Svensk Villarenovering AB

5.0 i betyg av av 5 omdömen

Läs vad 5 kunder tycker om Svensk Villarenovering AB

• 2020-11-03

Björn S skrev om Svensk Villarenovering AB
    Vi utvärderade flera firmor när vi skulle göra i ordning tak och fasad på vårt Mexitegelhus från 70 talet.
    Johnnies positiva bemötande och proaktiva förslag på material och färg gjorde att vi valde Svensk Villarenovering.

Det var ett fantastiskt team som gjorde jobbet och som var noga med både kvalitén och att vi skulle bli nöjda som kunder.
    Huset fick en putsad fasad med Cederträ runt taket vilket blev jättesnyggt!
    Vi kan varmt rekommendera Johnnie och Svensk Villarenovering.
    Björn, Danderyd Läs mer
    2 Snickare AB
    4.4 / 5 i betyg — 53 omdömen
    Badge2020
    "Vi gjorde en omfattande renovering av källare, kök och vardagsrum, med nytt värmesystem, badrum/tvättstuga i källare, ombyggnad av entré och"
    Anna-carin B
  • Per Erik S

2020-07-12

Per Erik S skrev om Svensk Villarenovering AB
    Vi är jättenöjda, det blev faktisk bättre än vad vi hade tänkt oss. Johnnie och hans duktiga killar förvandlade vårt småtrista hus med mexitegel och träpanel från 1968 till ett modernt hus med snygg vit puts. Utöver det så gjordes bl a fönsterbyte, altan och nya hängrännor. Vilken skillnad! Det gick fort och utan bekymmer. Kan verkligen rekommendera Svensk Villarenovering. Läs mer
  • 2020-05-26

CHARLOTTA C skrev om Svensk Villarenovering AB
    Vi anlitade Svensk Villarenovering för nytt tak och ny fasad. Vi är mycket nöjda. Både över resultatet och kontakten. De jobbade effektivt och det gick alltid att få tag på Johnnie om man hade frågor eller funderingar. Jag kan verkligen rekommendera dem och det håller också grannarna med om:) Läs mer
    Entreprenadhuset
    4.8 / 5 i betyg — 114 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Valde Entreprenadhuset för en mycket stor, komplex och omfattande totalrenovering av en lägenhet med toppläge i Stockholm. Innebar rivning"
  • 2020-05-22

STIAN K skrev om Svensk Villarenovering AB
    Vi tog hjälp av Johnnie och Magnus på Svensk Villarenovering för renovering av vår putsfasad, fönster och diverse måleri arbete. Putsfasaden hade en del skador som åtgärdades noggrant. Killarna arbetade effektivt. Vi insåg efteråt att det var mycket bra att åtminstone en i laget pratar bra svenska vilket nog inte är fallet i alla företag. Eftersom det är svårt att planera alla detaljer i ett större jobb från början så vi är tacksamma att de var pragmatiska och lyhörda för feedback medan arbetet pågick. Vi blev mycket nöjda med resultatet!! Läs mer
  • 2014-07-18

Irene P skrev om Svensk Villarenovering AB
    Är det så att ni går i funderingar på att lägga om ert tak eller putsa om fasaden (vi gjorde både och) så vill jag absolut rekommendera det här företaget. Jobbet blev fantastiskt, dom kom alltid i tid, jobbet gick snabbt och alla var väldigt trevliga :)
    Jag kontaktade Johnnie på tel 0707212545 Läs mer
    Tollberg Bygg & Inredning
    4.8 / 5 i betyg — 32 omdömen
    Badge2020
    "Vi har använt Tollbergs Byggs tjänster både inomhus och utomhus och är otroligt nöjda. De är väldigt kundfokuserade och är mån om att vi som"

Bästa snickarna i Södertälje:

Ingegerd T Ingegerd T tycker:
“Jag anlitade Almviks gårds han...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte