Alla kategorier Arborist Skåne Malmö SveArb AB

SveArb AB

Bokgatan 3B, 214 34 Malmö — Visa karta

Välkommen till SveArb Trädservice!

Vi utgår ifrån Malmö och utför regelbundet arbeten i hela Skåne. Ibland åtar vi oss större uppdrag även längre norrut.
Med många år i branschen och bred kompetens löser vi utan svårigheter dina trädrelaterade problem. Vi är specialister på det vi gör och säkerhet går alltid i första hand när vi åtar oss ett uppdrag. Hos oss på SveArb får du bland annat hjälp med trädfällning, beskärning, besiktning och trädvårdsplan samt trädplantering.

Vi erbjuder våra tjänster till dig som privatperson, kyrkogårdar, företag samt statliga myndigheter. Vi ställer höga krav på arbetets kvalitet och våra arborister är därför ETW-certifierade. Även miljön är viktig för oss, och vi arbetar kontinuerligt för att minska våran negativa klimatpåverkan.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 37 kunder tycker om SveArb AB

• 2019-04-08

Carl A skrev om SveArb AB
    Köpte Arboristtjänst. Killarna uppträdde proffsigt och trevligt. Gjorde ett jobb som helt motsvarade förväntningarna. Anlitar gärna dom igen. Läs mer
  • 2019-04-08

Tim E skrev om SveArb AB
    Trevligt bemötande och proffsigt utförande. Jag anlitade SveArb för beskärning av en stor lönn. Läs mer

Fredrik L skrev om SveArb AB
    Väldigt proffsigt utförd beskärning. Läs mer

Stig E skrev om SveArb AB
    Jag fickdet beställda arbete utfört enligt mitt önskemål. Arbetet gjordes snabbt och ordentligt av en trevlig och kompetent personal. Läs mer

Lotta N skrev om SveArb AB
    Fällning av stor gran på villatomt. SveArb var snabba och tydliga i sin kundkontakt. På plats var de trevliga och vänliga och mycket effektiva och serviceminded. Jag har väldigt goda erfarenheter av SveArb, de överträffade mina förväntningar! Läs mer

Anders B skrev om SveArb AB
    Vi har anlitat SveArb för trädfällning och trädklippning.
    Dom är ett oerhört proffsigt företag med mycket bra service och utför jobben på ett mycket professionellt sätt, alla som jobbar där är väldigt trevliga och mycket serviceinriktade.
    Vi kommer att anlita dom i framtiden också. Läs mer
  • Magnus C

2019-04-07

Magnus C skrev om SveArb AB
    Professionella och kompetenta från start vid första mötet ända fram till slutet och utförandet av arbetet. Slutresultatet blev riktigt bra, och jag som kund är nöjd med hela processen. Läs mer
  • Mikael H

2019-04-07

Mikael H skrev om SveArb AB
    SveArb hjälpte mig med att ta ner två träd inklusive stubbfräs.

Mycket professionellt och trevligt bemötande av samtliga jag hade kontakt med på SveArb.

Arbetet utfördes snabbt och professionellt till ett bra pris.

Kan verkligen rekommendera SveArb! Läs mer

Johanna N skrev om SveArb AB
    Snabba, erfarna o bra jobbat!
    Vi kändes oss trygga med att fälla vår gran som lutade över vår stuga. Läs mer

Tor A skrev om SveArb AB
    Uppdraget har sedan flera år bestått i att klippa en hög avenbokshäck som omgärdar vår trädgård. Därutöver har vi fått hjälp med att ta ner något träd, samt att ansa kronorna på ett par träd som vuxit sig för yviga.
    Varje gång jag kontaktat SveArb har jag fått omedelbar, personlig och tjänstvillig respons. SveArbs medarbetare som utfört själva arbetet har varit synnerligen trevliga, kompetenta och noggranna.

Jag rekommenderar SveArb å det varmaste till alla i min omgivning som kan tänkas ha behov av företagets tjänster. Läs mer

Agneta K skrev om SveArb AB
    Alltid vänligt bemötande, snabba på att lämna offert och gör ett jättefint arbete. De kan varmt rekommenderas! Läs mer

Krister C skrev om SveArb AB
    Beskärning av träd och trädfällning.
    Snabb respons och kvalificerat förslag till utförande efter "besiktning" och offert till fast pris.
    Professionellt bemötande (till en i sammanhanget okunnig beställare) och uppskattad kontakt med grannar.
    Efter lång handläggning betr. marklov ett snabbt utförande av det överenskommna uppdraget. Läs mer

Lennart G skrev om SveArb AB
    Fint bemötande och proffsigt utfört jobb. Läs mer

Anna L skrev om SveArb AB
    SveArbs arborister beskar en stor blodbok.
    Arbetet utfördes snabbt och på ett utmärkt sätt.
    Dessutom fick jag vänliga och uttömmande svar på mina frågor.
    Jag kommer att anlita företaget igen. Läs mer

Claes L skrev om SveArb AB
    Bra att ha med att göra och gott utfört arbete. Läs mer

Olof Kostmann K skrev om SveArb AB
    Svearb fällde två träd på vår tomt och vi var nöjda med resultatet! Läs mer

Svjetlana P skrev om SveArb AB
    Behövde beskära ett träd och fick snabb och professionell hjälp. Trevliga och duktiga. Läs mer

Eva och Björn Z skrev om SveArb AB
    Beställning och arbete fungerade mycket bra Läs mer

Peter K skrev om SveArb AB
    Ni gjorde beskäringen ett utmärkt sett !
    Tackar ! Peter Läs mer

Nina och Gustav G skrev om SveArb AB
    Vi hyrde in arborister till vår gård och fick proffsig hjälp på alla sätt. De kom i tid, lyssnade på våra önskemål och Utförde arbetet på ett perfekt sätt. Vill verkligen rekommendera dem! Dessutom var deras offert lägre än konkurrenternas. Läs mer

Anette F skrev om SveArb AB
    Vi fick hjälp med att klippa träd som vi är rädda om. Proffsigt gjort och jättetrevliga kompetenta killar. Även det formella runt arbetet sköttes snabbt och positivt. Rekommenderas verkligen. Läs mer

Christin F skrev om SveArb AB
    Tog bort 3 träd i min trädgård! Kom när de sa att de skulle och utförde jobbet på bästa sätt! Mycket nöjd med både pris och utförande😊 Läs mer
  • 2019-03-25

Urban L skrev om SveArb AB
    Trädfällning vid 2 tillfällen.Lätt att få kontakt, trevligt bemötande. Snabbt och snyggt utfört arbete.
    Mycket nöjd. Läs mer

Tobias M skrev om SveArb AB
    Trädfällning och stunbfräsning. Mkt bra kontakt, snabbt utförande och trevlig personal! Läs mer

Malin N skrev om SveArb AB
    bra, gjorde nästan det som avtalats. kunde kapat vedbitarna lite mer brasvänliga
    nedtagningen kändes trygg Läs mer

Gösta R skrev om SveArb AB
    Trevligt bemötande. Snabb och bra offert. Prisvärt. Proffsigt utfört arbete. Läs mer

Hans-Olof N skrev om SveArb AB
    Beskärning av 4 tallar.

Okomplicerad och bra hantering på alla sätt och trevligt bemötande. Läs mer

Hans N skrev om SveArb AB
    Trädbeskärning.
    Professionellt och snabbt utförande, trevligt bemötande.
    Rimlig prisnivå. Läs mer

Håkan C skrev om SveArb AB
    Ett trevligt team, som gjorde ett mycket bra och snabbt arbete. Läs mer

Mats O skrev om SveArb AB
    Arbete: Hamling av pil + klippning av fruktträd.
    Mycket bra kundbemötande.
    Håller vad man lovar både vad gäller tid och utförande av arbetet.
    Professionellt!! Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Pär B

2019-03-19

Pär B skrev om SveArb AB
    Väldigt professionella och trevliga människor. Fällde 17 stora träd, forslade bort allt, detta på 1,5 dag. Väldigt nöjd med arbetet och rekommenderar dom skarpt. Läs mer
  • Maria P

2019-03-19

Maria P skrev om SveArb AB
    Svearb hammlade och beskar våra jättelånga popplar. Forslade sedan bort allt. Mycket effektivt och allt som avtalat. Mycket nöjda.
    Maria o Jim
    Norra Vram Läs mer

Yngve B skrev om SveArb AB
    Bra utfört arbete. Trevliga killar. Läs mer

Sune W skrev om SveArb AB
    Grengallring o bortförande från 15 björkar vid 2 tillfällen med 4 års mellanrum 👍 Läs mer

Anneli C skrev om SveArb AB
    Jag har anlitat Svearb flera gånger. De har dels hjälpt mig med trädfällning och beskärning dels med planetring av träd och buskar. De har alltid gjort ett väldigt bra arbete. De har bemött mig som kund med på ett trevligt och hjälpsamt sätt och varit tydliga i sin kommunikation. De har alltid kommit i enlighet med vad som utlovats och genomfört arbetet på avtalad tid.
    De är kort sagt väldigt professionella. Läs mer

Hans J skrev om SveArb AB
    Bra kundbemötande.Håller utlovade tider. Bra utfört jobb. Läs mer

Hans-Gustaf L skrev om SveArb AB
    Mycket bra på alla sätt. Bra kommunikation, kommer och gör jobbet, bra interaktion. Bra prissättning. Läs mer

Bokgatan 3B, 214 34 Malmö