Thomas Östholm
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 11 Läs vad Thomas Östholm

• Marie E sålde sitt hus med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-02-28

Sålt villa/sommarhus Nällsta Stallarholmen
    Väldigt trevligt bemötande, kändes att man var i trygga händer.
    Förväntningar: Mycket bra service, kontaktade ex. aticimex mm
    eftersom det var första gången för mig så blev jag glatt överraskad.
    Thomas tog hand om allt på ett profesionellt sätt, en dagen visning, några dagar sen är huset sålt. Verkligen jätte nöjd :) Läs mer
  • Elinor T köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-02-14

Åkers Styckebruk
    Köpt bostadsrätt i Åkers. Han visste exakt vad han pratade om. Mycket kunnig Läs mer
    2020-02-28 Thomas Ö svarar Elinor T
    Tack Elinor! Hoppas du kommer trivas!!
  • Gunilla S sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-02-11

Åkers Styckebruk
    Jag har sålt min lägenhet 2 rok i ett hus byggt kring 1900 som ligger i en åppellund. Mäklaren gav bra information, var lyhörd
    och trevlig i sitt bemötande. Högstabetyg! Läs mer
    2020-02-28 Thomas Ö svarar Gunilla S
    Stort tack Gunilla! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!!
  • Kenth D köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-12-13

Åkers Styckebruk
    Vi har köpt en bostadsrätt genom förmedling av Thomas.
    Ett trevligt och professionellt bemötande hela vägen! Läs mer
  • Gun Ingrid Margareta Ö sålde sitt hus med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-12-05

Sommarhus på Ringsö
    Mycket bra bemötande”proffsig”
    Vi är mycket nöjda
    Gun o Hans Östblom Läs mer
  • Marianne E köpte sitt hus med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-10-25

Åkers Styckebruk
    Mycket kunnig och trevlig. Rätt man på rätt plats. Läs mer
  • Rickard G köpte sitt hus med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-10-25

Åkers styckebruk
    Trevlig. Informati. Proffesionell Läs mer
  • Magnus K sålde sitt hus med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-10-23

Stallarholmen
    Vi sålde vårt sommarhus. Thomas är en försiktig och en mäklare som är realistisk i sina bedömningar.
    Trevlig i sitt bemötande och noggrann i sitt arbete. VI har bara goda ord att säga om THomas och är väldigt nöjda med de samarbete vi hade i samband med försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • Karin S sålde sitt hus med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-09-16

Stallarholmen
    Försäljningen av vår fritidsfastighet har gått mycket smidigt. Mäklaren har på alla sätt gett ett professionellt intryck. Läs mer
  • Ellinor Anna Sofie A sålde sitt hus med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-08-24

Stallarholmen
    Thomas är proffsig, snabb med återkoppling och håller i affären på ett förtroendeingivande sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Linda Sköld