Elin Andersson

Elin Andersson

Elin Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Elin Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Elin Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 117 omdömen med ett betyg på 4.8. Elin Andersson har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med jobbet som mäklare är mötet med alla de människor jag har förmånen att träffa.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
I min roll som fastighetsmäklare är jag engagerad och strävar ständigt efter att göra mina kunder, såväl köpare som säljare nöjda.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som trygg, trovärdig och positiv.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Ett av de starkaste minnen jag har från mina år som mäklare är min allra första egna visning. Det var på en hästgård en varm sommardag och det strömmade in folk och slutresultatet blev mycket lyckat. Då visste jag att jag hamnat precis rätt i mitt yrkesval.

Vad gör du helst på fritiden?
Ledig tid spenderar jag gärna på hästryggen, i skidspåret eller på resande fot.

117 omdömen om Elin Andersson

Sedan starten hos Reco 2017
Diana B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hentorp

Andra gången jag säljer och andra gången jag anlitar Elin. Tydlig, bra o trygg stöttning vid båda tillfällena.

Yvonne E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hentorp

Mkt trevlig och kunnig. Ställde upp till 100% trots att det var helg. Snabb återkoppling Vi är mkt nöjda med allt.

Sture H
Hentorp

Jättebra och besitter en mycket god yrkeskunskap. God info och snabb med återkoppling. Vi är mycket nöjda med Elin.

Åsa B
Centrum

Engagerad, proffsig och serviceinriktad. Gott bemötande och hjälpsam.

Richard B
Centrum

Professionell, gott bemötande, snabba svar och väl insatt i objektet i fråga. Kan inte komma på något negativt.

Johanna D
Hentorp

Vi blev trevligt och professionellt bemött av Elin. Fanns alltid tillhands när vi hade frågor, löste dom fort och smidigt. Kan verkligen rekommendera henne.

Johan L
Köpte sitt hus med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Brobacken

En underbar människa, synd man börjar bli lite gammal... Omtänksam Profsig Jag är jättenöjd! Mvh Johan

Björn N
Sålde sitt hus med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Brobacken

En väldigt engagerad mäklare som är tydlig med vad som gäller och är väldigt serviceinriktad.

Jonas J
Norrmalm

Jättetrevlig och tillmötesgående, vi fick snabbt på de frågor vi hade.

Carl N
Brevik

Trevlig, tog sig tid på en lördag att visa objektet.