Lina Gustafsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

och har varit registrerad mäklare sedan 2012. Lina Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 46 omdömen sedan 2016-09-05. Lina Gustafsson har haft 31 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 46 Läs vad Lina Gustafsson

• Lina har sålt mina två senaste lägenheter och även köpt nyproduktion av henne, det har fungerat klockrent. Jag och min sambo är jättenöjda och kommer ta kontakt med henne även vid nästa försäljning.
    Mikael R sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-09-17
    • 78.0 m²
    • Kvillebäcken
    2020-09-17
  • Bemötandet från Lina var mycket trevligt och bra. Lina är kompetent, engagerad och kan "ta" folk på ett rätt och naturligt sätt, vilket givetvis underlättar en försäljning. Helhetsintrycket av Lina är enbart positivt och vi är mer än nöjda med affären.
    Thomas H sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-09-16
    • 86.0 m²
    • Sannegårdshamnen
    2020-09-16
  • Köpte en bostadsrätt, 3 rok och ca 86 kvm. Upplevelsen av Lina är bara positiv. Hon ordnade med förhandsvisning på kort varsel, lät oss få den betänketid vi behövde och genomförde kontraktskrivningen enligt våra förväntningar. Mycket bra!
    Andreas S köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-09-15
    • 86.0 m²
    • Sannegårdshamnen
    2020-09-15
  • Köpte en lägenhet på mig monsungatan i GBG. Lina skötte affären väldigt smidigt, professionellt och snabbt. Tack för hjälpen
    Jonas L köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-08-18
    • 65.0 m²
    2020-08-18
    Vad kul att höra att ni är nöjda med köpet! Vi ses på tillträdet! / Lina

Visa svar
  • Vi har köpt Sandtagsvägen 8. Vi har fått ett bra bemötande och har fått bra information genom alla steg. Lätt att få kontakt när det behövdes.
    Lisa R köpte sitt hus med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-06-24
    • 82.0 m²
    • Skogome
    2020-06-24
  • Jag upplevde att jag fick styra över försäljningen samtidigt som Lina genom hela processen fanns tillgänglig och underlättade att ta rätt beslut. Precis vad jag önskar av en mäklare.
    Christel H sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-06-18
    • 5:a
    • 112.4 m²
    • Backatorp
    2020-06-18
  • Jag har köpt en bostadsrätt . Det är alltid hjälpsam bemötande och proffsigt med arbeta . Och flexibel person ! Jag upplevde att hon gjorde allt bästa för båda säljare och köpare .
    Johan T sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-05-06
    • 57.0 m²
    • Hisings Backa
    2020-05-06
  • Lina var en fantastisk bemötande mäklare som gav mig och säljaren en snabb och professionell kontakt , hon lyssnade och förstod mig i all enkelhet vilket ledde till ett lägenhetsköp på ca: 24 timmar , Stort Tack Lina , tror med all säkerhet att jag skall trivas på Eriksberg , Med vänlig hälsning, Lars
    Lars G köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-04-01
    • 4:a
    • 94.6 m²
    2020-04-01
    Tack för betyget Lars. Jag är övertygad om att du kommer stormtrivas här på Eriksberg! / Lina

Visa svar
  • Toppenbra bemötande och vägledning genom hela processen vid försäljningen av tvåa på Eriksberg. Rekommenderar helhjärtat Lina!
    Ivar L sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-03-10
    • 57.6 m²
    2020-03-10
    Tack för din fina rekommendation Ivar! och tack själv för ett bra samarbete. Vi ses på tillträdet! / Lina

Visa svar
  • Vi har sålt en bostadsrätt, 2 rum och kök, i Hildedal Goteborg. Vi är väldigt nöjda med bemötandet från Lina, trevligt, proffsigt och rakt. Lina har, som vi upplevt, varit väldigt ärlig och uppriktig i disskusionen om lägenheten samtidgt som hon varit flexibel till våra önskemål. Skulle varmt rekommendera henne till vänner och bekanta!
    David H sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-03-05
    • 57.0 m²
    • Hildedal
    2020-03-05
    Tack för era fina ord och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! / Lina

Senaste försäljningarna

Borstbindaregatan