Lina Gustafsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 20 Läs vad Lina Gustafsson

• Daniel A skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-05-25

Jobbet kändes väldigt tafatt utfört. Var som om mäklaren inte ville jobba överhuvudtaget för att få till en budgivning av lägenheten. Kändes orutinerat då mäklaren la upp annons på Hemnet för att 1 v senare ha visning, uppslutningen på visningen vart usel. 2 par kom och mäklaren drog igång en budgivning direkt, självklart ville inte ena paret vara med. Läs mer
    2019-05-25 Lina G svarar Daniel A
    Hej Daniel.
    Tack för din återkopplingen. Det var väldigt tråkigt och förvånande då jag inte upplevde någon av dessa synpunkter när vi sågs vid kontraktsskrivningen.
    Er bostad annonserades på samtliga kanaler 12 dagar innan vi hade första visningen vilket är helt normalt.
    Hur många som kommer till en visning är tyvärr inget som vi alltid kan styra över mer än att försöka komma ut via alla kanaler vi har samt jobba med de spekulanter vi har i vårt kundregister vilket vi/jag gjort.
    Självklart strävar vi alltid efter att få till en budgivning men det är långt ifrån något som man kan räkna med, speciellt i den marknad vi har i dagens läge.
    När det endast är en intresserad är det även svårt att få den spekulanten att starta på utgångspriset vilket vi ändå lyckades med. Ett pris som dessutom är inom det vi värderat lägenheten till.
    Risken att få mindre betalt vid en omvisning är större än chansen att få mer.
    Jag hoppas att ni efter att ha smält affären är nöjda med resultatet.
    / Lina
  • Linn O skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-05-24

Genuin och lugn på ett possitivt sätt med en stor kunskap och erfarenhet. Bra återkoppling under hela försäljningen. Läs mer
    2019-05-24 Lina G svarar Linn O
    Tusen tack för de fina orden Linn. Och tack själv för bra samarbete! Vi ses på tillträdet. / Lina
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-04-04

Försäljning av bostadsrätt
    Mycket trevligt bemötande,förtroendeingivande.Bra kontakt hela vägen.
    Stora förväntningar efter tidigare kontakter med Svensk fastighetsförmedling.
    Mycket väl genomfört uppdrag Läs mer
    2019-04-05 Lina G svarar Rolf B
    Tack för de fina orden och betyget Rolf! Ni är varmt välkomna tillbaka i framtiden om ni behöver vår hjälp igen. / Lina
  • Amanda A skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-03-01

Mäklaren var otroligt hjälpsam och stöttande och hade ett mycket vänligt bemötande! Läs mer
    2019-03-04 Lina G svarar Amanda A
    Tack för de fina orden Amanda. Lägenheten kommer bli perfekt för dig. Vi ses på tillträdet! /Lina
  • Mario S
    Mario S skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-02-24

Jag sålde en lägenhet, jag anlitade Svenskfast igen. Eftersom jag var nöjd förra gången när jag sålde mitt hus. Min mäklare var mycket trevlig och ville verkligen hjälpa mig. Jag berättade om min situation, när och varför jag måste sälja min lgh och om mina önskemål för försäljningen. Jag lyssnade på hennes råd och tips och viktigaste av allt var utg.priset. Sedan gick det som vi förväntade oss med spekulanter och vi fick sålt lgh inom 10 dagar. Jag var nöjd med hela processen från min mäklare. Tyvärr fick jag inte det priset jag förväntade mig men ändå nöjd med att lgh såldes utan problem. Jag kan varmt rekommendera min mäklare och i framtiden kommer jag kontakta henne igen. Läs mer
    2019-03-04 Lina G svarar Mario S
    Stort tack för rekommendationen Mario och för ett bra samarbete. Jag ser fram emot att hjälpa er igen i framtiden om det blir aktuellt. / Lina
    Mario S gillar detta
  • Willy S skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-02-16

Sålt bostadsrätts radhus genom Lina Gustafsson
    Lina visade sig vara positiv och engagerad för sin uppgift.
    Vi rekommenderar gärna Lina för nya uppdrag. Läs mer
    2019-02-18 Lina G svarar Willy S
    Tack för de fina orden och rekommendationen Willy och Gunilla. Vi ses på tillträdet! / Lina
  • Emina M
    Emina M skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-12-11

Vi köpte en lägenhet vi blev jättefint bemöta utav Lina, jätte trevlig allt gick så snabbt och smidigt. Även alltid tillgänglig. / Emina Läs mer
    2018-12-21 Lina G svarar Emina M
    Tusen tack för de fina orden Emina. God jul och gott nytt år så ses vi på tillträdet! / Lina
  • Emilie E skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2018-12-10

Jag har sålt en bostadsrätt en 2:a i Göteborg.
    Jag tycker att mäklaren varit mycket duktig och kunnig. Hon har varit bra på att höra av sig och återkoppla till mig vad som händer och sker.
    Mycket nöjd och kan rekommendera henne till fler. Läs mer
    2018-12-11 Lina G svarar Emilie E
    Stort tack för rekommendationen Emilie och tack för ett trevligt samarbete! Ha nu en god jul och gott nytt år så ses vi på tillträdet.
  • Birgitta R skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2017-08-06

Jag är mycket nöjd med "min" mäklare! Hon gav bra information inför försäljningen och skötte sedan resten utmärkt! Läs mer
  • Greger J
    Greger J skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2017-07-10

Mäklaren gav ett mycket professionellt intryck, hela vägen från första kontakt till kontrakt och överlåtelse. Är helt nöjd med resultatet, vilket blev helt överförväntan. Förmedling av styling företaget blev en klar lyckad mycket bra jobbat. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Emelie Skjevik