Sofia Adolfsson
Registrerad mäklare sedan 2012-07-05
Aktiv på Reco.se sedan 2016-11-16
2019-07 - 2020-06

Läs vad 80 Läs vad Sofia Adolfsson

• Tuire T köpte sitt hus med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-06-24

Köpt bostad.
    Vänligt och professionellt bemötande Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Christina L sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-05-02

2:a
    Kanaltorget
    Proffsig, mkt socialt kompetent, rimligt arvode. Vi är nöjda med Sofia! Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Angelica L köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-30

4:a
    Skogshöjden
    Vi har haft kontakt med Sofia vid köp av bostadsrätt och är väldigt imponerade v Sofias expertis och bemötande! Hon delar med sig av sina kunskaper på ett sätt som gör det väldigt lättförståeligt samtidigt som hon är glad, serviceminded och har full koll. Vi känner ett väldigt förtroende för henne som mäklare. Läs mer
  • Kjell P
    Kjell P sålde sitt hus med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-29

Trollhättan
    Sofia har på ett proffesionellt men samtidigt personligt sätt lett försäljningen av vårt hus.
    Hon har varit lyhörd både för våra frågor så väl som för våra önskemål, samtidigt som hon drivit processen på ett tydligt sätt.
    Vi kan varmt rekommendera Sofia för andra mäklaruppdragen Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Jan Olof B sålde sitt hus med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-28

Trollhättan
    Har som dödsboförvaltare sålt en villa och har fått stor hjälp av Sofia hela vägen från första kontakten till slutlig affär,
    Detta var min första husaffär och frågorna har varit många och de har alltid besvarats på ett mycket bra sätt.
    Stort tack för hjälpen Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Victoria F sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-25

1.5:a
    Trollhättan
    En trevlig och proffsig mäklare! Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Katrin K sålde sitt hus med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-05

Sjuntorp
    Vi sålde vår villa och Sofia skötte allt genom hela affären oerhört professionellt. Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Kent K sålde sitt hus med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-05

Sjuntorp
    Sofia har sålt vårt fina hus på ett proffsigt och lyhört sätt. Vi hade höga förhoppningar om en snabb och smidig försäljning genom att anlita Sofia. Vi känner att Sofia på ett tryggt sätt hanterat försäljningen på bästa sätt och vi är mycket nöjda med hennes arbete hela vägen fram till avtalstecknandet. Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Mazahir Abbas H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-02

3:a
    Kronogården
    Jätte bra fastighetsförmedlare.

Rekommenderas starkt!! Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Sirvan G köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-03-26

2:a
    Sylte
    Hej, jag har nyligen köpt ett hyresrätt. Till köpet fick jag hjälp av mäklaren Sofia Adolfsson.
    Sofia har varit väldigt trevlig och informativ. Hon är även hjälpt till med att förklara hela processen och de dokument jag har behövt fylla i då det här har varit nytt för mig.
    Jag har varit väldigt nöjd med Sofia generellt och känner mig nöjd med hela processen från att få information om lägenheten till att klara av köpet.
    Tack Sofia! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan