Alla kategorier Marknadsundersökning Västra Götaland Härryda Svema Svenska Marknadsundersökningar AB

Svema Svenska Marknadsundersökningar AB

Analysvägen 3, 435 33 Mölnlycke — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Svema Svenska Marknadsundersökningar AB

• Marcus L
    Marcus L skrev om Svema Svenska Marknadsundersökningar AB
    Vi köpte ett stort paket med 5 varumärkesundersökningar under ett år. För den initiala rapporten sattes en tydlig deadline, då vi stod inför stora medieinvesteringar och behövde veta hur vår varumärkeskännedom var i olika regioner. Den första rapporten kom över 3 månader sent samt innehöll en hel del fel. Vi fick ett kort svar om att de hade haft sjukdom i bolaget.

Vi bestred detta och önskade kompensation då vi inte hade möjlighet att använda informationen i undersökningen till vår medieinvestering. Efter omfattande e-post kommunikation fick vi ett kort svar att Svema Marknadsundersökningar inte tycker vi har rätt till någon kompensation från deras VD Roland Norberg & Controller Ann-Charlotte Jofjord

Om ni letar efter en seriös aktör så skulle jag starkt avråda er att använda Svema Marknadsundersökningar. Läs mer
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Svema Svenska Marknadsundersökningar AB
    Mycket bra bemötande och utförlig rapport. Man blir sugen på att annonsera och göra en ny uppföljning för att se skillnaden. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Svema Svenska Marknadsundersökningar AB
    STORT TACK till projektledaren Peter Wersen, 100 % service från start till mål.
    Naturligtvis använder vi ER under 2010.
    Även tack till vår kommun som tipsade oss.
    Nöjd SKÅNING. Läs mer
  • Richard N
    Richard N skrev om Svema Svenska Marknadsundersökningar AB
    Jag tycker att vissa av personalen på Svema AB är dryga som jag har haft kontakt med. Detta är mina personliga erfarenheter efter regelbunden kontakt med flera utav personalen. Rekommenderas INTE. Läs mer
  • Leo E
    Leo E skrev om Svema Svenska Marknadsundersökningar AB
    Snabb service, löste alla våra problem. De bästa rekomendationer. Läs mer
    2009-01-26 Representant för Svema Svenska M svarar Leo E
    Bäste Leo, Vi tackar för de fina rekomendationerna och hoppas att vi även i fortsättningen uppfyller dina önskemål. Vi har alltid nya aktuella undersökningar att rekomendera.
    Titta gärna in på svarspanelen.se eller på svema.se
    Vill du bli kontaktad av oss för nya spännande undersökningar så skicka ett mail till info@svema.se

Med Stolta Hälsningar
    Ann-Charlotte Jofjord