Läs vad 12 kunder tycker om Svealand Takservice AB 2

2022-09-29 Insamlad av företaget
    Proffsigt företag som tog mycket väl hand om mig som kund. Bra bemötande på plats, smidigt att få offert och lätta att få tag i under arbetets gång.
    Tack Lars för dina ord! Det har varit ett sant nöje att jobba hemma hos dig. Det är med visst vemod vi lämnar din fastighet! Svealand Takservice AB
    2022-09-07 Insamlad av företaget
    De lade om taket. Ny papp, nytt tegel nya vindskivor, nya stup och hängrännor. Höll sig offerten. Lätta att ha och göra med. Rättade småfel direkt utan att ifrågasätta.
    Tack för ett lyckat samarbete, Peter! Svealand Takservice AB
    2022-09-07 Insamlad av företaget
    Svealand Takservicehjälpte oss i en jobbig situation där vi snabbt behövde få lagat en läcka på taket samt byta material som skadats inne i huset.
    Personalen hade ett
    förtroendegivande bemötande,
    samt var flexibla och trevliga att ha att göra med.
    Vi är mycket nöjda med det utförda arbetet.
    Vi tackar jättemycket för dina varma ord Eva :) Svealand Takservice AB
    2022-09-07 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt mycket trevlig personal

Få ett bra jobb utfört
    Vilket vi fick
    Killarna gjorde ett mycket bra jobb
    Var noga med att städa upp efter sig
    Ordning och reda
    Mycket arbetssamma
    Vi fick ett nytt tak med tegel
    Ser mycket fint ut till ett bra pris
    Skulle utan att tveka anlita dom igen om jag skulle vilja ha ett jobb utfört
    Stort tack för förtroendet Leif-Ove! Nöjet har varit på våran sida! Svealand Takservice AB
    2022-09-07 Insamlad av företaget
    Min mamma fick nytt tak och nya stuprör, hon är mycket nöjd med arbetet och bemötandet
    Tack för dom fina orden! Det gläder oss att du och din mamma är nöjda :) Svealand Takservice AB
  • 2022-08-31 Spontant omdöme
    Väldigt fin företag i både bemötande mot kunder,kvalitet samt pris
    Vi är bara en av deras samarbetspartners,,och jag lägger en 100 Reco om det skulle finnas
    Uppskattar dom fina orden!
    Vi önskar, även vi, att vi kan ge dig 100 stjärnor! :)
    2022-08-31 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, lyssnade på vad kunden ville ha. Lätta att nå och ha en dialog med.
    Vi fick taket omlagt på huset. Mycket nöjd med arbetet.
    Hej Lena!

Tack för dom fina orden. Vi är lika glada som dig med slutprodukten av arbetet hos dig :)
    2022-08-30 Insamlad av företaget
    Förtroendeingivande bemötande, bra utfört arbete, snabbt och effektivt
    Tack för dina ord Ingrid. Hoppas du njuter av ditt nya tak :) Svealand Takservice AB
    2022-08-30 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling!
    Tack själv för fint bemötande! Svealand Takservice AB
    2022-08-29 Insamlad av företaget
    Köpte byggande av helt nytt tak. Personalen från Svealand.var mycket förtroendeingivande och trevliga. Mycket grundliga, även när det gäller att informera mig och förklara allt de gjorde. Det kändes mycket tryggt och jag är jättenöjd med resultatet. Kan varmt rekommendera dem.
    Tack Anne för dom fina orden!
    Det har varit oss ett sant nöje att få jobba hemma hos dig!
    2022-08-29 Insamlad av företaget
    Hade en väldigt bra kontakt med Svealand Takservice, jobbet var helt efter den specifikation som var uppställd från början.
    Ni följde bygg-ama rekommendationer för takbyte.
    Tack så mycket Lennart! Det var enkelt att utföra ett bra jobb hos dig, då du var tydlig med vad du ville ha gjort! Svealand Takservice AB
    2022-08-29 Insamlad av företaget
    Vi blev väl bemötta och de hade en hög servicegrad och var väldigt flexibla.
    Våra förväntningar infriades och de hanterade projektet på ett mycket bra och kompetent sätt.
    Vårt takbyte som var ett stort projekt på en komplex byggnad avlöpte på ett mycket bra sätt.
    Hej Mats!

Vi vill tacka för dom fina orden och även gratulera er till ett mycket vackert tak!