Sofia Widén

Sofia Widén

Sofia Widén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Sofia Widén har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Sofia Widén har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Widén har haft 5 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-06 - 2023-08

5 omdömen om Sofia Widén

Sedan starten hos Reco 2023
Adis D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Widén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Göteborg

Hon var väldigt duktig på alla sät.Från bemötande,guida mig genom alla steg(min första bostadsrätt),tydliga svar på alla mina frågor,till att vara där när jag behövde gå in i lägenheten o mäta för möbler(vid flera tillfällen). Det finns verkligen inget att klaga på. Jag kan definitivt tänka mig att anlita henne vid eventuell försäljning av bostadsrätten.

Joakim E
Göteborg

Sofia har varit fantastiskt tillmötesgående när vi köpt bostadsrätt i Göteborg då yngsta sonen flyttar dit för studier. En ny stad för oss att leta bostad i är inte alltid så lätt, Sofias kunnande och feedback har varit ovärderlig för oss.

Mona Katarina N
Göteborg

Sofia har hjälpt oss från första stund vi hade kontakt med henne! Hon har gett otroligt bra service, då det inte varit lätt för oss att köpa en bostad när vi bor över 100 mil bort. Hon har ordnat digitala visningar, alltid varit snabb och tillgänglig och mycket professionell! Vi hade aldrig klarat detta utan henne. Vi har känt oss mycket trygga och väl omhändertagna med Sofia som mäklare! Vi hade inte kunnat tänka oss en bättre och mer proffsig mäklare än henne! Kan mycket varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Sofia Widen! Superproffsiga!

Daniel G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Widén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisings Backa

Sofia var en fantastisk mäklare att jobba med. Det kändes verkligen som att vi var ett team och att hon såg vår lägenhet som ett boende och inte bara ett objekt att sälja, vilket gjorde en stressfull situation mycket mindre stressfull. Jag kan varmt rekommendera henne till andra säljare - en frisk fläkt i en annars kanske lite cynisk mäklarbransch.

Matilda S
Hisings Backa

Gav ett lite halvintresserat intryck men var absolut glad och trevlig