Magdalena Thorell

Magdalena Thorell

Magdalena Thorell är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Magdalena Thorell har varit registrerad mäklare sedan 2020-08. Magdalena Thorell har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 118 omdömen med ett betyg på 4.8. Magdalena Thorell har haft 44 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

118 omdömen om Magdalena Thorell

Sedan starten hos Reco 2021
Sanmei L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Falköping

considerate in service and enthusiastic in treating others.

Magnus J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Falköping

Trevligt bemötande, hjälpsam, att bostad var svårsåld kan inte mäklaren hjälpa, men det gick rätt trögt. Jag är nöjd med insatsen och SF ändå.

Niklas R
Köpte sin bostad med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Tidaholm

Kunnig och engagerad mäklare som satte sig i båda parters situation.

Lucas M
Köpte sitt hus med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Kvänum

Mycket trevligt och personligt bemötande från första visningen till telefonsamtal under köpprocessen. Att Magdalena hade lokal förankring till orten hjälpte mycket då vi fick bra tips på förskolor och arbetsplatser.

Dan L
Sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Kvänum

Magdalena har från första sekund vart en riktigt pärla! Allt vad vi önskade från en mäklare har vi fått och mer därtill! Rekommenderar Magdalena till 100%

Matilda K
Kvänum

Magdalena har varit väldigt proffsig i sitt bemötande med en underbar personlighet! Vi kände oss trygga med köpet då vi fick möjlighet att se bostaden flera gånger. Hon förmedlade en trygg och härlig känsla under processen!

Hans E
Åsarp

bra 77777777777777777777777777777

Malin T

Jag och min man är mycket nöjda med den professionella och engagerade service vi fick från Magdalena. Under hela försäljningsprocessen var hon tydlig och väldigt kunnig, vilket resulterade i en smidig och framgångsrik försäljning av vår bostad. Jag uppskattar verkligen hennes dedikation och rekommenderar henne starkt till alla som söker en pålitlig och professionell mäklare. Tack för ett fantastiskt arbete!

Magdalena T gillar detta
Emil A
Kinnarp

Kunnig och koll på läget vid en lite annorlunda fastighet. Flexibel och många goda tips runt omkring

Anders E
Väring

Hela processen fungerade alldeles utmärkt.