Alla kategorier Dator Västra Götaland Partille Svenska Coegi AB

Svenska Coegi AB

Tillfällavägen 15, 433 63 Sävedalen — Visa karta

Svenska Coegi AB, före detta Floorit AB, grundades 2004.

Coegi erbjuder arbetsplats som tjänst, it-drift, nätverk som tjänst, konsulting och IT-utrustning.
Hos oss finner ni några av Sveriges mest drivna, positiva och professionella IT människor. Vi drivs av att varje dag få leverera hög service till våra kunder och samarbetspartners! Våra medarbetare kan datorer (oavsett PC, MAC eller om det är en surfplatta), hur olika programvaror skall driftas och var de skall driftas, samt hur man bygger riktigt bra kontorsnätverk (alltifrån internetanslutning, vem som får ansluta och varifrån, koppla samman kontor, etc.)

Vi som individer inom våra områden vill vara bäst, vi som grupp vill vara Sveriges mest omtyckta IT-företag! Vi är inte längre bort än ett mail eller samtal – oavsett om du vill bli kund eller har varit med oss sedan 2004. Så fortsätt att lägga din tid på det du helst vill.

Vi älskar IT. Så du kan älska annat!

P.S. Coegi är latin och betyder driv. D.S.

Läs vad 2 kunder tycker om Svenska Coegi AB

• Janne G
    Janne G skrev om Svenska Coegi AB
    Ingen serviceanda, svårt att få reda på kostnader och tid för reparation. Inga goda rekommendationer. Sökte hjälp på annat håll.
    2009-03-19 Svenska Coegi AB svarar Janne G
    Floorit AB finns inte längre. Oavsett detta samt att det var längesedan du kommenterade Floorit AB tycker vi att det bemötande du fått inte är OK! Om du fortfarande har frågor är du alltid välkommen att kontakta oss! De personer som arbetade hos oss framtill att vi fick nya ägare jobbar inte kvar. Vi på Svenska Coegi AB har nolltolerans mot dålig serviceanda. Vi älskar IT och Janne du är varmt välkommen att testa vår serviceanda!
  • Peter h
    Peter h skrev om Svenska Coegi AB
    Trots flera besök på grund av dålig, "ny" utrustning så bemöts man med tystnad och nonchalans. Kanske är vi för små för dessa?
    2009-03-19 Svenska Coegi AB svarar Peter h
    Hej Peter,
    Floorit AB finns inte längre. Oavsett detta samt att det var längesedan du kommenterade Floorit AB tycker vi att det bemötande du fått inte är OK! Hos oss på Svenska Coegi AB kan man inte vara för liten eller för stor. Vi på Coegi älskar IT så att du som kund skall kunna älska annat. I och med föregående kommer även stort ansvar från oss att säkerställa att våra kunder kan just detta, älska annat. Att bemötas med tystnad och nonchalans är aldrig någonsin OK oavsett om det är från oss eller någon annan. Du liksom Janne G är varmt välkomna till oss, den personalen som fanns då ni kommenterade oss finns inte längre kvar och vi tar vår personals serviceanda på stort allvar. Hoppas att vi ses!

Tillfällavägen 15, 433 63 Sävedalen