Svensk Villarenovering AB

Läs vad 4 kunder tycker om Svensk Villarenovering AB

• Per Erik S

2020-07-12

Per Erik S skrev om Svensk Villarenovering AB
    Vi är jättenöjda, det blev faktisk bättre än vad vi hade tänkt oss. Johnnie och hans duktiga killar förvandlade vårt småtrista hus med mexitegel och träpanel från 1968 till ett modernt hus med snygg vit puts. Utöver det så gjordes bl a fönsterbyte, altan och nya hängrännor. Vilken skillnad! Det gick fort och utan bekymmer. Kan verkligen rekommendera Svensk Villarenovering. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • 2020-05-26

CHARLOTTA C skrev om Svensk Villarenovering AB
    Vi anlitade Svensk Villarenovering för nytt tak och ny fasad. Vi är mycket nöjda. Både över resultatet och kontakten. De jobbade effektivt och det gick alltid att få tag på Johnnie om man hade frågor eller funderingar. Jag kan verkligen rekommendera dem och det håller också grannarna med om:) Läs mer
  • 2020-05-22

STIAN K skrev om Svensk Villarenovering AB
    Vi tog hjälp av Johnnie och Magnus på Svensk Villarenovering för renovering av vår putsfasad, fönster och diverse måleri arbete. Putsfasaden hade en del skador som åtgärdades noggrant. Killarna arbetade effektivt. Vi insåg efteråt att det var mycket bra att åtminstone en i laget pratar bra svenska vilket nog inte är fallet i alla företag. Eftersom det är svårt att planera alla detaljer i ett större jobb från början så vi är tacksamma att de var pragmatiska och lyhörda för feedback medan arbetet pågick. Vi blev mycket nöjda med resultatet!! Läs mer
  • Reco tipsar!
    EnskedeByggarna AB
    4.7 / 5 i betyg — 24 omdömen
    Badge2018
    "Jag hörde av mig med kort varsel och en väldigt otydlig version av vad jag ville ha gjort i min lägenhet. Det var inget som helst problem f"
  • 2014-07-18

Irene P skrev om Svensk Villarenovering AB
    Är det så att ni går i funderingar på att lägga om ert tak eller putsa om fasaden (vi gjorde både och) så vill jag absolut rekommendera det här företaget. Jobbet blev fantastiskt, dom kom alltid i tid, jobbet gick snabbt och alla var väldigt trevliga :)
    Jag kontaktade Johnnie på tel 0707212545 Läs mer

Bästa snickarna i Södertälje: