Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Uddevalla Svenska Byggruppen

Svenska Byggruppen

Kärrastrandvägen 119, 451 76 Uddevalla — Visa karta

Svenska Byggruppen hjälper dig när du ska byta tak. Vi finns i hela södra Sverige med starkast fäste i Göteborg och Stockholm. Vårt huvudkontor ligger tillsammans med Benders i Uddevalla. Varmt välkommen till oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 44 kunder tycker om Svenska Byggruppen

• Christer T
    Christer T skrev om Svenska Byggruppen
    Professionellt arbete och bemötande!
    2017-05-22 Svenska Byggruppen K svarar Christer T
    Tack för en fin rekommendation!
    Med hälsningar från oss på Svenska Byggruppen
  • Jimmie Å
    Jimmie Å skrev om Svenska Byggruppen
    Vår erfarenhet av Svenska Bygggruppen är att de är ett företag med god kompetens och de har varit behjälpliga samt svarat på alla våra frågor.
    De har kommit när de sagt att de ska komma och vi skulle helt klart rekommendera dessa till våra nära och kära.
    Arbetet de har utfört hos oss är takbyte och arbetet löpte på bra. Vi ät jättenöjda mer slutresultatet. // Jimmie och Ingela
    2017-05-19 Svenska Byggruppen K svarar Jimmie Å
    Hej Jimmie och Ingela!

Stort tack för er fina rekommendation och förtroendet vi fick att lägga om ert tak.
    Med vänlig hälsning från alla oss på Svenska Byggruppen
  • Leena & Perolof B
    Leena & Perolof B skrev om Svenska Byggruppen
    På göteborgsvägen den 30 April 2017

Tack Tobias!
    För det fantastiska arbetet med vårt tak på göteborgsvägen 22 i Trollhättan, högsta betyg för dig och dina medarbetare i Svenska Byggruppen, vi är supernöjda med mästerverket!

Leena och Perolof
    2017-05-09 Svenska Byggruppen K svarar Leena & Perolof B
    Hej Leena och Per-olof!

Stort tack för rekommendationen det värmer att höra.
    Mvh Kundtjänst
  • Therese H
    Therese H skrev om Svenska Byggruppen
    Bra företag med bra kommunikation med oss som kund.
    2017-04-26 Svenska Byggruppen K svarar Therese H
    Tack Therese för din fina rekomendation!
  • Lars-Erik S
    Lars-Erik S skrev om Svenska Byggruppen
    Ett trevligt hembesök med en väldigt professionell
    Information om vilket utbud som finns att få och tid för leverans
    Efter bokad tak omläggning så fick vi uppleva hur fort det gick att genomföra arbetet som gjordes väldigt proffsigt efter avslutat arbete en koll om vi var nöjda
    med utfört arbete
    Vi kan varmt rekommendera Svenska Byggruppen
    Som är proffsiga från början till avslutat arbete

Lars-Erik Snällman
    0723-197474
    2017-04-26 Svenska Byggruppen K svarar Lars-Erik S
    Hej Lars-Erik! Stort tack för din fina rekommendation.
  • Agneta F
    Agneta F skrev om Svenska Byggruppen
    Jag tycker min upplevelse som kund är mycket bra av er. Mycket trevliga arbetare som utförde läggningen av nytt tak på vårat hus. Även Robin som vi träffade först var mycket trevlig.
    2017-04-01 Svenska Byggruppen K svarar Agneta F
    Hej Agneta! Tack för din fina rekommendation det betyder mycket för oss. Ha det gott!
  • Tony M
    Tony M skrev om Svenska Byggruppen
    Vi gjorde en tak omläggning med svenska byggruppen och allt har känts riktigt bra, från att säljaren kom och knacka på dörren till att arbetet blev färdigt.
    Dom vi varit i kontakt med har varit trevliga och ödmjuka.
    Ett litet minus var att de kom fel färg på plåten. Dock så fixa dom detta snabbt och utan några extra kostnader.
    (Första firman jag anlitat som städar upp snyggt efter sig.) Stort plus på detta.
    Kan rekommendera svenska byggruppen.
    2017-02-22 Svenska Byggruppen K svarar Tony M
    Hej Tony!
    Tack för en fin rekommendation.
  • Mattias
    Mattias skrev om Svenska Byggruppen
    På det hela väldigt nöjd med byte av tak och avvattningssystem som genomfördes för ett tag sedan. Trevlig och kompetent personal.
    Svenska Byggruppen verkar ha ansökt om konkurs. Hur blir det med garanti på utfört jobb? I vilket försäkringsbolag finns ansvarsförsäkringen?
    2017-02-22 Svenska Byggruppen K svarar Mattias
    Hej Mattias!

Kul att du är nöjd med takbytet. Det har varit vårt mål från början att våra kunder ska känna sig väl omhändertagna. Detta har gjort att vi haft en bra tillväxt. Idag består Svenska Byggruppen av en grupp om tre företag, snickeri, plåtslageri och projektledning. Det gamla försäljningsbolaget är mycket riktigt nedlagt men självklart gäller även fortsatt fulla garantier. Ansvarsförsäkringen ligger idag hos Länsförsäkringar. Har du fler frågor får du gärna kontakta oss via kundtjänst 011 33 33 300 eller via vår hemsida svenskabyggruppen.se
    Ha en bra dag!
  • Hans J
    Hans J skrev om Svenska Byggruppen
    Vi fick taket omlaggt av Svenska Byggruppen. Trevliga svenska killar som jobbade på taket. Väl utfört arbete. Vi passade på att byta alla plåtar och huvar på taket vilket vi inte ångrar.
    2017-02-21 Svenska Byggruppen K svarar Hans J
    Hej Hans!

Tack för rekommendationen. Hör av dig om du vill att våra plåtslagare även ska bandtäcka farstun.
  • Simon J
    Simon J skrev om Svenska Byggruppen
    väldigt duktiga snickare som gjort ett fantastiskt jobb snickarmässigt men även väldigt hjälpsamma!
    Bra kommunikation med säljaren under hela vägen som alltid svarat i telefon när jag ringt.
    Ett litet minus kan vara planering då dem kom en vecka senare än beräknat men för övrigt oerhört nöjd med både arbete och service! Mycket för pengarna
    2017-02-20 Svenska Byggruppen K svarar Simon J
    Hej Simon!

Tack för din fina rekommendation.
  • Ida  K
    Ida K skrev om Svenska Byggruppen
    Håller helt med Annas inlägg. Kan beskriva med några få ord.
    Saljsnaket. Obefogad självbild. Okontrollerat verksamhet. Änvänder praktikanter från skolan. Skyller på varandra. Dyra.
    Skickar påhittade fakturor via sms.
    Hotfulla när ska stå till svars. Betalar inte tillbaka handpenning. Grattis till konkurs!!!
    2017-02-20 Svenska Byggruppen K svarar Ida K
    Hej Ida! Det du beskriver låter mycket allvarligt och vi vill komma i kontakt med dig så snart som möjligt. Vi har gått igenom vårt kundregister och vi kan inte se att vi hjälpt någon som heter Ida K att byta tak. Om du har fått fakturor via sms eller blivit hotfullt bemött från någon som påstår sig företräda Svenska Byggruppen ber vi dig att omgående kontakta oss eller polisen då det med största sannolikhet rör sig om bedrägeri. Vänligen kontakta oss på kundtjänst 011 33 33 300 eller via vår hemsida www.svenskabyggruppen.se
  • Kjell V
    Kjell V skrev om Svenska Byggruppen
    Vi är jättenöjda med nya taket. Dom som utförde jobbet får en tia. Skala 1-10
    2017-01-16 Svenska Byggruppen K svarar Kjell V
    Hej Kjell! Stort tack för din fina rekommendation.
  • Heikki L
    Heikki L skrev om Svenska Byggruppen
    Tack!
    Ni gjorde ett superbt jobb👍👍👍👍👍
    2017-01-16 Svenska Byggruppen K svarar Heikki L
    Hej Heikki! Tack för att vi fick förtroende att byta ert tak.
  • Picasso P
    Picasso P skrev om Svenska Byggruppen
    Bra inledande kundkontakt, tydlig offert.
    De snickare som jobbade var kunniga och effektiva.

Möjligen ett litet minus för att jag inte blev informerad om att vald panntyp normalt inte säljs i Sverige, vilket kan göra det svårt för mig att i egen regi fortsätta med denna panna.
    2016-12-30 Svenska Byggruppen K svarar Picasso P
    Hej! Tack för din rekommendation. Du har valt den fina betongpannan som heter Granit. Denna säljs normalt i Finland men det är inga problem att beställa den genom oss eller i närmaste bygghandel.
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Svenska Byggruppen
    En hel del har varit bra. En bra kontaktperson som varit lätt att få tag på och kommit vid behov, jättestort plus. De använder noggranna och trevliga hantverkare dom även gör det lilla extra. Denna del får högsta betyg.
    Mindre bra är rutiner runt betalning/besiktning. Krävde 25% i förskott. Arbetet drog sen ut på tiden. Många dagar utan att något gjordes och vädret blev för kallt för jobb som målning.10 veckor för takbyte innan det var "klart". Krav på betalning kom dock snabbare, innan slutbesiktning och ett flertal punkter som ej var klara. Att vd:n även messar flera gånger med "hot" om att gå vidare med ärendet sänker betyget rejält. Normal ordning borde vara jobba klart, besikta, fixa brister, fakturera. Här kommer fakturan innan ruta ett är klart. Allt är inte klart nu heller eftersom målning måste göras till våren. Men betalt har de fått, innan jobbet är helt klart.
    2016-12-30 Svenska Byggruppen K svarar Henrik F
    Hej Henrik! Tack för din rekommendation. Kul att du ger oss högsta betyg vad gäller vår projektledare och våra takläggare. Vi ska se över våra betalningsrutiner så att även denna del får toppbetyg.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Svenska Byggruppen
    Fantastisk plåtslagare team med stort plus för stor yrkesstolthet och fantastisk servicekänsla.
    Hade jag varit dem så hade jag startat eget :)

En känsla av bristande kommunikation mellan sälj och arbetsgängen.

Ex. Snickarna hade inget underlag för vad som skulle göras vid start.

Snickarna slet på bra med glada miner.

Positiv, glad och engagerad säljare.

Några brister på säljorganisationen som lovade mer än de kunde hålla..

Ex.
    En slutgenomgång med säljare hade varit bra innan räkningen dök upp.

Inga garantibevis har dygt upp även fast det var lovat.

Det blev ingen veluxfönsterinstallatör som var lovad, han hade visst slutat och då inte heller någon garanti...

Några kosmetiska skador på fönster, som man kunde putsat till genom att bjuda på mörkläggningsgardinen.

Annars är jag oerhört NÖJD.
    Mycket tak för pengarna.
    2016-12-29 Svenska Byggruppen K svarar Mikael B
    Hej Mikael! Tack för din fina rekommendation. Självklart ska vi se till att du även får garantibevis så snart som möjligt. Mvh Svenska Byggruppen
    2017-01-15 Mikael B svarar Svenska Byggruppen K
    Fortfarande inget garantibevis på brevlådan.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Bertil K
    Bertil K skrev om Svenska Byggruppen
    Omläggningen av vårt papptak genomfördes proffsigt och inom budget och tidplan. Kommunikationen var bra under projektet och vi fick rekommendationer om en del mindre kompletteringar som också gjordes på ett föredömligt sätt och till utlovad kostnad.
    Vi är mycket nöjda!!
    2016-12-27 Svenska Byggruppen K svarar Bertil K
    Hej Bertil! Tack för din fina rekommendation.
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Svenska Byggruppen
    Jag inväntar att allt ska bli klart innan jag svarar.
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Svenska Byggruppen
    Bra byggarbetare, alltid trevliga och hjälpsamma. Gjorde ett jättefint jobb med vårt tak. Ända orsaken till att betyget inte blir 5 är att det drog ut väldigt på tiden innan arbetet var helt färdigt.
    2017-01-02 Svenska Byggruppen K svarar Katarina L
    Hej Katarina! Tack för rekommendationen. Kul att du ger vårt arbete toppbetyg. Ibland kan det tyvärr dra ut på tiden något. Den vanligaste orsaken brukar vara att det är problem att samköra snickare med plåtslagare. Vi är därför glada att meddela att vi under 2017 storsatsar på vårt eget plåtslageri. Med egna snickare och egna plåtslagare så kan vi ge dig ännu bättre service och kortare byggtid. Med vänlig hälsning Svenska Byggruppen
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Svenska Byggruppen
    Ett väldigt bra utfört arbete. Ifrån offert till utförande. De kontakter vi hade var trevliga, och duktiga snickare. Jag rekommenderar Svenska Byggruppen.
    2016-12-27 Svenska Byggruppen K svarar Stefan B
    Hej Stefan! Tack för din rekommendation!
    Svenska Byggruppen K gillar detta
  • Ann Lis F
    Ann Lis F skrev om Svenska Byggruppen
    Allt bra, bara önskat mer tid av plåtslagarna här
    2017-01-02 Svenska Byggruppen K svarar Ann Lis F
    Hej Ann Lis! Tack för din rekommendation! Om du önskar mer hjälp av våra plåtslagare så är det bara att säga till. Vi hjälper er mer än gärna igen!
    Svenska Byggruppen K gillar detta
  • Merlita A
    Merlita A skrev om Svenska Byggruppen
    Första ofert 73000kr andra 63000kr 3je 44000kr inte spcielt seriöst eller hur!
    2016-12-27 Svenska Byggruppen K svarar Merlita A
    Hej Merlita!

Först och främst hoppas vi att ni är nöjda med vårt arbete. Vi ber om ursäkt om vi varit otydliga med offerten. De olika prisförslagen beror exempelvis på om ni väljer att lägga råspontbytet som ett löpande arbete eller till fast pris. Vi hjälper er gärna om ni har några ytterligare frågor eller funderingar.

Med vänlig hälsning / Svenska Byggruppen
  • Robin O
    Robin O skrev om Svenska Byggruppen
    Jätte trevligt bemötande och toppen service från start till mål.
    2016-12-25 Svenska Byggruppen K svarar Robin O
    Tack för att vi fick hjälpa er med takomläggningen och tack för det fina betyget!
  • Zakira C
    Zakira C skrev om Svenska Byggruppen
    Nöjd nöjd nöjd nöjd 😊nöjd nöjd nöjd nöjd
    2016-12-23 Svenska Byggruppen K svarar Zakira C
    Tack Zakira för din fina rekommendation!
  • Tobias M
    Tobias M skrev om Svenska Byggruppen
    Riktigt bra tak byte. Trevlig och kunnig personal.
    Har känts tryggt för mig under hela bygget.
    2016-12-23 Svenska Byggruppen K svarar Tobias M
    Tack Tobias för ditt fina omdömme!
  • Cristofer S
    Cristofer S skrev om Svenska Byggruppen
    Vi tackar för ett väl utfört arbete med vårt tak.
    2016-12-27 Svenska Byggruppen K svarar Cristofer S
    Hej! Tack för din rekommendation!
  • Erika A
    Erika A skrev om Svenska Byggruppen
    Vi tog hjälp av företaget i fråga att lägga om vårt tak med nya takpannor, nya läkt samt plåtarbeten och en skorstenshuv.
    Från vår första kontakt med Henrik till dess att taket var lagt kan vi bara konstatera en mycket professionell hantering. Nämnas bör att själva takarbetets var klart på några dagar och det var uppstädat och fint runt huset. En annan stor fördel var att det alltid gick att få kontakt med företaget. Svenska Byggruppen ordnade med byggnadsställningar, container och all annat kring takarbetet. Mycket tacksamt som kund. Vi kan utan tveka rekommendera detta professionella företag.
    2016-12-23 Svenska Byggruppen K svarar Erika A
    Tack Erika för ditt fina och utförliga omdömme!
  • Jan S
    Jan S skrev om Svenska Byggruppen
    Bra från början till slut. Vi tog in offerter från fem firmor och valde Svenska Byggruppen för att de var mest noggranna vid offertarbetet, hade dokumenterade referenser och gav bra intryck. De hade inte billigaste offerten men vi upplevde det som mest prisvärt.
    Själva takbytet gick otroligt snabbt och bra. Rutinerade takläggare bytte vårt tak. Otroligt skönt att få jobbet gjort snabbt och slippa trängas med byggställningar och byggbråte under längre tid.
    Rent och snyggt efteråt och vi kan stark rekommendera företaget om ni ska byta tak
    2016-12-29 Svenska Byggruppen K svarar Jan S
    Hej Jan! Stort tack för att vi fick hjälpa dig med ditt tak och tack för din rekommendation.
  • Anton D
    Anton D skrev om Svenska Byggruppen
    Professionellt bemötande med tydlig offert på på vad som ingår och vad som inte ingår. Kanske inte det biligaste alternativet på men klart det mest professionella och det känns tryggt. Bra kontaktperson som man kunde diskutera offerten och ställa alla de där frågorna man kan ha. Takbytet genomfördes snabbt och på ett bra sätt. Bra kommunikation per telefon och sms med den person som utförde uppdraget och bra uppföljning efter utförandet. Kan klart rekommendera detta företag.
  • Leif S
    Leif S skrev om Svenska Byggruppen
    Byggruppen är ett pålitlig och kunnigt företag som gav mig ett väl utfört arbete med ett mycket trevligt bemötande. Arbetet utfördes noggrant och på utlovad tid. Jag fick nya blanksvarta takpannor och nya plåtar, allt blev över förväntan. Jag kan verkligen rekommendera Svenska Byggruppen.
    Med vänlig hälsning Leif Strand
  • Anna I
    Anna I skrev om Svenska Byggruppen
    Jag är så otroligt besviken på Svenska Byggruppen, och jag ångrar bittert att jag gick på säljsnacket!

De var otroligt stökiga och hela vår tomt var rent livsfarlig under tiden de var här. Överallt fanns det rakbladsvassa plåtbitar och spikar som stack rakt upp ur gräsmattan.Vi fick tjata oss till att de kom och plockade undan, och till slut plockade vi det mesta själva så att våra barn inte skulle skadas. Och trots löften om att "det ska inte finnas en spik kvar efter oss" så hittar vi fortfarande spik och skruv, för att inte tala om de mängder av tegelbitar de lämnade efter sig.

Under byggtiden fick vi hela tiden ringa och fråga, tjata och klaga på olika saker som gick fel. Det regnade in på grund av att de täckte taket med en trasig presenning, vi kunde inte öppna vårt takfönster för att det enligt takläggaren "inte ingick", och på utsidan tyckte de på allvar att de kunde installera vårat takfönster med något som såg ut som 30cm svart gaffatejp på ena sidan. Dessa saker fick vi så småningom fixade, och vad det gällde takfönsterinstallationen medgav takläggaren själv att det inte vad så snyggt. Man kan undra varför de tyckte att de var okej att försöka komma undan med det från första början?

De hade sönder vårt altantak, något som de skulle ersätta men som det sedan visade sig att de kvittade mot något annat. Ingen visade någon uträkning på detta, och ingen bemödade sig heller att tala om det för oss. Vi fick veta det när vi till slut ringde och frågade.

Kommunikationen på det här företaget är rent ut sagt usel. Den ena vet inte vad den andra gör. Vi fick ringa flera gånger för att påpeka att jobbet inte var klart, och den byggansvarige svarade bara att han trodde att det var färdigt. Vi fick ringa om och om igen bara för att saker skulle bli klara.

Arbetet startade hos oss i december 2015 och det har fortfarande inte gjorts någon slutbesiktning. Vi har fortfarande en takränna som sitter fruktansvärt fult, och förstör intrycket av fasaden. Den sitter inte i ett hörn som brukligt är, utan snett på fasaden. Jag har hittills inte lyckats hitta ett enda hus med denna fula lösning. Men estetik är inte något som intresserar svenska byggruppen alls.

Så länge allt går bra så är Svenska byggruppen säkert ett acceptabelt företag, men om något går fel så börjar de hänvisa till varanda och man ska alltid ringa någon annan. De lovar att man ska bli en nöjd kund, men det är tomma ord.

Jag har aldrig varit med om ett företag som man har fått ringa så ofta och som lovar så mycket men som levererar så tunt. Jag är mer än övertygad om att det kommer att komma någon sorts försvarstal som kommentar här nedan, och jag kan garantera att vad de än säger så är det inget annat än rena lögner. De har så många gånger sagt att de vill lösa saker för oss, men inget händer nånsin. Vi har lämnats att städa upp röran de så villigt lämnar efter sig.

Så vill du känna dig som att du stångar huvudet blodig mot en betongvägg så kan du anlita detta företag, men mig gav det inget annat än huvudvärk! Och nu, ett halvår efter att vi startade projektet så ger jag upp!
    Ida K gillar detta
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Svenska Byggruppen
    Vi fick en total omläggning av tegeltak samt målning av vindskivor och byte av rännor. Trevliga säljare och bra offert. Hantverkarna var kunniga och snabba.Ett stort plus var att alla snickarna tog sig tid till mina många frågor. Jobbet blev bra och vi är mycket nöjda! / Stefan och Camilla
  • Martin J
    Martin J skrev om Svenska Byggruppen
    Vi valde att låta Svenska Byggruppen lägga om vårt tak efter att ha jämfört offert med tre andra företag. Vi valde att byta både takpannor, vindskivor, rännor ja rubbet. Vi hade som krav att det skulle vara svenska takläggare och att det kom folk som kunde hålla rent och snyggt under arbetets gång. Vi är mycket nöjda med både arbetet och materialet Och kan rekomendera andra att använda detta företag.
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Svenska Byggruppen
    Väl utfört arbete och trevliga snickare. Takläggningen blev försenad en vecka på grund av mycket regn men slutresultatet blev mycket bra.
  • Erik H
    Erik H skrev om Svenska Byggruppen
    Vi är mycket nöjda med arbetet som Svenska Byggruppen gjort hos oss. Taket blev lagt snabbt och trädgården hölls ren och städad. Jag kan varmt rekommendera denna takläggare
  • Terje H
    Terje H skrev om Svenska Byggruppen
    Vi är totalt sett nöjda med taket, men vägen till färdigt tak var/blev lite onödigt rörig pga fler jobb på annan ort samtidigt för takläggarna, som innebar merjobb iform av vattenläckage, men detta rättades till så det kändes bra, slutbesiktningen av takomläggningen kunde också ha varit mer utförlig, där man borde ha gått igenom vad som gjorts steg för steg istället för att vi fick ett papper som vi som hastigast skulle signera.
  • Lisbeth N
    Lisbeth N skrev om Svenska Byggruppen
    Först: hur många kundundersökningar gör Sv Byggrp - jag deltog även via telefon!!?? Sedan: då vi har läcka i taket efter takläggningen kan jag säga att jag inte är nöjd förändringar läckan är fixat.
    Ida K gillar detta
  • Lindha J
    Lindha J skrev om Svenska Byggruppen
    Riktigt kasst, slöa arbetare som debiterade massor timmar som de bara stod och rökte.
    Trots fast pris blev det nästan 100 000 dyrare för extra "arbete" de följde inte kontraktet.
    Trots Utdraget och jävligt dyrt arbete så blev ju taket klart till sist och läcker inte än iallafall.
    Skulle inte rekommendera dem till någon!
    2016-02-08 Svenska Byggruppen K svarar Lindha J
    Hej Lindha,

Det stämmer att ni har fått ett fast pris på omläggning av taket, med takpannor, läkt, papp samt eventuella tillbehör som rörde detta. Vad som ingick framgår av er offert.

Under arbetet med takomläggningen upptäcktes rötskador, som ni ville få åtgärdade. I samband med att vi gjorde det ville ni också att vi tog bort allt gammalt spån och isolerade vinden.
    Innan arbetet påbörjades gjorde ni, i samråd med snickarna en skriftlig beställning på dessa extra arbeten och det är denna tilläggsbeställning som de tillkommande kostnaderna rör.

Har ni några ytterligare funderingar är ni varmt välkomna att höra av er till oss.

Med vänliga hälsningar
    Svenska Byggruppen
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Svenska Byggruppen
    Sv.byggruppen väst gjorde ett snabbt o bra jobb med gott resultat.
  • Ulf C
    Ulf C skrev om Svenska Byggruppen
    Vi är väldigt nöjda med det arbete som ni gjort hos oss. Har inga problem med att rekommendera er till alla som anlitar er.
    MVH Ulf
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Svenska Byggruppen
    Rekommenderar detta byggföretag! De är pålitliga snabba och lämnar jobbet rent och snyggt.
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Svenska Byggruppen
    Bra kontakt med alla allt från säljare till takläggare. God service. Inväntar slutigt besked på färdigställande kvarvarande arbete noterat efter besiktning samt utfärdande av garantibevis.
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Svenska Byggruppen
    Bra säljare, gott bemötande, takomläggning komplett med ställning, avfallshantering och plåtarbete. Rekommenderar dem.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Svenska Byggruppen
    Bemötandet var bra från början till slut. Vi fick ett nytt fint tak och till rätt pris!

Kärrastrandvägen 119, 451 76 Uddevalla