Läs vad 7 kunder tycker om Sunhero Sverige AB 2

2022-08-24 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och diskussion.
    Bra uppföljning och information.
    Det som saknades var diskussionen om åldern på taket och hur äldre tak kan hanteras.
    2022-08-23 Insamlad av företaget
    Ett proffsigt och väl förberett första möte med start vid en dörrknackning.

Jag hade egentligen inga eller väldigt låga förväntningar på vad som kunde levereras.

Sun Hero har varit lättillgänglig, förtroendeingivande och hjälpsam genom processen såhär långt. Affären är inte avslutad ännu men bra rakt igenom än så länge.

De har hjälpt mig att räkna på om solceller skulle bli lönsamt på min fastighet samt tagit fram den bästa offerten för min fastighet med en seriös entreprenör.
    2022-08-23 Insamlad av företaget
    Blev bra bemött i början sen kom en tekniker och sa att man inte har fäste för mitt tak, jag får ta kontakt med en ny leverantör. Därför känns det inte meningsfullt att svara
    Hej Kenneth,
    Vi på Sunhero vill tacka för att du tog dig tid till att svara på förfrågan om omdöme då du varit med i en upphandling med oss.
    Vi tycker också att det är tråkigt att den installatören som du tackade ja till inte kunde genomföra en installation på just ditt tak.
    Vi önskar dig lycka till i framtiden med att hitta en ny leverantör.
    2022-08-23 Insamlad av företaget
    Snabb respons och proffsigt bemötande. Tydlig information och bra dialog.
    2022-08-23 Insamlad av företaget
    Sunhero var professionell i allt de företagit sig under processen. Har fått hjälp inom kort med frågor som vi haft.
    Känns tryggt att ha en solpanelerfaren person till hjälp i djungeln som råder där ute.
    2022-08-23 Insamlad av företaget
    Konkreta upplysningar som underlag för beslut
    Behjälpliga vid frågor.
    2022-08-11 Insamlad av företaget
    Offert processen gick snabbt och smidigt. Kunniga killar att diskutera och lära av. Betydande grupprabatt blev det också. Men helt oberoende rådgivning blir det ju inte då de fortfarande vill få till försäljning. Dessutom väntar jag på hur inspektionen efter installationen blir.