Pontus Skogsberg

Pontus Skogsberg

Pontus Skogsberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Pontus Skogsberg har varit registrerad mäklare sedan 2022-09. Pontus Skogsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 4.9. Pontus Skogsberg har haft 42 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

70 omdömen om Pontus Skogsberg

Sedan starten hos Reco 2022
Margareta O
Sålde sitt hus med hjälp av Pontus Skogsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Eskilstuna

Kunnig. Saklig. Lugn. Trevlig. Lyhörd. Trygg. Pålitlig.

Ylva S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Skogsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Norr

Välkomnande på ett naturligt sätt. Kunnig, kompetent. Trevligt bemötande, ger information så man förstår.

Margareta O
Mesta

Trevlig. Kunnig. Lyhörd. Lugn. Tydlig. Inkännande.. hjälpsam. Kan varmt rekommendera honom till andra !

Jörgen O
Mesta

Alert. Serviceinriktad . Trevligt bemötande. Många bollar ,bra haterad.

Ros-Marie F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Skogsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Mesta

Pontus är en positiv kille. Han var lyhörd,för hur jag ville ha det. Var lätt att få kontakt med. Tydlig i sin kommunikation. Trevlig , full av energi. Jag är nöjd med bemötandet. Kan rekomendera honom till andra. Tack Pontus

Lena L
Djurgården

Jag har fått bra hjälp av Pontus

Mathilda Louise S
Köpte sitt hus med hjälp av Pontus Skogsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Husby Byn

Professionell, engagerad och trevlig!

Daniel Alfeus G
Husby Byn

Engagerad, hjälpsam, och professionell.

Håkan L
Husby Byn

En Energisk och trevlig mäklare.

Glenn G
Bjällersta

- Professionell - Hjälpsam - Kunnig - Trevlig 5/5. Behöver jag en mäklare i framtiden finns det ingen tvekan om att jag kommer anlita Pontus igen.