Linda Sköld
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 56 Läs vad Linda Sköld

• Thomas N sålde sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-03-17

Åkers Styckebruk
    Vi sålde vår villa som vi tidigare förvärvade genom Linda.
    Det var självklart för oss att vända oss till henne igen när det var vår tur att sälja objektet.

Både under processen som köpare och säljare har vi känt oss trygga med Linda.
    Hon är en mycket kompetent och förtroendeingivande mäklare som tar sig tid gott om tid för uppdraget och sätter sig in i båda parters situationer. Hon finns alltid tillgänglig för att bolla frågor och har alltid smarta och flexibla lösningar på problem/situationer som kan uppstå längst vägen.

Hon är inte heller "pushig" i sitt förhållningssätt utan leder båda parter på ett ödmjukt vis mot beslut som är rätt. Detta kan hon göra för sin förmåga att lyssna och sätta sig in i den enskildes situation.

Om vi någon gång i framtiden behöver hjälp med bostäder där Linda finns till förfogande kommer vi tveklöst att vända oss till henne.

Vi kommer därför lämna våra bästa rekommendationer till Svensk Fastighetsförmedling i Mariefred och i synnerhet Linds Sköld Läs mer
  • Jerry E köpte sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-03-17

Åkers Styckebruk
    Vi har köpt villa och Linda var väldigt trevlig och kompetent.
    Vi kände oss väl omhändertagna och informerade.
    Inget att klaga på! Läs mer
  • Åsa N köpte sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-02-06

Köpt hus
    Kompetent och lugn
    Inte för pushande/ "säljig" - vilket är bra! Läs mer
  • Carina N sålde sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-11-18

Mariefred
    Vi skulle sälja våran villa och gick på tips om våran mäklare.
    tipset var rätt och vi fick en toppenmäklare som visade stort intresse, fick massa bra information, inte stressad.
    Bra info under hela försäljningen och fick tidigt dag/tid för överlämning till nya ägare.
    Har inget negativt alls att säga utan endast starkt rekommendera Linda sill nästa som ska sälja. Läs mer
  • Anders S sålde sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-10-30

Mariefred
    Professionell kunnig uthållig. Skulle kunna vara lite mer sälj fokus i dialog med kunderna för att komma till avslut fortare. Läs mer
  • Mikko H köpte sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Fantastiskt bra jobbat Linda på Mariefredskontoret
    MVH
    Mikko o Lotta Läs mer
  • Joanna T köpte sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

MARIEFRED
    Vi har köpt ett hus i Mariefred. Mäklaren Linda Sköld var mycket trevlig och lätt att ha att göra med. Allt har gått väldigt smidigt och vi är väldigt nöjda med hur vi har blivit bemötta som köpare. Läs mer
  • Josefine S sålde sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

MARIEFRED
    Linda har sålt mitt hus i Mariefred. Jag har uppfattat Linda som jordnära, stöttande och ärlig under hela prosessen. Egenskaper som jag uppskattat. Läs mer
  • Christian D sålde sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-10-28

Mariefred
    Sålt en villa genom ett dödsbo, Linda är saklig, ödmjuk och kunnig. Läs mer
    Linda S gillar detta
  • Kent E köpte sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-10-28

Mariefred
    Har köpt ett radhus i Mariefred.
    Linda Sköld har verkligen hjälpt oss att hitta det rätta huset
    i Mariefred .Vårt krav var radhus 1plan som hon till slut hittade åt oss efter ett antal visningar som vi avböjde.
    Linda har ett stort tålamod och engagemang för att hitta det rätta objektet.
    Tack Linda Sköld Läs mer
    Linda S gillar detta