Lina Gustafsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 38 Läs vad Lina Gustafsson

• Ivar L sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-03-10

Eriksberg
    Toppenbra bemötande och vägledning genom hela processen vid försäljningen av tvåa på Eriksberg. Rekommenderar helhjärtat Lina! Läs mer
    2020-03-13 Lina G svarar Ivar L
    Tack för din fina rekommendation Ivar! och tack själv för ett bra samarbete. Vi ses på tillträdet! / Lina
  • David H sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-03-05

Hildedal
    Vi har sålt en bostadsrätt, 2 rum och kök, i Hildedal Goteborg.
    Vi är väldigt nöjda med bemötandet från Lina, trevligt, proffsigt och rakt. Lina har, som vi upplevt, varit väldigt ärlig och uppriktig i disskusionen om lägenheten samtidgt som hon varit flexibel till våra önskemål. Skulle varmt rekommendera henne till vänner och bekanta! Läs mer
    2020-03-13 Lina G svarar David H
    Tack för era fina ord och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! / Lina
  • Gantuya G köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-21

Biskopsgården
    Hej. Vi har köpt en lägenhet på biskopsgården och vi är mycket glad för att vi fick tillfälle att köpa. Lina Gustafsson hjälpte till jättemycket med allt.
    Tack så allt mycket.

MVH Turbold Baasansuren Läs mer
    2020-03-13 Lina G svarar Gantuya G
    Tack! Hoppas ni kommer trivas i er nya fina bostad! Vi ses på tillträdet. / Lina
  • Leila K sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-20

Jag sålde En lägenhet
    Lina va väldigt tålmodigt Läs mer
    2020-03-13 Lina G svarar Leila K
    Tack för rekommendationen Leila. Vi ses på tillträdet! / Lina
  • Henrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-19

Jättesten
    Köpt en tvåa i BRF triliten.
    Blev väl bemött. Läs mer
    2020-03-13 Lina G svarar Henrik S
    Tack för rekommendationen Henrik! Hoppas du kommer trivas kanon i din nya bostad! / Lina
  • Veronica H sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-01-19

Hisings Backa
    Jag har sålt en lägenhet, ett dödsbo. Lina Gustafsson har varit snabb, professionell och vänlig. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2020-02-17 Lina G svarar Veronica H
    Tusen tack för ditt fina betyg Veronica. Vi ses på tillträdet!
  • Robin H köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-12-12

Biskopsgården
    Köpte en mindre lägenhet. Lina var glad, klämkäck och hjälpsam. Första köpet så hade inge förväntningar så sett. I helhet var jag jättenöjd med Lina. Som en "bostadsrättoskuld" så tycker jag att jag fick den hjälp jag behövde Läs mer
    2019-12-13 Lina G svarar Robin H
    Tack för det fina betyget Robin. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad! Vi ses på tillträdet.
  • Antonio M sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-12-11

Mycket professionell mäklare! Inga konstigheter. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-12-13 Lina G svarar Antonio M
    Tusen tack Antonio! Vi ses på tillträdet.
  • Linda A köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-11-19

Jättesten
    Trevlig, avslappnad, tydlig och hjälpsam Läs mer
    2019-11-21 Lina G svarar Linda A
    Tack Linda! Hoppas ni kommer trivas i er nya fina bostad!
  • Johan A
    Johan A köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-11-19

Jättesten
    Vi har köpt en nyproducerad lägenhet och blivit otroligt väl bemötta av Lina under hela processen, hon har levt upp till alla i förhand förutfattade förväntningar. Läs mer
    2019-11-21 Lina G svarar Johan A
    Tack för de fina orden och rekommendationen Johan!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Yusuf Onur