Svenska Domäner

Snittbetyg
4.4
Ring 08-586 195 00 Dela

Om företaget

Välkommen till Svenska Domäner! Med över 29 års erfarenhet inom branschen har vi hjälpt tusentals kunder att bli webbaserade. Oavsett vad du har för typ av verksamhet är våra webbhotell skräddarsydda för att uppfylla dina behov med en rik uppsättning funktioner och flexibla betallösningar. * Prova oss riskfritt i 30 dagar...

474 omdömen om Svenska Domäner

Sedan starten hos Reco 2020

Visar 474 omdömen med 4.4 i snittbetyg
Anette E
Skrev om Svenska Domäner

Eftersom vår sida hade stängts ner, så kontaktade jag er. Fick då ett meddelande av er att vi hade ringt och skällt på er ang. faktura höjningen. Vi har inte ringt och skällt på er. Vi visste inte ens att det var en höjning på fakturan eftersom vi aldrig fick någon faktura från er förra året.

Kurt G

Jag har varit kund hos Svenska Domäner i 10 år. Endast toppen betyg från mig

Linus K
Skrev om Svenska Domäner

Tjänsten i sig är bra, kanske hade funnits mer att önska från supporten.

Mats A
Skrev om Svenska Domäner

Inte alla funktioner är implementerde perfekt! Istället finns ett kundsupportgäng som svarar snabbt och med djupa tekniska kunskaper. Jag har ännu inte haft ett problem som jag behövde brottas med, support svarade med ett svar inom ett dygn!

Zelim I
Skrev om Svenska Domäner

Jag hade ingen problem här. Bra support. Tack.

Sven S
Skrev om Svenska Domäner

Lättfattlig enkel, bra och snabb service

Ruben V
Skrev om Svenska Domäner

Jah har upplevt bra service och tjänster

Bradley F
Skrev om Svenska Domäner

I booked, I paid, they supplied. Everything happened as expected.

Johan B
Skrev om Svenska Domäner

Girighet när den är som värst. 400kr i påminnelseavgift. Det är tacken för man har varit en lojal och trogen vän i över tio år. Fram till att dag.

Trollkarlen D
Skrev om Svenska Domäner

Jag registrerade några domäner där för länge sen, för att de hade en drive och det var billigt, men vidar-befodrade dem till en annan leverantör, där jag hade min "riktigt" hemsida. Sedan har allt blivit liggandes i några år, tills jag insåg att det så klart var smidigare att ha allt på samma ställe, så då flyttade jag över det sista och sa upp abonnemanget. Därför har jag inte haft så mycket kontakt med dem att jag egentligen kan uttala mig.

Anders A
Skrev om Svenska Domäner

Jag fick för klen information inför att era tjänster ändrades.

Martin S
Skrev om Svenska Domäner

Super Service. Helt enkelt bäst!

Omar A
Skrev om Svenska Domäner

It was fast and responsible support that I got.

Björn L
Skrev om Svenska Domäner

Deras tjänster fungerar alltid bra och de har mycket bra kundservice

Maud E
Skrev om Svenska Domäner

Upplever att företaget har en mycket bra service och ett vänligt bemötande.

Mikael T
Skrev om Svenska Domäner

Vi har varit kunder hos Svenska Domäner i ett drygt decennium med samtliga våra domännamn, såväl privata som för företagen. Vi har alltid bemötts med personlighet och professionalism, privata råd och tålmodig hjälp. Vi har en dedikerad server för ett av företagen och ett tiotal privata adresser. Vi har hittills aldrig hittat en anledning att gå någon annan stans.

Tim F
Skrev om Svenska Domäner

Snabb respons på frågorna som jag behövde få svar på.

Mariel R

Rekommenderar! Snabb kundsupport.

Jannie L
Skrev om Svenska Domäner

Jag fick svar (snabbt - 24 timmar - vilket är bra) om varför det blir en debitering på mitt kreditkort 10 dagar tidigare än förfallodagen - men jag gillar inte svaret. Att kreditkorten blir debiterad så långt i föreväg bara för att man betalar via kreditkort känns för långt för mig.

Michael K
Skrev om Svenska Domäner

Funkar perfekt. Supporten är snabb och kompetent

Leufsta Q
Skrev om Svenska Domäner

Trevligt bemötande i telefonen. Har varit nöjd kund i många år.

Gisela A
Skrev om Svenska Domäner

Alltid trevlig kundtjänst. Alltid tjänsten uppe, har inget strul alls med domänen. Är mkt nöjd.

Åke H
Skrev om Svenska Domäner

Bra och kompetent bemötande och snabb hantering. Hade ingen särskild förväntan. Webhotell, mail och domän

Sofia S
Skrev om Svenska Domäner

Lurendrejeri. Skickar fakturor efter 3 år med förnyelse på 3 nya år utan att ha upplyst enligt lagstiftningen om upplysningsskyldighet

Fredrik K
Skrev om Svenska Domäner

Snabb och smidig hjälp när man behöver det

Jens G
Skrev om Svenska Domäner

Verkligen förstaklassig support! Otroligt hjälpsamma och framförallt mycket snabba!

Ryad C
Skrev om Svenska Domäner

Toppen bra support, snabb och effektiv 👍✔

Tobias L
Skrev om Svenska Domäner

helt ok service men lurigt att säga upp domäner, lite för mycket trassel för att det skulle kännas helt ärligt och bra.

Petréa H
Skrev om Svenska Domäner

Väldigt professionella, snabba och lösningsorienterade!

Christian F
Skrev om Svenska Domäner

Lätt att sätta upp och få att funka. Snabb och god service.

Robert A
Skrev om Svenska Domäner

Fick hjälp direkt av en trevlig och serviceminded person.

Andreas H

Kundsupporten fungerar perfekt!

Staffan V
Skrev om Svenska Domäner

Perfekt! Perfekt! Perfekt! Perfekt!

Sebastian M
Skrev om Svenska Domäner

Svenska domäner är alltid trevliga men framförallt snabba och professionella på supporten. En av de främsta anledningar till att vara kund hos dem med flera olika engagemang.

Tadios B
Skrev om Svenska Domäner

Good and affordable product. I get what I need done. Good thing that they have integrated modern frameworks into cpanel.

Peter F
Skrev om Svenska Domäner

Jag fick snabbt och kompetent svar - som alltid!

Björn R
Skrev om Svenska Domäner

Bra support och kunnig personal. Prisvärda tjänster och lösningar. Snabba.

Jesper L
Skrev om Svenska Domäner

Snabb respons och bra hjälp även vid frågor som ligger lite utanför deras ansvar.

Thomas G

Bra bemötande. Stor tillgänglighet

Joakim K
Skrev om Svenska Domäner

Snabb respons och bra svar på min fråga

Anders N
Skrev om Svenska Domäner

Snabb respons och korrekt svar på min fråga

Erik R
Skrev om Svenska Domäner

Enkla att ha med att göra. Varken för mycket eller för lite

Martin M
Skrev om Svenska Domäner

Mycket bra service! Jag har varit kund hos Svenska Domäner i många år och har i nuläget webhotell för fem aktiva sidor och ett antal parkerade domäner hos dem. Man får alltid snabb respons med fullständiga svar. Utöver detta så är kundtjänsten även aktiv och kommer med förslag och rekommendationer om saker som man inte själv har tänkt på. Jag ger Svenska Domäner högsta betyg och rekommenderar dom varmt till alla.

Jan J

DE HAR INGEN KONTROLL PÅ SIN VERKSAMHET

Svar från Svenska Domäner

Hej Jan, Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Tråkigt att se att du är så missnöjd! Vi har gått igenom dina ärenden för att se vad som gått snett men förstår inte riktigt. Det enda vi hittar är att vi upptäckte att du gjort en för hög inbetalning på din senaste faktura och därför kontaktat dig och gjort en återbetalning på det överstigande beloppet. Har något annat hänt? Kontakta gärna support så vi kan reda ut detta. Hoppas du har en fin dag! Svenska Domäner-teamet

Bo N

Hej, Bra bemötande, och vilken bra support Dragan. Hälsningar Bosse

Lena R
Skrev om Svenska Domäner

Mycket kundvänliga och bra att ha att göra med

Seto E
Skrev om Svenska Domäner

Bra tjanst och responsive kundtjants

Krister H
Skrev om Svenska Domäner

Lätt att använda. Bra support.

Svar från Svenska Domäner

Hej Krister, Tack för din recension! Vi är glada att du är nöjd med vår tjänst och support! Ha en fin dag! Svenska Domäner teamet

Stephen T
Skrev om Svenska Domäner

Always quick to answer when I need help

Svar från Svenska Domäner

Hi Stephen! Thank you for your kind review! Great to hear that you are happy with our support! Have a lovely day! The Svenska Domäner-team

Henrik O
Skrev om Svenska Domäner

Alltid 100% snabb support!

Svar från Svenska Domäner

Hej Henrik! Tack snälla för det fina omdömet, roligt att höra att du är nöjd! Allt gott, Svenska Domäner teamet

Filtrera omdömen