Svealand Takservice AB

Välkommen till Svealand Takservice AB!

Vi tror på långsiktiga relationer och en nära relation till dig som kund. Våra medarbetare är engagerade och har den kompetens som krävs. Förutom takarbeten så kan vi på Svealand Takservice AB erbjuda de flesta tjänster inom bygg. Är du nyfiken på vilket skick ditt tak är i? Vi erbjuder en kostnadsfri inspektion av ditt tak.

Tjänster: Takläggning, fasad, markarbete, snickeri och mycket mer.

Tillsammans här på Svealand Takservice AB har vi över 25 års erfarenhet inom takarbeten av alla dess slag.

Läs vad 18 kunder tycker om Svealand Takservice AB 2

2022-11-17 Verifierad kund
    Efter att några irländska takskojare varit på mitt tak och gjort hål i det ,kontaktade jag mitt försäkringsbolag, som ordnade akutåtgärder och kontaktade en seriös takläggningsfirma. Hela taket görs nu om.Det är 40 år gammalt, så det behövdes. De skrev offert och de håller den. Det är några veckor kvar innan det är klart. De,takläggarna, jobbar bra och är trevliga.
    Tusen tack för dina fina ord Eva! Svealand Takservice AB
    2022-11-14 Verifierad kund
    Till dig som går i tankar om att byta tak kan jag absolut rekommendera Svealand Takservice. Arbetet gick utan några större problem då offerten var realistisk från första början. Vid saker som uppstod längs vägen informerades man alltid på ett sätt där man var mån om att jag förstod, dvs. man slängde sig inte med byggtermer för att förvilla.

Detta företag ger mig som uppdragsgivare hopp om byggbranschen då jag tidigare varit med om oseriösa företag. Det är på det sätt som detta företag bedriver verksamhet som jag önskar att andra aktörer inom branschen bedriv sitt.

I det stora hela har jag fått ett helt nytt hus. Man höll sig inom den tidplan som var uppsatt utifrån de förutsättningar som fanns, dvs. allt kan man inte påverka, men det som kunde påverkas levererades felfritt.

Jag rekommenderar Svealand Takservice utan att tveka och om jag någonsin behöver byta tak i framtiden känns det skönt att ha dem som entreprenör.
    Vilka fina ord Nils! Vi blev helt rörda av ditt fina omdöme som du lämnat.

Tusen tack för den tid vi hade hos dig och lycka till med resten av dina renoveringar.

På återseende!
    2022-10-20 Insamlad av företaget
    Jätte nöjd med allt utom att vi komm överens en annan pris.I kontrakt skrev dem 250 kr dyrare som jag såg inte (hade inte tänkt på den ) .Allt annat var OK.
    Hej Sajma!

Tack för 5 stjärnor. Tur att du är supernöjd trots den lilla missen med 250kr!

Tusen tack för alla glassar vi fick av dig under arbetets gång.
    2022-10-19 Insamlad av företaget
    Kunnig personal och trevlig bemötande!
    Rekommenderar varmt!
    Tack så mycket för dina vänliga ord Aram! Svealand Takservice AB
  • John B
    skrev om Svealand Takservice AB
    2022-10-17 Insamlad av företaget
    Väldigt vänliga och trevliga. Skulle lägga nytt tak och gick några dagar fortare än planerat städade och gjorde ordning efter sig som man bör göra.
    Väldigt nöjd och bra pris.
    Tack så mycket John!
    Vi är glada att få hjälpa till.
    Stort tack för all gästvänlighet du bistod med under arbetets gång.
    2022-10-17 Insamlad av företaget
    Jag är nöjd. Personal var trevlig, tydliga och utförde ett bra jobb.
    Tusen tack för dina fina ord, Nadim! Svealand Takservice AB
    2022-09-29 Insamlad av företaget
    Proffsigt företag som tog mycket väl hand om mig som kund. Bra bemötande på plats, smidigt att få offert och lätta att få tag i under arbetets gång.
    Tack Lars för dina ord! Det har varit ett sant nöje att jobba hemma hos dig. Det är med visst vemod vi lämnar din fastighet! Svealand Takservice AB
    2022-09-07 Insamlad av företaget
    De lade om taket. Ny papp, nytt tegel nya vindskivor, nya stup och hängrännor. Höll sig offerten. Lätta att ha och göra med. Rättade småfel direkt utan att ifrågasätta.
    Tack för ett lyckat samarbete, Peter! Svealand Takservice AB
    2022-09-07 Insamlad av företaget
    Svealand Takservicehjälpte oss i en jobbig situation där vi snabbt behövde få lagat en läcka på taket samt byta material som skadats inne i huset.
    Personalen hade ett
    förtroendegivande bemötande,
    samt var flexibla och trevliga att ha att göra med.
    Vi är mycket nöjda med det utförda arbetet.
    Vi tackar jättemycket för dina varma ord Eva :) Svealand Takservice AB
    2022-09-07 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt mycket trevlig personal

Få ett bra jobb utfört
    Vilket vi fick
    Killarna gjorde ett mycket bra jobb
    Var noga med att städa upp efter sig
    Ordning och reda
    Mycket arbetssamma
    Vi fick ett nytt tak med tegel
    Ser mycket fint ut till ett bra pris
    Skulle utan att tveka anlita dom igen om jag skulle vilja ha ett jobb utfört
    Stort tack för förtroendet Leif-Ove! Nöjet har varit på våran sida! Svealand Takservice AB
    2022-09-07 Insamlad av företaget
    Min mamma fick nytt tak och nya stuprör, hon är mycket nöjd med arbetet och bemötandet
    Tack för dom fina orden! Det gläder oss att du och din mamma är nöjda :) Svealand Takservice AB
  • 2022-08-31 Spontant omdöme
    Väldigt fin företag i både bemötande mot kunder,kvalitet samt pris
    Vi är bara en av deras samarbetspartners,,och jag lägger en 100 Reco om det skulle finnas
    Uppskattar dom fina orden!
    Vi önskar, även vi, att vi kan ge dig 100 stjärnor! :)
    2022-08-31 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, lyssnade på vad kunden ville ha. Lätta att nå och ha en dialog med.
    Vi fick taket omlagt på huset. Mycket nöjd med arbetet.
    Hej Lena!

Tack för dom fina orden. Vi är lika glada som dig med slutprodukten av arbetet hos dig :)
    2022-08-30 Insamlad av företaget
    Förtroendeingivande bemötande, bra utfört arbete, snabbt och effektivt
    Tack för dina ord Ingrid. Hoppas du njuter av ditt nya tak :) Svealand Takservice AB
    2022-08-30 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling!
    Tack själv för fint bemötande! Svealand Takservice AB
    2022-08-29 Insamlad av företaget
    Köpte byggande av helt nytt tak. Personalen från Svealand.var mycket förtroendeingivande och trevliga. Mycket grundliga, även när det gäller att informera mig och förklara allt de gjorde. Det kändes mycket tryggt och jag är jättenöjd med resultatet. Kan varmt rekommendera dem.
    Tack Anne för dom fina orden!
    Det har varit oss ett sant nöje att få jobba hemma hos dig!
    2022-08-29 Insamlad av företaget
    Hade en väldigt bra kontakt med Svealand Takservice, jobbet var helt efter den specifikation som var uppställd från början.
    Ni följde bygg-ama rekommendationer för takbyte.
    Tack så mycket Lennart! Det var enkelt att utföra ett bra jobb hos dig, då du var tydlig med vad du ville ha gjort! Svealand Takservice AB
    2022-08-29 Insamlad av företaget
    Vi blev väl bemötta och de hade en hög servicegrad och var väldigt flexibla.
    Våra förväntningar infriades och de hanterade projektet på ett mycket bra och kompetent sätt.
    Vårt takbyte som var ett stort projekt på en komplex byggnad avlöpte på ett mycket bra sätt.
    Hej Mats!

Vi vill tacka för dom fina orden och även gratulera er till ett mycket vackert tak!