Lina Gustafsson
Registrerad mäklare sedan 2012-06-08
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 42 Läs vad Lina Gustafsson

• Lisa R köpte sitt hus med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-06-24

Skogome
    Vi har köpt Sandtagsvägen 8. Vi har fått ett bra bemötande och har fått bra information genom alla steg. Lätt att få kontakt när det behövdes. Läs mer
  • Christel H sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-06-18

5:a
    Backatorp
    Jag upplevde att jag fick styra över försäljningen samtidigt som Lina genom hela processen fanns tillgänglig och underlättade att ta rätt beslut. Precis vad jag önskar av en mäklare. Läs mer
  • Johan T sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-05-06

Hisings Backa
    Jag har köpt en bostadsrätt . Det är alltid hjälpsam bemötande och proffsigt med arbeta . Och flexibel person ! Jag upplevde att hon gjorde allt bästa för båda säljare och köpare . Läs mer
  • Lars G köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-04-01

4:a
    Eriksberg
    Lina var en fantastisk bemötande mäklare som gav mig och säljaren en snabb och professionell kontakt , hon lyssnade och förstod mig i all enkelhet vilket ledde till ett lägenhetsköp på ca: 24 timmar , Stort Tack Lina , tror med all säkerhet att jag skall trivas på Eriksberg , Med vänlig hälsning, Lars Läs mer
    2020-04-01 Lina G svarar Lars G
    Tack för betyget Lars. Jag är övertygad om att du kommer stormtrivas här på Eriksberg! / Lina
  • Ivar L sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-03-10

Eriksberg
    Toppenbra bemötande och vägledning genom hela processen vid försäljningen av tvåa på Eriksberg. Rekommenderar helhjärtat Lina! Läs mer
    2020-03-13 Lina G svarar Ivar L
    Tack för din fina rekommendation Ivar! och tack själv för ett bra samarbete. Vi ses på tillträdet! / Lina
  • David H sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-03-05

Hildedal
    Vi har sålt en bostadsrätt, 2 rum och kök, i Hildedal Goteborg.
    Vi är väldigt nöjda med bemötandet från Lina, trevligt, proffsigt och rakt. Lina har, som vi upplevt, varit väldigt ärlig och uppriktig i disskusionen om lägenheten samtidgt som hon varit flexibel till våra önskemål. Skulle varmt rekommendera henne till vänner och bekanta! Läs mer
    2020-03-13 Lina G svarar David H
    Tack för era fina ord och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! / Lina
  • Gantuya G köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-21

Biskopsgården
    Hej. Vi har köpt en lägenhet på biskopsgården och vi är mycket glad för att vi fick tillfälle att köpa. Lina Gustafsson hjälpte till jättemycket med allt.
    Tack så allt mycket.

MVH Turbold Baasansuren Läs mer
    2020-03-13 Lina G svarar Gantuya G
    Tack! Hoppas ni kommer trivas i er nya fina bostad! Vi ses på tillträdet. / Lina
  • Leila K sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-20

Biskopsgården
    Jag sålde En lägenhet
    Lina va väldigt tålmodigt Läs mer
    2020-03-13 Lina G svarar Leila K
    Tack för rekommendationen Leila. Vi ses på tillträdet! / Lina
  • Henrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-19

Jättesten
    Köpt en tvåa i BRF triliten.
    Blev väl bemött. Läs mer
    2020-03-13 Lina G svarar Henrik S
    Tack för rekommendationen Henrik! Hoppas du kommer trivas kanon i din nya bostad! / Lina
  • Veronica H sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-01-19

Hisings Backa
    Jag har sålt en lägenhet, ett dödsbo. Lina Gustafsson har varit snabb, professionell och vänlig. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2020-02-17 Lina G svarar Veronica H
    Tusen tack för ditt fina betyg Veronica. Vi ses på tillträdet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Yusuf Onur