Sofia Adolfsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 66 Läs vad Sofia Adolfsson

• David J köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-27

Tingvalla
    Köpte en bostadsrätt på kortvarsel. Grym kommunikation. Kunde inte tänka mig bättre service och engagemang för att allt skulle gå vägen. Läs mer
  • Barbro D sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-27

Tingvalla
    Snabbt utfört säljarbete. Bra information om förloppet och trevligt bemötande. Läs mer
  • Anders M sålde sitt hus med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-10

Trollhättan
    Sålt ett hus, tyckte allt fungera bra. Läs mer
  • Linus C
    Linus C köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-04

Götalunden
    Bra information och koll på saker jag inte hade koll på då det var min första flytt. Det gick väldigt snabbt och smidigt. Mycket glad och trevlig säljare. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Michaela A sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-03

Tingvalla
    Jag sålde min lägenhet förra året och Sofia var våran mäklare då. Hon är väldigt hjälpsam och lätt att få tag på. Försäljningen gick otroligt bra, slutpriset blev över förväntan. Sofia är en toppenmäklare! Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Linda Maria J köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-02

Tingvalla
    Köpt min första bostadsrätt, Sofia klarade balansen mellan profesionellt och sakligt och precis lagom personligt så det hela inte kändes överväldigande. Tillgänglig både via telefon och mail varje gång det behövdes.

Det absolut enda jag ogillar är att behöva betygsätta en persons prestationer efter varje kontakt, det kan omöjligt vara bra för hälsan att känna den pressen hela tiden. Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Per B sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-02

Centralt
    Innan jag skulle sälja min bostadsrätt så gjorde jag lite ”research” bland befintliga förmedlare och kunde därefter konstatera att Sofia fått mycket positiv återkoppling på sitt jobb som mäklare.

Tycker att Sofia motsvarade mina höga förväntningar och var professionell, lyhörd och följsam. Smidig att jobba med helt enkelt! Läs mer
  • Latif B
    Latif B köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-01

Sylte
    Hon är väldigt trevligt person, jätte snäll 😊 Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Margita J sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-01-31

Stavre
    Sålt en bostadsrätt. Det hela gick väldigt snabbt o blev väldigt bra. En förhandsvisning gick direkt till försäljning. Fann tack vare mäklaren en köpare som gillade våran lägenhet. Ingen annonsering eller fotografering känns jättebra. Läs mer
    Sofia A gillar detta
  • Kurt H sålde sitt hus med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-01-31

Halvorstorp
    Vi har både sålt och köpt fastigheter av Sofia och vi har varit väldigt nöjda.
    Var rädd om henne! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Sofia Adolfsson