Alla kategorier Telekommunikation Skåne Helsingborg Svensk Mobiltjänst AB

Södra Strandgatan 8, 252 24 Helsingborg — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Svensk Mobiltjänst AB

• Marcus P
    Marcus P skrev om Svensk Mobiltjänst AB
    Riktigt bra bolag som blivit mer och mer seriösa med åren. De har insett att nöjda kunder är viktigast! Bygger ut med flera butiker runt om i landet och satsar just nu stenhårt på att expandera!
  • Simon H
    Simon H skrev om Svensk Mobiltjänst AB
    När Svensk Mobiltjänst ringde mig hade jag 15-16 abonnemang hos Telia,Telenor och Tele2. Jag berättade att jag tyckte det var för många räkningar och hade ingen koll för att vara ärlig. Jag fick hjälp direkt och det räckte med några underskrifter. Nu har de alltid koll på min telefoni och jag måste säga. Jag har aldrig haft problem och inte heller behövt tänka på det mer. Rekommenderar verkligen er att ge det en chans.
  • Sofia J
    Sofia J skrev om Svensk Mobiltjänst AB
    Helt värdelöst företag som har dotterbolag (bland annat One Solution) där de lurar företagskunder utan distansköpslagsrätt... Skickar därefter runt en mellan företagen och skyller på varandra. Jag vet fortfarande efter en månad av daglig kontakt inte ens vem det är jag har ett muntligt avtal med! De säljer för bla Telenor och GÅ ALDRIG MED PÅ NÅGOT FRÅN DETTA FÖRETAG!!!

Södra Strandgatan 8, 252 24 Helsingborg