Alla kategorier IT-konsult Västra Götaland Partille Svenska Coegi AB

Svenska Coegi AB

Tillfällavägen 15, 433 63 Sävedalen — Visa karta

Svenska Coegi AB, före detta Floorit AB, grundades 2004.

Coegi erbjuder tjänster för små och medelstora företag som inte vill lägga tid på IT, men som vill att det ska fungera smidigt. Tjänster inom IT-support, IT-drift, nätverk, konsulting och IT-utrustning är ett urval av det vi erbjuder.

Hos oss finner ni några av Sveriges mest drivna, positiva och professionella IT människor. Vi drivs av att varje dag få leverera hög service till våra kunder och samarbetspartners! Våra medarbetare kan datorer (oavsett om det gäller PC, MAC eller surfplatta), hur olika programvaror skall driftas och var de skall driftas, samt hur man bygger riktigt bra kontorsnätverk (alltifrån internetanslutning, vem som får ansluta och varifrån, koppla samman kontor, etc.)

Vi som individer vill vara bäst inom våra områden, vi som grupp vill vara Sveriges mest omtyckta IT-företag! Vi är inte längre bort än ett mail eller samtal – oavsett om du vill bli kund eller har varit med oss sedan 2004. Så fortsätt att lägga din tid på det du helst vill.

Vi älskar IT. Så du kan älska annat!

P.S. Coegi är latin och betyder driv. D.S.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 14 kunder tycker om Svenska Coegi AB

• Eva E
    Eva E skrev om Svenska Coegi AB
    Bra bemötande, tydliga initiativ, hjälpte oss att kommunicera med italienska ägare så att vi kunde köpa rätt utrustning, i första hand servern.
    Kunnig, trevlig personal
    2017-05-03 Svenska Coegi AB svarar Eva E
    Tack så mycket för din rekommendation Eva! Det är alltid roligt att höra och läsa att våra medarbetare är och verkar som vi alla vill bli bemötta. IT-branschen är väl tyvärr inte känd som den mest serviceinriktade branschen så detta blir en extra klapp på axeln utöver din fina rekommendation!
  • Roger P
    Roger P skrev om Svenska Coegi AB
    Snabba och kunniga, bra bred support och mycket trevligt bemötande.
    2017-05-02 Svenska Coegi AB svarar Roger P
    Stort tack för din rekommendation Roger! Att starta veckan med en rekommendation som denna ger extra energi!
  • Martin B
    Martin B skrev om Svenska Coegi AB
    Alltid tillgängliga, bra service och bra kunskap! En långsiktig partner för oss på bagaren och kocken!
    2017-04-28 Svenska Coegi AB svarar Martin B
    Stort tack för din rekommendation Martin! Att få kommentarer som denna får oss att växa! Enormt stolta över att få kalla oss leverantörer till en av Sveriges största nätbutiker (enligt oss den bästa!).

• Bengt L
    Bengt L skrev om Svenska Coegi AB
    Coegi har levererat precis det vi behöver och till rätt pris (virtuell serverlösning) . De har mycket god service och ett bra bemötande.
    Sioo Woodprotection AB (Miljövänligt träskydd för din uteplats som håller upp till 12 år)
    2017-04-28 Svenska Coegi AB svarar Bengt L
    Finns inte en person inne på Coegi som just nu inte ler från öra till öra! Vi är så glada och stolta över vår rekommendation och att vi får vara leverantör till Sioo! Stort tack för rekommendationen Bengt!

• Adam H
    Adam H skrev om Svenska Coegi AB
    Snabb support. Rekommenderas. Duktig
    2017-04-27 Svenska Coegi AB svarar Adam H
    Grymt inspirerande att starta dagen med en rekommendation som denna! Stort tack Adam! Att våra kunder snabbt skall kunna få hjälp är något som vi liksom våra kunder sätter ett stort värde på.

• Nina G
    Nina G skrev om Svenska Coegi AB
    Bra service och löser problem i slutändan.
    2017-04-27 Svenska Coegi AB svarar Nina G
    Stort tack för din rekommendation Nina! Att höra att vi ger en bra service är oerhört viktigt för oss. Vårt mål är alltid, oavsett vad våra kunder stöter på, att leverera en god service och tips / råd / lösningar som våra kunder förstår utan att bli alltför tekniska.

• Pia F
    Pia F skrev om Svenska Coegi AB
    Jag har köpt en ny dator hos er. I början strulade mitt program
    men jag fick professionell hjälp från Patrik och nu fungerar alla min system och backup!
    2017-04-27 Svenska Coegi AB svarar Pia F
    IT är ibland krångligt men skam den som ger sig :-) Vi är så glada och stolta över att du rekommenderar oss Pia! Stort tack!

Medarbetarna på Coegi, och Patrik lite extra mycket!
  • Peter H
    Peter H skrev om Svenska Coegi AB
    Har alltid varit en bra partner med ett gott samarbete. Vi hoppas att vi kan ha detta i framtiden med den nya ledningen också, där vi kan generera kunder och framtida affärer till varandra.
    2017-04-27 Svenska Coegi AB svarar Peter H
    Stort tack för din rekommendation Peter! Vår inställning är att två är många gånger bättre än en. Alla är vi duktiga på olika områden men tillsammans kan vi skapa fantastiska lösningar för våra kunder!

• Malin T
    Malin T skrev om Svenska Coegi AB
    Snabb support och väl genomtänkta och kunniga svar.
    2017-04-26 Svenska Coegi AB svarar Malin T
    Stort tack för din rekommendation Malin! Vi är super glada över att du rekommenderar oss!

• Aleksi P
    Aleksi P skrev om Svenska Coegi AB
    Bemötande i världsklass och gör det lilla extra för kunden! Seriösa och kompetenta inom IT och förenklar kundens vardag!
    2017-04-26 Svenska Coegi AB svarar Aleksi P
    Med kunder som dessa har man aldrig en dålig dag! Stort tack för din rekommendation Aleksi, vi är stolta över att få kalla oss er leverantör!

• Jesper J
    Jesper J skrev om Svenska Coegi AB
    Har verkligen varit nöjd med bemötandet från Coegi. Väldigt proffsiga, kunniga och serviceminded. Kan varmt rekommendera dem!
    2017-04-26 Svenska Coegi AB svarar Jesper J
    Härligt att höra att våra ledord (Driven, Positiv och Professionell) lyser igenom och att du är nöjd med oss Jesper! Ord som detta gör verkligen vår dag! Tack!

• Camilla E
    Camilla E skrev om Svenska Coegi AB
    Coegi sköter hela driften av vår it miljö, dom har alltid ett proffsigt bemötande och jag vet att de håller vad de lovar.
    Jag är också trygg i att de gör allt för att hjälpa oss med att lösa akuta situationer som uppstår.
    2017-04-26 Svenska Coegi AB svarar Camilla E
    Stort tack för din rekommendation Camilla! Rekommendationer som denna värmer alla våra medarbetare.
  • Janne G
    Janne G skrev om Svenska Coegi AB
    Ingen serviceanda, svårt att få reda på kostnader och tid för reparation. Inga goda rekommendationer. Sökte hjälp på annat håll.
    2017-02-24 Svenska Coegi AB svarar Janne G
    Floorit AB finns inte längre. Oavsett detta samt att det var längesedan du kommenterade Floorit AB tycker vi att det bemötande du fått inte är OK! Om du fortfarande har frågor är du alltid välkommen att kontakta oss! De personer som arbetade hos oss framtill att vi fick nya ägare jobbar inte kvar. Vi på Svenska Coegi AB har nolltolerans mot dålig serviceanda. Vi älskar IT och Janne du är varmt välkommen att testa vår serviceanda!
  • Peter h
    Peter h skrev om Svenska Coegi AB
    Trots flera besök på grund av dålig, "ny" utrustning så bemöts man med tystnad och nonchalans. Kanske är vi för små för dessa?
    2017-02-24 Svenska Coegi AB svarar Peter h
    Hej Peter,
    Floorit AB finns inte längre. Oavsett detta samt att det var längesedan du kommenterade Floorit AB tycker vi att det bemötande du fått inte är OK! Hos oss på Svenska Coegi AB kan man inte vara för liten eller för stor. Vi på Coegi älskar IT så att du som kund skall kunna älska annat. I och med föregående kommer även stort ansvar från oss att säkerställa att våra kunder kan just detta, älska annat. Att bemötas med tystnad och nonchalans är aldrig någonsin OK oavsett om det är från oss eller någon annan. Du liksom Janne G är varmt välkomna till oss, den personalen som fanns då ni kommenterade oss finns inte längre kvar och vi tar vår personals serviceanda på stort allvar. Hoppas att vi ses!

Tillfällavägen 15, 433 63 Sävedalen