Supermarket i Solna AB

3.0

6 omdömen om Supermarket i Solna AB

NATALIE S
Skrev om Supermarket i Solna AB

Väldigt bra sortiment och trevligt personal men tyvärr så har det blivit väldigt dyrt och dom smyga höger priserna väldigt ofta, jag går dit varje dag efter jobbet och handlar men nu så har jag upptäckte att Hemköp som ligger en bit bort har bättre priser och är betydligt billigare så nu blir det Hemköp istället för Ica tyvärr för jag gillar ju Ica .

SIRKKU P
Skrev om Supermarket i Solna AB

Tyvärr Ica kvantum i Solna centrum inte är längre samma butik som det var en gång i tiden med bra erbjudanden och kunnig engagerad personal. Vad som har hänt efter ombyggnad är ofattbart att man har fastnat att hålla på flytta saker runt i butiken nästintill varje månad,-personalen verkar vara lika vilsen som jag när jag letar efter varor från sina tidigare plats,- när man frågar hjälp! ”någon har varit farten igen” Priserna smyg höjds ofta det är svårt att begripa hur är normalt priset. Rekommenderar att du kollar kvitto innan du lämnar butiken.

Bitte S
Skrev om Supermarket i Solna AB

En lite krångligt byggd butik, där det inte är helt lätt att hitta det man söker. Mycket trevligt sortiment av varor. Ibland väldigt bra priserbjudanden. Avgiftsbelagda p-platser gör det mindre attraktivt för oss bilburna att handla i butiken. 3 timmar gratis på helger hjälper inte för då är det omöjligt att hitta p-plats. Som parkeringssituationen nu ser ut har jag slutat besöka ICA Kvantum Solna och Solna Centrum. Det är väldigt surt att få p-böter kvällstid efter ett snabbt besök på ICA. Nej, inför ett par timmar...

ANDREAS I
Skrev om Supermarket i Solna AB

Det stora utbudet och priserna gör att ICA Kvantum i Solna för tillfället är min mataffär nummer ett. Jag har upplevt många mataffärer i Stockholm som trånga men det är verkligen inte Kvantum. Extra plus för välsorterad lösgodisdisk.

Anna ö
Skrev om Supermarket i Solna AB

Ica kvantum för mig är som ett andra hem,då jag "hänger" där rätt ofta pga mitt jobb (hemtjänst). Säga vad man vill,men en bättre butik att handla i får man leta efter. Glad och framförallt hjälpsam personal gör att man känner sig välkommen som kund. Sen att de har väldigt fina killar att titta på,ser jag som en bonus på arbetstid :)). Som sagt: Bra personal med gott utbud av varor gör att mitt val är enkelt när jag ska göra "mina kunder" nöjda. Tack för mig! /Anna

Kajsa L
Skrev om Supermarket i Solna AB

Tråkig ICA som saknar manuella diskar. Ont om personal ute i butiken. Möjlighet till självscanning, dock ingen separat kassa utan endast en kombinerad kassa för självscanning/kundkorg där självscanningskunder går före (till övriga kunders förtret).