Linda Sköld
Registrerad mäklare sedan 2015-03-10
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 69 Läs vad Linda Sköld

• Mats J köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-06-29

5:a
    Kyrkogatan 10 Mariefred
    Mycket kunnig och ger snabbt korrekta besked.
    100 % positivt! Läs mer
  • Charlotte N
    Charlotte N sålde sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-06-27

Mycket kunnig och tillmötesgående. En fantastiskt bra mäklare! Läs mer
  • Paul N sålde sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-06-24

Mariefred
    Sålt fritidshus. Professionellt och lyhört bemötande. Mycket noggrann och snabb. Hon meddelade oss i god tid angående processen.
    Linda mötte och överträffade våra förväntningar på mäklartjänsten.
    Mycket nöjda med Linda. Läs mer
  • Carl Anders J
    Carl Anders J köpte sin stuga med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-06-16

2:a
    Mariefred
    Trevlig och mycket kunnig, vi har fått bra svar på alla frågor och funderingar. Uppskattar särskilt att Linda kändes påläst om objektet, och kunnig om området. Linda har varit lätt att få tag i via telefon, epost och sms, svarar snabbt. Högsta betyg! Läs mer
  • Gabriel B köpte sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-06-10

Hej!
    Vi har köpt ett fritidshus ute i Mariefred.

Vi tycker att Mäklaren har bemött oss med en mycket positiv inställning, varit väldigt behjälpsam och tillmötesgående.

Vid frågor var det inga konstigheter att besvara dem samt vid frågor som hon inte hade något direkt svar tog hon reda på dem och återkopplade väldigt snabbt.

Vi hade mycket förväntningar med denna visning och vi upplevde att vi fick mycket bra tips och orientering utöver fritidshuset om själva staden och omgivningen där vi har vårt fritidshus.

Bra jobbat Linda och tack för allt:-)! Läs mer
  • Per Olof E köpte sin stuga med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-05-17

4:a
    Stallarholmen
    Har köpt ett fritidshus. Linda gav ett mycket sakligt och trevligt intryck Läs mer
  • Maria T sålde sin stuga med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-05-17

4:a
    Stallarholmen
    Linda Sköld har förmedlat försäljning av vårt fritidshus. Linda har en mycket mjuk och trevlig framtoning. Hon är varm, lyhörd, lugn, kunnig, tjänstvillig, tillgänglig och mycket professionell. Vi är mycket nöjda med vårt samarbete med Linda och rekommenderar henne varmt som mäklare. Läs mer
  • Birgit G sålde sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-05-16

Mariefred
    Vid 80+ tvingades jag resignera inför det faktum att jag inte längre har kraft och hälsa nog att ha på mitt ansvar att sköta ett hus på rätt sätt. Linda Sköld valdes efter kontakt även med annan mäklare. Hpn svarade och förklarade på ett objektivt och enkelt sätt vad som gäller på olika plan. Väntade ut mitt beslut att verkligen genomföra en bara delvis önskad försäljning. Se'n gick det gott
    Inte en massa longörer. Alltid ömsesidigt öppna för frågor och svar. Lugnt och effektivt rakt igenom. Så här långt är jag mycket nöjd och känner att Linda vat rätt val. Med hälsningar. Birgit (Bibi) Gripenvik Läs mer
    Linda S gillar detta
  • Olov W köpte sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-04-30

Strängnäs
    Har köpt en större villa utanför Strängnäs. Har mött en trygg mäklare och slapp möta en påstridig "försäljare av begagnade bilar". En enkel process och ser nu fram emot vårt nya hem. Läs mer
    Linda S gillar detta
  • Anna P köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-04-24

3:a
    Mariefred
    Jätteproffsigt och trevligt bemötande. Kände mig trygg och var väl informerad under hela köpet. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Linda Sköld