb när de slipande vårt parkettgolv i vardagsrummet. Bra kundfokus och kommunikation. Läs mer

Tornfalksgatan 40B, 254 49 Helsingborg