Sven Almevik Bil AB

Sven Almevik Bil AB

Läs vad 17 kunder tycker om Sven Almevik Bil AB 2

2021-12-26
    Vi blev bemötta på ett utmärkt sätt som vi alltid. blivit.
    Vi hade stora förväntningar på vår Suzuki Swift och de har införlivats.
    2021-12-22
    Alltid trevligt bemötande och service från all personal med Robert i spetsen!
    Mycket trevligt bemötande.
    Mycket kunnig personal.
    Vi köpte en ny Suzuki Swace. Mycket bra genomgång av bilens funktioner vid leverans av bilen.
    2021-12-19
    Efter att ha blivit rekommenderad om er via min Honda verkstad i Stockholm som sa om er: Ett seriös företag , så kom jag till Linköping.
    Här blev jag utmärkt väl mottagen och fick hjälp av Robert med att hitta en fin Honda Jazz som jag önskade mig.
    Bra information om bilen och allt runtomkring köpet, jag kände mig trygg.
    Mycket god service när jag senare skulle hämta min bil vid köpet. Tack för hämtning vid tåget.
    Jag är mycket nöjd med hela förfarandet och jag Jazzar nu nöjt runt i min bil.
    2021-12-19
    Vet inte något som kunde vara bättre, har fått bra bemötande och hjälp i stort som smått av alla.
    2021-12-17
    Alltid fantastisk service och trevligt bemötande!
    2021-12-17
    Ett rakt igenom hela affären proffsig hantering, korrekta besked och en glad attityd. En riktig "fackhandel rätt och slätt".
    2021-12-17
    Vänligt och proffsigt bemötande und er hela processen.

Uppskattade uppföljningen efter köpet och det kändes tryggt att ha en kontakt ifall funderingar eller frågor uppstod kring bilen efter köpet.
    2021-12-16
    Bra eller liksom bra eller liksom skitbra
    2021-12-16
    Sakkunnig, väl bemötande, och ärlighet vid mitt bilköp. Förväntningarna uppfylldes av företaget som vid tidigare bilköp.
    2021-12-16
    Bemötande: proffsigt och trevligt samt extra uppmärksamhet.
    Förväntningar: få en bra bil som man blir nöjd med, fick det och mer till. De gav det där extra som man sällan möter idag.
    Jag köpte en ny bil. Jag är mkt nöjd med bemötande och trevliga personer. Fick även blomma m m. Det är det extra som ger så mkt mer. Alla trevliga och kunniga.
    Känner att man kommer tillbaks till en sådan firma. Man känner sig nöjd.
    2021-12-16
    Riktigt fin service! Alla var så trevliga och hjälpsamma! Jag hade bilen inlämnad på service. Servicen var smidig då dem skötte det på ett professionellt sätt.
    Det tog lite tid för delen till bilen att anlända men det är inte mycket man kan göra åt det då det är brist på komponenter osv. Men dem uppdaterade mig kontinuerligt kring hur det låg till med delen och jag kan inte säga något annat än att det är världsklass på kundvården hos Almevik och jag kommer alltid återkomma till dem vid service och köp av bil

Toppenbetyg från en riktigt nöjd kund
    2021-12-16
    Alltid snabb och bra service med trevligt bemötande.
    2021-12-16
    Sven Almevik Bil AB byter bilmärke då gör jag det också. Nu Suzuki Swift.
    2021-12-16
    Bra service och engagemang när jag hade bilproblem
    2021-12-16
    Alltid trevligt att åka till Almviks med bilen, med bemötande i toppklass!
    2021-12-16
    Jag kunde inget om bilar när jag köpte min första bil och behövde massa hjälp. Fick verkligen förtroende för både säljare och serviceteknikerna på en gång. Alltid jättefin å snabb service. Och så har det varit ända sedan jag blev kund för 13 år sedan. Rekommenderas varmt om du vill känna dig trygg!