Svenska Coegi AB

NORRA HAMNGATAN 18, 411 06 Göteborg — Visa karta

Coegi ingår i NDG Invest AB, ett privatägt bolag grundat utav medarbetare i Coegi. Coegi tillhandahåller IT-tjänster från redundanta datacenter i Göteborg och Stockholm eller via Microsofts datacenter (Azure). Läs gärna mer om våra tjänster på www.coegi.se. Utöver Coegis tjänstepaketering tillhandahåller bolaget även IT-konsultation så väl inom sitt egna tjänsteutbud som övriga inriktningar inom IT, försäljning av hårdvara samt uthyrning IT-utrustning för event.

Vi på Coegi har förmånen av flertalet partnerskap och dedikerade erfarna medarbetare med specialistkunskaper inom IT, som dagligen skapar nytta och värde för våra kunder. Ett av dessa partnerskap är med Microsoft där vi innehar guldpartner status. Microsoft är verksamma globalt och vi på Coegi verkar som nyckel för att verksamheter i Sverige skall kunna dra nytta av den kontinuerliga förändringen som sker i respektive verksamhets digitala resa. I digitaliseringsresan finns det flera aspekter att ta hänsyn till – säkerhet – mobilitet – nya generationer medarbetare – molnet. Gemensamt för samtliga är att vi med glädje stöttar samtliga i nuvarande som kommande utmaningar i den digitala resan.

Coegi består av IT-specialister med ett gemensamt driv, entusiasm och servicekänsla inför de tjänster och projekt vi levererar på daglig basis. Vår ambition är alltid att leverera det lilla extra som gör det möjligt att bli en aktiv del i värdeskapandet och förbättrandet av våra kunders verksamheter, istället för att bli en leverantör i mängden.

Som IT-partner till över 200 verksamheter är den gemensamma nämnaren många gånger förtroende. Vi på Coegi verkar och lever i förtroendebranschen där våra befintliga som framtida kunder måste kunna känna sig trygga i så väl vår kompetens som soliditet. Coegi har även tilldelats kreditbetyg AAA, ett betyg som endast tilldelas verksamheter vars nyckeltal är väsentligt över branschens genomsnitt. Coegi fanns för sina kunder igår, vi finns idag och vi kommer att finnas i framtiden.

Coegi är Västsveriges mest omtyckta IT-företag och har som målsättning att vara Sveriges mest omtyckta IT-företag. Vårt snittbetyg på reco.se är 4.7 av 5.0 (5.0 av 5.0 år 2019) och vi lovar att alltid göra vårt yttersta för att våra nya kunder skall bli precis lika nöjda och glada med oss som partner som våra befintliga kunder är.

Varmt välkomna till Sveriges enda serviceföretag inom IT-branschen – Vi älskar IT. Så du kan älska annat!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 69 kunder tycker om Svenska Coegi AB

• 2020-03-22

Ivana S skrev om Svenska Coegi AB
    Proffsiga, vänliga , super kompetenta och alltid snabba:-) Läs mer
    2020-03-22 Svenska Coegi AB svarar Ivana S
    Stort tack för din fina rekommendation Ivana!
    Känns härligt att börja nästa vecka stärkta av så fina ord.

• 2020-03-20

Jakob L skrev om Svenska Coegi AB
    Lyhörda och professionella, framför allt tjänstvilliga utan att taxametern går på. Läs mer
    2020-03-20 Svenska Coegi AB svarar Jakob L
    Vilken härlig rekommendation i rådande tider! Stort tack Jakob!!!

• 2020-03-05

Ellinor R skrev om Svenska Coegi AB
    Kompetenta, alerta och bra rådgivare Läs mer
    2020-03-05 Svenska Coegi AB svarar Ellinor R
    Stort tack för din rekommendation Ellinor! Alla blir riktigt stolta över att läsa de fina orden du skrivit om oss.

Kenneth E skrev om Svenska Coegi AB
    Ny IT infrastruktur servermiljö

Coegi har ett trevligt och professionellt bemötande och samt förståelse för mina önskemål.
    Samarbetet har fungerat mycket bra förändringar har hanteras snabb och smidigt. Läs mer
    2020-02-28 Svenska Coegi AB svarar Kenneth E
    Stort tack för din rekommendation Kenneth! Samtliga medarbetare på kontoret och utanför sträcker lite extra på sig efter detta. Stolta över att få kalla oss er IT-partner!

Marcus N skrev om Svenska Coegi AB
    Fantastisk service. Fick en grym guidning om vad jag behövde. allt satt perfekt uppställt när jag kom tillbaka till kontoret. Läs mer
    2020-02-28 Svenska Coegi AB svarar Marcus N
    Finns nog ingen som blir så glada som oss när vi läser rekommendationer likt denna! Stort tack för din rekommendation Marcus, det glädjer oss verkligen att höra att vi leverera service på den nivån vi vill.

Patrik B skrev om Svenska Coegi AB
    Vi köper ett flertal saker av Coegi. Support, datorer m.m. och kunde inte vara nöjdare. De är verkligen en hejjare på IT. Läs mer
    2020-02-28 Svenska Coegi AB svarar Patrik B
    Att läsa rekommendationer likt denna gör att alla på kontoret skiner upp! Stort tack för din rekommendation Patrik!

Torbjörn H skrev om Svenska Coegi AB
    * Dator
    * Proffsigt och trevligt bemötande
    * Leverans och konfigurering av dator sköttes väldigt bra.
    * Som helhet levererar Coegi ett gediget och proffsigt intryck. Läs mer
    2020-02-28 Svenska Coegi AB svarar Torbjörn H
    Snyggt, prydligt och precis som det skall vara! Stort tack för din rekommendation Torbjörn!

Anna M skrev om Svenska Coegi AB
    Vänliga hjälpsamma hög servicekänsla Läs mer
    2020-03-02 Svenska Coegi AB svarar Anna M
    Vilken härlig rekommendation att avsluta arbetsdagen på! Stort tack för din rekommendation Anna!

Anna L skrev om Svenska Coegi AB
    Mailstöd, hjälp med bärbar dator, stationär dator, Dropbox mellan dessa två, m.m. Läs mer
    2020-02-28 Svenska Coegi AB svarar Anna L
    Stort tack för din rekommendation Anna!

Anette G skrev om Svenska Coegi AB
    Man får alltid utmärkt hjälp och ett proffsigt bemötande oavsett om det gäller support eller beställning. Läs mer
    2020-02-28 Svenska Coegi AB svarar Anette G
    Solen lyser, det är fredag och här landar en alldeles underbar rekommendation! Stort tack Anette för din fina rekommendation! Vi blir så väl glada som stolta över att läsa att vi ger en bra service till våra kunder.

• 2020-02-17

MATTIAS L skrev om Svenska Coegi AB
    Har genom Säljpoolen och Intenso Teknikrekrytering avtal för vår IT-drift med COEGI. Vi har ett fint samarbete där vi i god dialog löser IT relaterade utmaningar, utveckling och driftsäkerhetsfrågor som är aktuella för vår verksamhet. De har en god tillgänglighet och bra kundservice! Jag kan varmt rekommendera COEGI! Läs mer
    2020-02-17 Svenska Coegi AB svarar MATTIAS L
    Vi bockar och bugar för din fina rekommendation Mattias! Vi blir extra glada och stolta över att läsa om vår fina och konstruktiva relation. En rekommendation likt denna göra att samtliga kämpar extra!
  • 2019-05-07

Martin B skrev om Svenska Coegi AB
    Vårt bolag la över alla våra microsoft konton hos Coegi. jag har jobbat med dem förut på Bagaren och kocken där de driver all IT men ett bra resultat.

Min upplevelse med Coegi är att de är flexibla och lösnings orienterade. Man får alltid ett trevligt och professionellt bemötande samtidigt som företaget har en skön inställning. Läs mer
    2019-05-07 Svenska Coegi AB svarar Martin B
    Stort tack för din rekommendation Martin! Alltid härligt att medarbetare hos våra kunder växer med oss även om de söker nya utmaningar, gör oss extra stolta!

• 2019-04-09

Ramtin N skrev om Svenska Coegi AB
    Hög kompetens, hjälpsamma och alltid trevliga!
    Reagerar snabbt och levererar hög service. Läs mer
    2019-04-09 Svenska Coegi AB svarar Ramtin N
    Stort tack för din rekommendation Ramtin och vilket sätt att inleda dagen på! Samtliga medarbetare inne på kontoret applåderade när de fick rekommendationen uppläst för sig. Riktigt kul att läsa att vi tickar samtliga boxar kring så som vi vill upplevas för befintliga som nya kunder!

• 2019-03-28

Timothy K skrev om Svenska Coegi AB
    Coegi är ett företag som vill det bästa för dig.

Har jobbat med Coegi ett tag nu och kan bara säga positiva saker om dem. Personlig service som aldrig för och kunnighet så det räcker och blir över. Har hjälpt mig med alla mina frågor eller så har vi tillsammans löst problemet. Har alltid varit roligt att ha dem över och prata om framtida lösningar på problem.

Kan inte göra något annat en ett ge dem hösta betyg och rekommenderar de starkt :)
    //Tim Läs mer
    2019-03-28 Svenska Coegi AB svarar Timothy K
    Vilket sätt att starta dagen på med en rekommendation likt denna! Stort tack för din rekommendation Timothy! Gör oss extra glada att läsa att vi lever upp till våra hårt ställda krav om att alltid leverera service till våra kunder.

• 2019-03-26

Poyan K skrev om Svenska Coegi AB
    Gänget på Coegi har med en outtröttligt energi och positivitet bistått oss i såväl en stor kontorsflytt som i det löpande operativa IT-arbetet därefter. Allt ifrån mindre projekt till stora installationer löser dem smidigt - alltid med högt engagemang och professionalism. Man märker att teamet gillar sitt jobb, sina kunder och varandra och det är ett nöje att ha dem på plats. Fem av fem! Läs mer
    2019-03-26 Svenska Coegi AB svarar Poyan K
    Vilken rekommendation Poyan! Vi blir mållösa och stolta över få så fina rekommendationer av våra kunder. Omdömen likt detta får oss att varje dag ge det lilla extra i varje kontakt med så väl kunder som blivande kunder.

• Philip B

2019-03-07

Philip B skrev om Svenska Coegi AB
    Gänget på Coegi är otroligt hjälpsamma, snabba i återkopplingar och lösningsorienterade utifrån våra behov. Även som uppskattat bollplank i allt vad gäller IT-relaterade frågor genom genom sin expertis och kunskap! Läs mer
    2019-03-07 Svenska Coegi AB svarar Philip B
    Stort tack för din rekommendation Philip! Riktigt roligt att läsa att det vi beskriver dagligen för nya kunder även bekräftas av befintliga kunder. Rekommendationer likt denna får oss att kämpa extra hårt!

• 2019-03-07

Carl-Magnus Unell skrev om Svenska Coegi AB
    Grymt bra service, ställer alltid upp. Läs mer
    2019-03-07 Svenska Coegi AB svarar Carl-Magnus Unell
    Vi tackar och bockar som ödmjukast för din fina rekommendation Carl-Magnus! Så kul att läsa att det vår servicegrad som lyfts upp - det gör att samtliga på kontoret eller ute på språng sträcker lite extra på sig.

• 2019-03-04

Lotta Kamperin skrev om Svenska Coegi AB
    Vi vill varmt rekommendera Coegi. Ni är verkligen professionella mot oss kunder och är mycket snabba på att återkoppla och hjälpa oss vid problem ! Läs mer
    2019-03-04 Svenska Coegi AB svarar Lotta Kamperin
    Stort tack för rekommendationen Lotta! Att läsa rekommendationer likt denna gör samtliga medarbetare extra stolta och är ett kvitto på att det vi varje dag kämpar för - att leverera service - verkligen ger resultat!

• 2019-02-27

Janne Liljekrantz skrev om Svenska Coegi AB
    Jättenöjd. Snabb återkoppling och uppföljning. Läs mer
    2019-02-27 Svenska Coegi AB svarar Janne Liljekrantz
    Stort tack för din rekommendation Janne! Samtliga medarbetare sträcker lite extra på sig idag när vi får så fina ord skrivna om oss.

• Robin K

2019-02-09

Robin K skrev om Svenska Coegi AB
    Ohyggligt snabb respons på min förfrågan kring hyrmöjligheter av div hårdvara. Drygt ett dygn efter överenskommelse så var Johan från Coegi på plats med den iögonfallande MINI-bilen för leverans. Stort tack för bra och snabb service. Läs mer
    2019-02-10 Svenska Coegi AB svarar Robin K
    Härligt att du är så nöjd Robin! Vi gör alltid vårt bästa för att överträffa våra kunders förväntningar på våra produkter och tjänster. Med en femma som betyg startar vi nästa vecka flygande!

Medarbetarna på Coegi och Johan lite extra ?
  • Hans R

2019-02-07

Hans R skrev om Svenska Coegi AB
    Coegi hjälpte oss med byte till Office 365 och allt fungerade som förväntat. Perfekt! Rekommenderas. Läs mer
    2019-02-07 Svenska Coegi AB svarar Hans R
    Jublet på vårt kontor når oanade höjder varje gång vi får så fina betyg av våra kunder! Stort tack för din rekommendation Hans!

• 2018-09-28

Marcus A skrev om Svenska Coegi AB
    Vi är mycket nöjda med Coegi. Ett seriöst företag som både är professionellt och lyhörda när vi behöver deras hjälp! Stark rekommendation! Läs mer
    2018-09-28 Svenska Coegi AB svarar Marcus A
    Stort tack för din rekommendation Marcus! Leendet på kontoret spred sig som en löpeld när vi läser så fina ord om oss och vår verksamhet.

• 2018-07-11

Patrik M skrev om Svenska Coegi AB
    Nätverk till större evenemang.
    Trevliga och lösningsorienterade Läs mer
    2018-07-11 Svenska Coegi AB svarar Patrik M
    Stort tack för din rekommendation Patrik! Vi sträcker lite extra på oss önskar dig en glad sommar!

Anders J skrev om Svenska Coegi AB
    Coegi levererar produkter o tjänster med ett stort engagemang.
    Kan varmt rekommendera Coegi som it leverantör. Läs mer
    2018-04-12 Svenska Coegi AB svarar Anders J
    Stort tack för din rekommendation Anders! Alltid lika roligt att läsa att våra kunder uppfattar som engagerade. Det är ju det man skall vara i sina kunder!
  • Per B

Per B skrev om Svenska Coegi AB
    Samarbete under Offshore projekt under ett flertal år där levererans av datautrustning och service gjordes till stor belåtenhet Läs mer
    2018-04-12 Svenska Coegi AB svarar Per B
    Stort tack för din rekommendation Per! Alltid lika härligt med återkommande nöjda kunder som dessutom erbjuder projekt som verkligen är utmanande!

Mikaela J skrev om Svenska Coegi AB
    Mitt samarbete med Svenska Coegi AB har bara varit positivt. Känslan är att man lägger ner mycket arbete på att göra sitt bästa i varje liten del. Man känner stolthet i att leverera bra produkter och tjänster. Under det stora evenemang jag beställde tjänster till kände jag fullt förtroende då de löste inte bara sina leveranser utan också kände ansvar för att hjälpa till utanför sitt ansvarsområde. Jag kan varmt rekommendera Svenska Coegi AB som helhetsleverantör inom IT. Läs mer
    2018-04-12 Svenska Coegi AB svarar Mikaela J
    Stort tack för din rekommendation Mikaela! När vi läser rekommendationer som denna finns det knappt ett tort öga på vårt kontor! Vi känner en enorm stolthet när kunder lämnar rekommendationer likt denna om oss. Stort tack!

Damon C skrev om Svenska Coegi AB
    Min upplevelse av Svenska Coegi AB är genom Försäljningschefen Patrik. Han definierar engagemang, professionalitet och problemlösning. Min kontakt med Coegi har därmed bara varit positiv samt effektiv! Läs mer
    2018-04-12 Svenska Coegi AB svarar Damon C
    Stort tack för din rekommendation Damon! Vår medarbetare Patrik sträcker lite extra på sig vid sin kontorsplats just nu :-)
  • Catarina M

Catarina M skrev om Svenska Coegi AB
    Jag har haft mycket med Coegi att göra genom åren och de levererar alltid över mina förväntningar! Mina starkaste rekommendationer om ni är på jakt efter en IT-leverantör! Läs mer
    2018-04-12 Svenska Coegi AB svarar Catarina M
    Stort tack för din rekommendation Catarina! Det glädjer oss samtliga enormt mycket att du är nöjd och rekommenderar vår leverans!
    Med vänliga hälsningar

Sanna H skrev om Svenska Coegi AB
    Coegi ger en professionell sida mot kund och är snabb på återkoppling och hjälpsamma.
    Det gör att man kan känna sig trygg med Coegi som leverantör! Läs mer
    2018-04-12 Svenska Coegi AB svarar Sanna H
    Stort tack för din rekommendation Sanna! Alltid lika härligt att läsa rekommendationer som prickar in våra ledord. Vi tackar, bockar och lovar att vi alltid skall göra vårt bästa för våra kunder och samarbetspartners!
  • Jonathan L

Jonathan L skrev om Svenska Coegi AB
    Jag har träffat Svenska Coegi AB först i egenskap att de blev min kund. Sen har det utvecklats till att jag fortsättningsvis köper It-relaterad utrustning av dem. Samt diskuterar hur vi ska kunna samarbeta mer mot gemensamma kunder.

Att vår relation har utvecklats enligt ovan visar på att Svenska Coegi AB är ett kompetent och bra företag. Från första början har Patrik och Coegi varit välkomnande och proffsiga. De har tydlig kommunikation och ambition.

Svenska Coegi AB lever upp till mina förväntningar med råge och jag litar fullt ut på deras förmåga att leverera enligt mina behov. Läs mer
    2018-04-12 Svenska Coegi AB svarar Jonathan L
    Stort tack Jonathan för din rekommendation! Samtliga medarbetare känner extra yrkesstolthet när man läser din rekommendation. Det är precis så är vi vill vara!

Anders J skrev om Svenska Coegi AB
    Bra service, proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-04-12 Svenska Coegi AB svarar Anders J
    Stort tack Anders för din rekommendation! En 5:a gör att alla på kontoret sträcker extra mycket på sig :-)
  • 2018-02-16

Niklas K skrev om Svenska Coegi AB
    Supertrevlig personal! Kan varmt rekommendera Coegi till alla bolag på jakt efter en pålitlig IT-leverantör! Läs mer
    2018-02-16 Svenska Coegi AB svarar Niklas K
    Stort tack för din rekommendation Niklas! Vilket sätt att avsluta veckan på, finns inget bättre!

• 2018-01-02

Mickael C skrev om Svenska Coegi AB
    Snabb respons och bra uppfyllning. Läs mer
    2018-01-02 Svenska Coegi AB svarar Mickael C
    Stort tack för din rekommendation Mickael! Känns härligt att starta det nya året med en stark 4:a.

• 2017-12-27

Niklas K skrev om Svenska Coegi AB
    Professionella och kompetenta. Alltid trevligt bemötande! Läs mer
    2017-12-31 Svenska Coegi AB svarar Niklas K
    Stort tack för din rekommendation Niklas! Blir så glada av att läsa att våra kunder alltid bemöts så som alla alltid skall bemötas!

• 2017-12-27

Sofia L skrev om Svenska Coegi AB
    Jag tycker att jag har fått utmärkt service av Svenska Coegi AB. De har varit snabba med att svara och har gjort sitt bästa för att hjälpa mig med att hitta rätt produkter. Läs mer
    2017-12-27 Svenska Coegi AB svarar Sofia L
    Stort tack för din rekommendation Sofia! Verkligen härligt att läsa att våra kunder är så nöjda med oss, det får oss att sträcka på oss lite extra.

• 2017-12-25

Rosi T skrev om Svenska Coegi AB
    bra bemötande - hjälper alltid till när man har frågor- bra support Läs mer
    2017-12-25 Svenska Coegi AB svarar Rosi T
    Stort tack för din rekommendation Rosi! Alltid härligt att läsa att våra kunder är nöjda med vårt bemötande och med våra tjänster!

• 2017-12-19

Henrik S skrev om Svenska Coegi AB
    Bra service. Inga anmärkningar om den. Däremot så är Lenovos datorer av det sämre slaget rent funktionsmässigt Läs mer
    2017-12-20 Svenska Coegi AB svarar Henrik S
    Stort tack för din rekommendation Henrik! Tråkigt att höra att du inte är nöjd med Lenovo, kanske nästa dator får lov att bli en HP eller Dell. Precis som du skriver så skall datorn passa dig och dina behov!

Soran B skrev om Svenska Coegi AB
    Trevliga gubbar som kan sin grej gällande IT. Rekommenderas! Läs mer
    2017-12-18 Svenska Coegi AB svarar Soran B
    Tack för din rekommendation Soran! Alltid härligt med bekräftelse inom det område som man är verksam inom. Hoppas att vi en dag inom snar framtid kan bli fler kvinnor i vår verksamhet, 50/50 är inte bara en vision hos oss, det är vårt mål!

Emelie B skrev om Svenska Coegi AB
    Alltid hjälpsamma och enkla att ha att göra med, oavsett hur små eller stora frågor man kommer med. Läs mer
    2017-12-18 Svenska Coegi AB svarar Emelie B
    Stort tack för din rekommendation Emelie! Att få rekommendationer likt denna får samtliga medarbetare att sträcka lite extra på sig. Tänka sig att vi får förmånen att hjälpa medarbetare, verksamheter och organisationer med det som vi tycker är så himla kul. Få förunnat!

Petra I skrev om Svenska Coegi AB
    Bra bemötande och snabb hjälp vid strul med datorer.

Har ett bra intryck! Läs mer
    2017-12-18 Svenska Coegi AB svarar Petra I
    Stort tack för din rekommendation Petra! Vi håller med om att det är få saker som är värre än datorer som krånglar. Tur då att vår kunniga support finns till hands!

Ia W skrev om Svenska Coegi AB
    Bemötandet och den hjälp jag som anställd har varit i behov av, har varit till belåtenhet. Läs mer
    2017-12-18 Svenska Coegi AB svarar Ia W
    Stort tack för din rekommendation Ia! Alltid härligt att starta veckan med ett gott omdöme till vår supportorganisation.

• 2017-12-14

Ulla N skrev om Svenska Coegi AB
    Jag har fått hjälp i supporten, har funkat bra alla ggr. Läs mer
    2017-12-14 Svenska Coegi AB svarar Ulla N
    Stort tack för din rekommendation Ulla! Känns som vi avslutar / lämnar över till jouren med flaggan i topp idag.

• 2017-12-14

Malou M skrev om Svenska Coegi AB
    Positivt, hjälp med tjänster. Läs mer
    2017-12-14 Svenska Coegi AB svarar Malou M
    Stort tack för din rekommendation Malou! Alltid glädjande att läsa att våra ledord lyser igenom i våra rekommendationer.

• 2017-12-13

Nina H skrev om Svenska Coegi AB
    Kunniga, engagerade, lösningsfokuserade Läs mer
    2017-12-13 Svenska Coegi AB svarar Nina H
    Stort tack Nina för din rekommendation! Gör oss extra peppade att veta att det lilla extra som vi alltid försöker att leverera är uppskattat.

• 2017-12-11

Josefine P skrev om Svenska Coegi AB
    Super trevligt bemötande, får hjälp väldigt snabbt. Jag kan varmt rekommendera Coegi AB. Läs mer
    2017-12-11 Svenska Coegi AB svarar Josefine P
    Stort tack Josefine för din fina rekommendation! Finns inget bättre sätt att starta veckan på än detta.

• 2017-10-05

Lars-Åke E skrev om Svenska Coegi AB
    Bra bemötande och service vid köp av ny dator. Läs mer
    2017-10-05 Svenska Coegi AB svarar Lars-Åke E
    Stort tack Lars-Åke för ditt betyg. Vi hoppas att du är nöjd med din dator och de tjänster som vi installerade!

• 2017-09-13

Johan H skrev om Svenska Coegi AB
    Mycket bra service och trevlig personal. Läs mer
    2017-09-14 Svenska Coegi AB svarar Johan H
    Stort tack för ditt betyg och rekommendation Johan!

• Magnus N

2017-09-05

Magnus N skrev om Svenska Coegi AB
    Snabb och bra service. Trevlig personal. Läs mer
    2017-09-05 Svenska Coegi AB svarar Magnus N
    Tisdagar är väl kanske inte veckans roligaste dag, men med denna rekommendation blev det helt plötsligt världens bästa tisdag! Stort tack för din rekommendation Magnus!

• 2017-08-11

Jan O skrev om Svenska Coegi AB
    Lämnade in dator för reparation hos Floorit, Sävedalen. Tråkigt bemötande och tveksamt utförd reparation och tveksamma åtgärder utförda i programvara. Floorits representant fick mig att köpa en ny stationär dator och en bärbar dator. Den stationära datorn kraschade efter 3,5 år p.g.a. initial felprogrammering. Den bärbara var ständigt inlämnad på reparationer under 3,5 år sedan den inhandlades och kunde bara användas under ca 1 vecka totalt. (Lenovo informerade mig till slut att den bärbara datorn var renoverad vid inköpet varför de inte ansåg sig ha något ansvar för den och att de inte kunde reparera den oaktat jag fått betala reparationskostnaden i förväg).

Tog kontakt med Reco för att få hjälp sedan jag fått reda på att Reco hade köpt upp Floorit.

Fick enormt bra bemötande och hjälp av Recos representant, Patrik Kekonius, som även på ett pedagogiskt sätt kunde förklara för en datateknisk dumskalle som jag vad som hänt och vad göra. Är mycket nöjd!!! Läs mer
    2017-08-11 Svenska Coegi AB svarar Jan O
    Vi kan tyvärr inte säga / skriva varken bu eller bä kring våra tidigare ägares agerande i olika frågor. MEN, det är riktigt härligt att läsa att du äntligen är igång med din dator! Din rekommendation om oss gör oss väldigt glada och vi ser det som ett kvitto på att vi är på rätt väg mot målet om att bli Sveriges mest omtyckta IT-företag.

Medarbetarna på Coegi, och Patrik lite extra :-)
  • 2017-08-09

Sanna L skrev om Svenska Coegi AB
    IT-tjänster och support med servicekänsla och engagemang. Snabb återkoppling och härlig personal. Rekommenderas! Läs mer
    2017-08-09 Svenska Coegi AB svarar Sanna L
    Vilken underbar rekommendation att komma tillbaka till efter semestrarna! Det ger super energi till kommande höst (hoppas att sommaren håller i sig!). Stort tack Sanna för din rekommendation!

NORRA HAMNGATAN 18, 411 06 Göteborg