Lina Gustafsson

Lina Gustafsson

Lina Gustafsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Lina Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Lina Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 87 omdömen med ett betyg på 4.9. Lina Gustafsson har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

87 omdömen om Lina Gustafsson

Christer V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Biskopsgården

Bra bemötandet och bra underhandsinformation

Rebecca R
Kvillebäcken

Lina var väldigt professionell och lyhörd under hela processen. Vi är mycket nöjda och rekommenderar henne varmt!

Joanna D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Kvillebäcken

Lina är trevlig och tillmötesgående Mäklare. Hon är professionell i sin roll och har fantastiska kunskaper om sitt arbetsområde. Rådgivning och vägledning från henne inför flytten från hus till lägenhet var utmärkt.

Tack Joanna för dina värmande ord 😊

Christian P
Sannegårdshamnen

En hårt arbetande mäklare, som vi snabbt fick stort förtroende för! Tack så himla mycket!

Svar från Lina Gustafsson

Tusen tack Christian! Hoppas ni kommer trivas bra i Småland :)

Isabelle K
Sannegårdshamnen

Lina gav ett proffsigt, trevligt och avslappnat bemötande, kändes trygg. Hon är snabb och var hela tiden tillgänglig. Kan varmt rekommendera Lina!

Tusen tack för rekommendationen Isabelle! Det värmer! / Lina

Håkan A
Sålde sitt hus med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisings Kärra

Lina kändes trygg och saklig i sin presentation. Frågor vi hade besvarades tydligt och noggrannhet lades från Lina att vi uppfattat henne korrekt. Vi hade förhoppningar om att vald mäklare skulle ha ett brett kontaktnät av potensiella kunder vilket SF uppfyllde på ett utmärkt sätt. Lugnet, svarsfrekvensen och processen sköttes på ett föredömligt sätt av Lina och hennes medarbetare. Jag tvekar inte att rekommendera och åter använda er som mäklarfirma. /Håkan Andersson

Svar från Lina Gustafsson

Tusen tack för dina fina ord Håkan! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus! / Lina

Elisabeth S
Eriksberg

Lina hanterade budgivningen professionellt .

Tuula M
Eriksberg

Tydlig information. Rak kommunikation. Proffsigt agerande. Supernöjd kund.

Anneli L
Hisings Kärra

Trevlig och ett mycket professionellt bemötande som mäklare. Bra med snabb återkoppling. Anlitar Lina Gustafsson vid flera köp/försäljningar i framtiden. Med vänlig hälsning, Anneli Lindgren

Sofia L
Hisings Backa

Lina bemötte oss på ett utmärkt sätt där hon på alla sätt hon kunde försökte uppfylla våra önskningar. Vi blev mer än nöjda med Linas arbete!