SVENSK TAKINSPEKTION

SVENSK TAKINSPEKTION

svensktakinspektion.se
  • BadgeTwoYears

Vi erbjuder oberoende takinspektioner till marknadens mest förmånliga pris. En besiktning där vi grundligt går igenom taket, dess skick samt förutsättningar för framtiden. * Inspektion av taket in- och utvändigt * Fullständigt åtgärdsprogram * Vägledning kring entreprenörer lämpade för just ert projekt * Prisuppskattning....

52 omdömen om SVENSK TAKINSPEKTION

Monica M
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Serviceminded och kunniga så jag vill rekommendera dem å det varmaste. Det borde finnas liknande för inomhus jobb som till exempel badrum som jag som kund kan anlita. Tack!

Åsa W
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Verkligen proffsigt! Vi har inte gjort något åt vårt tak på 25 år och ville få en genomgång av takets status. Svensk Takinspektion gjorde alla rätt; effektivt, kunnigt och med ett alltigenom trevligt bemötande. I direkt anslutning till inspektionen fick vi även ett strukturerat och lättbegripligt protokoll. Slutsatsen blev: Taket mår bra, ingen åtgärd krävs, ny inspektion rekommenderas om 10 år. /Åsa Maria Viola

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack Åsa för det fina omdömet och trevliga mötet! Det är alltid lite extra kul att kunna lämna goda nyheter till våra kunder! Hoppas vi ses igen om 9 år och 364 dagar! 😁

Daniel C
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Andreas och Oscar var väldigt duktiga på att förklara för oss nyblivna husägare vad problemet var med vårt tak, och i processen var dom väldigt trevliga och förstående med alla dumma frågor vi ställde. Vi är jätteglada att ha fått träffa dom båda och att vi fick en så tydlig bild av vad för typer av åtgärder vi behöver ta. Vi flyttade in i September 2023 och visste att vi behövde en statusbesiktning inom kort. Nu är den gjord och vi kommer ta in offerter från olika företag som nu kommer att ha en väldigt bra uppfattning...

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Stort tack för det fina omdömet Daniel! Låt oss gärna veta om vi kan hjälpa med något mer!

Anthony T
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Oskar och Andreas från Svensk Takinspektion utförde arbete på ett väldigt proffesionellt och opartisk sätt. Vi fick en utförlig och lätt förståeligt inspektionsprotokol som vi är mycket nöjda med. De är dessutom väldigt hjälpsamma och trevliga personer. Vi kan utan tvekan varmt rekommendera Svensk Takinspektion. Anthony och Iris Thomas

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack för ett jättetrevligt möte Tony! Vi önskar er stort lycka till i framtiden och skulle det dyka upp frågor är ni varmt välkomna att kontakta oss igen. Hälsa Iris från oss!

Yvonne E
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Professionella, kunniga och trevliga killar! Efter takinspektionen gick de mycket pedagogiskt och tydligt igenom allt och vi fick en snabb återkoppling med fullständig bilddokumentation som vi sen kunde använda som underlag till våra kommande offerter. Kan varmt rekommendera Svensk Takinspektion som ett första steg inför ett ev takbyte.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack snälla Yvonne för de fina orden! Låt oss gärna veta om vi kan hjälpa er med något mer! 😁

Björn S
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Det är med glädje jag rekommenderar SVENSK TAKINSPEKTION som uppfyllt alla mina förväntningar. De gör en grundlig och kompetent inspektion med efterföljande muntlig genomgång och rådgivnig. Inom några dagar kommer en skriftlig slutrapport som är utmärkt vid en eventuell offertförfrågan. Svensk Takinspektion har besparat mig mycket pengar i en annars tvivelaktig takinspektionsmarknad. Björn

Stort tack för de fina orden Björn! 🤩

Gustaf A
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Proffsiga och duktiga! Var väldigt lärorikt för mig som husägare att följa med dem upp på taket och lära mig vad jag ska titta efter för möjliga problem i framtiden. De gav en bra, objektiv bedömning av skicket på taket, och har gett oss tips på hur vi går vidare.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Stort tack för de fina orden Gustaf!

Mikael S
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Hög kompetens på dessa trevliga killar som på ett pedagogiskt sätt beskriver takets kondition. Ger på ett tillsynes sätt oberoende rekommendationer om vad som bör åtgärdas och när. Rekommenderas verkligen om man behöver en takinspektion.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack Mikael! Alltid roligt när man får fina omdömen. Lycka till med era framtida projekt. Skulle det vara något ni undrar är ni välkomna att höra av er till oss.

Olivia A
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Två seriösa och proffsiga killar som dessutom gav ett väldigt trevligt bemötande. Snabb återkoppling och prisvärd takbesiktning! Rekommenderas!

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack snälla Olivia för dem fina orden! Lycka till med era renoveringar i framtiden.

Martin H
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Trevliga och tillmötesgående med snabb avrapportering efter muntlig genomgång.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack för fina omdömet Martin! Hoppas dokumentationen hjälper er i jakten på ett bra tak. Skulle frågor dyka upp i framtiden är ni varmt välkomna att höra av er!

Sara N
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

De gjorde inspektion av vårt tak, skickade åtgärdsplan och förklarade allt väldigt kunnigt och tydligt! Supernöjd med bemötande och kommunikation. Vi ville ha en utomstående part som såg över vårt tak utan att vi kände att det var något "sälj" inblandat, de gjorde precis det vi hoppades och nu vet vi vad som behövs göras på vårt tak så vi kan ta in offerter utan att känna oss vilsna. Rekommenderas verkligen!

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack Sara för både ett trevligt möte och dem fina orden. Om det dyker upp några frågor eller funderingar hoppas jag ni känner er välkomna att höra av er till oss. Lycka till med framtida projekt.

Kent J
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Bra o positivt vänliga Inga förväntningar blev positivt överraskad Mina upplevelser var bra, besiktning av taket

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack Kent! Alltid kul med nöjda kunder. Ha en fortsatt fin dag.

Ingvar B
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Pga takläckage ville vi utvärdera takets kondition Företaget kom och gick igenom takets skick och höll oss informerade i en trevlig och proffsig dialog Snabbt levererad saklig detaljerad rapport med detaljerade bilder Med kommentarer och förslag på åtgärder Då vi tar beslut om takbyte har dom lovat ta fram förmedlade offerter från seriösa takläggare med uppföljningsgaranti Hittills nöjda

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack för dem trevliga orden Ingvar. Ni är varmt välkomna att ringa oss om ni har några funderingar kring tak i framtiden.

Georg H
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Två trevliga proffsiga killar som gav mig ett bra underlag inför mina kontakter med olika takläggare. Kan varmt rekommenderas!

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack för dem snälla orden Georg. Lycka till med framtida projekt.

Pontuz Hans Gustav S
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Var orolig över mitt tak, ringde ut killarna och dom var på plats dagen efter. Topp service !

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack Pontuz! Lycka till med ert projekt.

Jörn Max Alexander C
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Väldigt proffsiga killar som levererar, och dessutom med ett väldigt trevligt bemötande. Efter genomgång av taket överlämnade de ett klockrent åtgärdsunderlag med prisbild och lista över lämpliga entreprenörer. Rekommenderar Svensk Takinspektion till alla som behöver se över sitt tak!

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack för dem fina orden. Önskar dig all lycka med framtida projekt.

Kemal F
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Trevlig bemötande två utmärkt Gentleman Mycket kunskap dem övertygad mej 110 procent Rekommenderar alla tak ägare. ✅

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack snälla Kemal för dem fina orden. Vi önskar er all lycka med ert projekt.

Cecilia L
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Er tak-och vind-inspektion gav oss värdefull hjälp med att välja rätt nivå på åtgärder. Ni tog er an inspektionen med stor energi och noggrannhet. Ni tog er dessutom tid att redan vid inspektionen visa och förklara vad ni sett, och rekomendera ett par entrprenörer. Rapport-materialet (inkl. uppmätning och foton) har både varit användbart som underlag till att be om offerter och för att tolka förslag och lösningar från entreprenör. Jag uppskattar att ni tålmodigt och pedagogiskt har utförligt förklarat det takläggningstekniska....

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack snälla för de fina orden Cecilia! Det finns något extra roligt i möten då kunden är intresserad och engagerad i sin renovering. Vi önskar dig stort lycka till med takrenoveringen och du är varmt välkommen att kontakta oss om frågor uppstår under tiden! 😁

Gunnar C
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Mycket trevliga och seriösa, levde upp till högt ställda förväntningar .Rekommenderar dem utan tvekan

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack Gunnar! Vad roligt att dina förväntningar uppfylldes! 😁 Du vet hur du når oss om frågor kring taket skulle uppstå i framtiden!

Britt T
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Mycket trevliga killar, höll överenskommen tid och hade kunskaper långt över förväntan. Hade svar på alla frågor. Bättre än så här kunde det inte bli! Kände mig trygg med de svar jag fick. Rekommenderas!

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack snälla Britt! Vad roligt att du uppskattade vårt möte lika mycket som vi gjorde! 🤩 Ha en fortsatt fin dag och hoppas det löser sig med situationen med de oseriösa taktvättarna!

Peter W
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Proffsigt och mycket trevliga !

Tack Peter! Precis så vill vi framstå! 🤩

Sanjay A
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Anlitades för att besiktiga tak. Information till oss var anpassad till vår kunskapsnivå. Fick svar på frågor och förslag på vilka åtgärder som är aktuella. Vi gick genom bilder på taket och vad man behöver tänka på vid framtida byte. Skriftlig dokumentation lämnades inom avtalad tid. Vi var välkomna om vi hade frågor även i ett senare skede. Professionellt bemötande hela vägen från bokning till utförandet av uppdraget. Kan rekommendera varmt.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack Sanjay för det fina omdömet!

Madeleine A
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Mycket proffsiga trevliga känner mig trygg att de kommer ge mig leverantörer som kan reparera taket. Rekommenderar alla att ta dem till hjälp både före och de som flyttar in till nybyggda hus.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack för de fina orden Madeleine! Det ska bli roligt att se slutresultatet!!

Karl M
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Trevligt och kompetent bemötande! Känns bättre nu inför kommande solpanel installation.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack Karl, ni hade ett fint tak med bra förutsättningar för framtiden! Låt oss gärna veta om det dyker upp frågor!

Per
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Jag behövde en objektiv och saklig bedömning av statusen på vårt tak. För detta var Svensk Takinspektion perfekt. De kom snabbt och gjorde en grundlig inspektion på ett mycket pedagogiskt sätt så att man fick en möjlighet att lära sig lite. Dessutom hade besiktningsmännen glimten i ögat och ett trevligt sätt. Då löper allting så mycket smidigare. Per i Täby

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack Per för de fina orden! Glöm inte svänga förbi och säga hej imorgon på mässan!!

Alexander F
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Seriösa och kunniga, lämnade opartisk och informativ redogörelse.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack Alexander för de fina orden!

Leif C
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Efter ideliga (och avböjda) uppvaktningar från olika takläggare om gratis besiktning med därpå följande åtgärdsrekommendationer kändes det helt rätt att få en till synes opartisk inspektion även mot en avgift. Förväntningarna var att få ett professionellt och ärligt utlåtande om tillståndet på vårt 43-åriga villatak som ännu inte gett oss några större problem. Vi fick en detaljerad genomgång inkl. bilder på såväl brister som förtjänster. Vi hade också en väldigt givande diskussion om vad som behöver åtgärdas och när samt...

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack för ett trevligt möte och de fina orden Leif! Det är alltid kul att höra att vårt arbete uppskattas. Ha en fin dag och hälsa hem så gott!

Göran D
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Två trevliga killar gick noggrant igenom taket med avseende på fel och brister och berättade vad som behövde åtgärdas. Dagen efter fick jag en detaljerad rapport, också med en prisindikation på vad arbetet bör kosta. Hade senare, några kompletterande frågor, som de besvarade via telefon. Väldigt serviceminded. Men det bästa är att de är opartiska.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack Göran för det fina betyget! Det värmer att höra!

Fredrik L
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

De gjorde en takinspektion för att se skick och input inför solpaneler. Det var ett väldigt bra bemötande både innan och under inspektionen. Helt klart en av de bättre hantverkarinteraktionerna jag haft. Alltid snabba att svara på mejl. Tog sig tid att svara på frågor både under och efter inspektion. Tydligt protokoll, de kunde tom leta rätt på leverantör av gummiduken. Två personer utförde inspektionen vilket gjorde den mer effektiv. Det kostade 3000kr och det tycker jag är ok.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack för dem fina orden. Uppstår det några funderingar i framtiden är du välkommen att höra av dig.

Robert S
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Vår Brf anlitade Svensk Takinspektion för att få mer information kring situationen rörande tak/takpannor/vindskivor osv. Bemötandet har inte varit något annat än världsklass! Grymt nöjda med arbetet, kommunikationen sinsemellan och den slutgiltiga rapporten som överlämnades. En otroligt bra inspektion som gav svar på många av våra frågor i föreningen och som samtidigt gjorde att vårt kunnande kring våra tak ökade. Kan varmt rekommendera Svensk Takinspektion utan några som helst tvivel!

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack för dem fina orden Robert det värmer. Det har varit väldigt kul att få i uppdrag att hjälpa er med underhållsplaneringen!

Kjell Conny Mikael N
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Väldigt trevliga grabbar som informerade om tjänsten och sedan mätte och fotade taket. Skickade sedan en gedigen rapport som innehöll allt beskrivet på ett lättläst sätt. De hjälpte sedan till att kontakta , enligt dom, välrenommerade takfirmor och även hjälpt till att ge synpunkter på offerterna. Kan inte bli mer nöjd!

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Stort tack för de fina orden Conny! Jätteroligt att höra att ni är nöjda med våra tjänster. Lycka till med takläggningen och låt oss gärna veta om det dyker upp frågor på vägen!

Karl W
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Mycket trevlig och informativ kontakt. Ger förtroende.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Stort tack för omdömet Karl och lycka till med renoveringen!

Gustav A
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Vi sparade minst 120 tkr genom att anlita Svensk Takinspektion. Jag hade fått in 4 olika offerter på att lägga om taket (med pris från 150 tkr - 260 tkr). Svensk Takinspektion genomförde en grundlig undersökning av taket och kom fram till att det inte behövde bytas, att det skulle räcka med tvätt och målning för att förlänga livslängden på taket markant. Även om vi hade behövt byta tak skulle det kännas tryggt med en oberoende inspektion med tanke på att de fyra företag som hade lämnat offerter på vårt tak alla föreslog olika lösningar med väldigt stor prisskillnad.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack Gustav för de fina orden! Det är alltid kul att kunna hjälpa folk navigera sig genom takläggar-djungeln. Och ännu roligare att hjälpa folk spara pengar! Stort tack för förtroendet!

Nils Rune W
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Ger ett mycket proffsigt intryck och delger sina synpunker på ett sätt som är lättbegripligt för en lekman. Arbetar dessutom snabbt och effektivt både vid inspektionen och den efterföljande mail-informationen. Att de dessutom är mycket trevliga i sitt kundbemötande Germund ytterligare plus.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack Nils för det fina betyget! Och låt oss gärna veta när du fått in dina offerter så hjälper vi er att tolka vad som skiljer dem åt! Hälsa Eva så gott!

Lena D
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Vi anlitade Svensk Takinspektion första gången i våras för att få en objektiv bedömning av vårt villatak. Det tyckte vi att dom gjorde så bra , att vi även lät dom göra en noggrann kontroll av taket på vår gamla sommarstuga. Vi anser att Andreas och Oscar är kunniga och seriösa och trevliga att ha att göra med. Vi uppskattade också att dom sa att man gärna fick höra av sig till dom om man senare undrade över någonting. Vi kan absolut rekommendera Svensk Takinspektion till alla som går och oroar sig för sina tak.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack Lena för de fina orden! Det är jättekul att ni blev så nöjda första gången, nu ska vi bara gå i mål med det här projektet också!! Vi hörs fram mot våren igen! :)

Mats A
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Är inte klar med utvärderingen av resultatet än

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack för betyget Mats! Är det något vi klan bistå med kring utvärderingen får du gärna höra av dig!

Mathias L
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Företaget utförde en noggrann & smidig takinspektion på vårat hus i Vallentuna. Fick därefter ett tydligt dokument som visar vad som behöver åtgärdas & när. Trevligt bemötande av kunnig personal.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack Mathias för de fina orden!

Stefan E

Bra respons. Snabbt svar och besök. Bra prisbild

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack Stefan för fint omdöme samt trevligt möte! Njut av semestern och hälsa frun tack för goda colakakor.

Madeleine E
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Är mycket nöjd över den statusbesiktning av taket som genomfördes. De var trevliga och kunniga samt gjorde en noga genomgång av takets in/utsida med både bilder och dokumentation. Vi satt även ner och gick igenom vad de hittat och kunde ställa frågor och fick saker förklarat. Är mycket nöjda och kan varmt rekommendera detta företag.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack Madeleine för dem fina orden! Ni har ett fantastiskt fint hus. Tack för trevligt möte. Hör av dig om ni har några frågor eller liknande.

Bertil L
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

TAKINSPEKTION Vi fick ett mycket bra och professionellt bemötande av de två besiktningsmän som kom till vår fastighet. Våra förväntningar uppfylldes helt.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Hej Bertil! Tack för ditt omdöme! Hoppas allt ordnar sig med taken och hör av dig om det finns något mer vi kan hjälpa till med!

Carl-Johan P
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Bra bemötande, tydliga och lyssnade på ens tankar.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack Carl-Johan! Vi är övertygade om att ni kommer få den hjälp ni behöver med vår vägledning. Låt oss veta om vi kan hjälpa med något mer!

Ellinor A

Mycket nöjd med arbetet och servicen! Tackar så mycket för hjälpen! <3

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack själv Ellinor och lycka till med huset! Du vet hur du når oss om vi kan hjälpa till med något mer!

Majken F
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Kändes väldigt trevligt och seriöst, noggranna killar, ingav verkligen förtroende, ville ju veta hur det stod tillade vårt tak, nöjd med insatsen och kan varmt rekommendera dem till grannar och bekanta

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack Majken! Hoppas ni får en kanonsommar vid ert vackra hus!

Charles Emil R
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Svarade fort och var flexibla med att boka in en inspektion på kort varsel. Duktiga på att utföra inspektionen med uppdragsgivaren behov i fokus. Svarar på frågor och förklarar pedagogiskt sina slutsatser, vad de innebär och hur man kan förhålla sig till dem. Tydligt protokoll med rekommenderade åtgärder damp ner några timmar efter att de var här. Stark rekommendation.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack för ditt omdöme Emil! Vi hoppas du får en trevlig sommar och en problemfri renovering!

Kent K
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Utmärkt bemötande och trevlig kontakt som ingav förtroende. Vi behövde underhållsbesiktning av ett stort tak på en villa och annat tak på garage och carport. Vi hade en bra och välinformerande genomgång när de utfört besiktningen och detta gav oss beslutsunderlag för fortsatt planering av vad som behövde göras inklusive kontakter med byggföretag som utför omläggning av tak.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Hej Kent! Tack för ditt omdöme och de fina orden! Nu hoppas vi att renoveringen av garaget blir precis så bra som vi hoppats på!

Ola H
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Var snabbt på platts. Som jag upplevde det noggrann inspektion av vind och tak..

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Hej Ola! Tack för ditt omdöme! Nu hoppas vi att den hjälp ni fått resulterar i ett tätt och bra tak! Lycka till!!

Wolfgang T
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Very friendly and proffessional team , also available for follow up questions and advice. Good value for money.

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Thank you Wolfgang! You know that you can call / mail us any time, whenever you have a question! Have a nice summer!

Stephan W
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Mycket trevligt bemötande. Professionell förklaring, rådgivning. Bra skriftlig sammanställning med fotodokumentation. Bra hjälp med att hitta entreprenörer som kan åtgärda brister

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Stort tack för ditt omdöme Stephan! Ni har en riktigt vacker byggnad värd att bevara. Hoppas ni blir nöjda med hjälpen ni får!

Martin A
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Snabb ooch proffsig hjälp med att inspektera vårt tak. Bilder och noggrann genomgång av skicket på takets olika komponenter och om/vad som behövde åtgärdas levererades med PDF redan samma dag. Även en bedömning av vad åtgärderna borde kosta vid en reparation lämnades. Känns mkt värdefullt att ha få ett oberoende utlåtande innan vi väljer takläggare!

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack för ditt betyg Martin! En fin villa som ni har är helt klart värd att bevara. Några duktiga takläggare kommer kontakta er inom kort, hoppas ni får den hjälp ni förväntar er!

Hans Åke L
Skrev om SVENSK TAKINSPEKTION

Jeg tycker att det var ett bra möte och trevligt bemötande av killarna !!!

Svar från SVENSK TAKINSPEKTION

Tack snälla för fint omdöme! Ni har ett kanon fint hus väl värt att hålla efter.