Alla kategorier Inredningsbutik Värmland Sunne Sunne-Bazaren AB

Kvarngatan 19, 686 30 Sunne — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Sunne-Bazaren AB

• Bauke d
    Bauke d skrev om Sunne-Bazaren AB
    Sunne Bazaren är både bra och dålig, dom har en avdelning för glas och liknande. Den är fin och rätt prisvärt. Sen finns leksaks avdelningen, som är alldeles för dyr och har dålig kvalité på vissa leksaker.
  • Christina B
    Christina B skrev om Sunne-Bazaren AB
    Jag bor låångt ifrån Sunne, men har hört ryktas att någon butik i Sunne ska ha Rosina Weistmeisters serie Musorkestern.Den innehåller sju olika figuriner av möss aom alla spelar på olika
    saker som vanligen hör hemma i ett köksskåp eller en kökslåda.Jag undra om någon vet om det kan vara Sunne-Bazaren som har dessa....jag har verkligen sökt överallt.Svara gärna till teckla3@yahoo.se
  • Annalisa W
    Annalisa W skrev om Sunne-Bazaren AB
    Hur många gånger har inte denna butik räddat julafton då jag varit för sent ute och handlat julklappar? Den enda butiken i Sunne som jag verkligen uppskattar. Snygga glas och konstföremål i olika prisklasser. Perfekt presentshop i anslutning så att även de allra yngsta kan få sig en klapp. Ja, vad skulle julen, studenten och födelsedagarna vara utan Sunne Bazaren?

Kvarngatan 19, 686 30 Sunne