Läs vad 154 kunder tycker om Svenska Domäner 2

• 2021-01-26
    Webbhotell tjänst för att starta en podcast. Var svårare än jag trodde och jag fick aldrig till det.
    Svenska domäner var tålmodiga och stod kut mad malla mina korkade nybörjarfrågor på ett bra sätt.

Förbättringar?
    Hjälp med färdiga mallar för nya kunders vanligaste behov. Hemsida, enkel webbshop, podcast etc.
    Johan H
  • 2021-01-25
    Köpte domännamn. Bra överblick. Enkelt att beställa och betala.
  • 2021-01-24
    web adress

Mycket bara bemötande

Hjälpsamma
  • 2021-01-23
    Bra drift, snabb o korrekt dialog.
  • 2021-01-21
    fungerade bra och snabbt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 2021-01-19
    Köpte en domän samt användning av deras lätta webb program
  • 2021-01-19
    Jag hade problem vid byte av domänpekare till hemsida och mail.
    Support var mycket tillmötesgående, fixade detta på ett snart sätt och hjälpte till att dessutom lägga upp domäner i mina enheter.
    Klart över förväntan men jag har tidigare också haft bra respons från svenska domäner så jag blev inte överraskad.
    Mycket bra support och även bra struktur på hemsida, bra förklaringar hur domäner hanteras, webhotell driftas mm/
    Staffan
  • 2021-01-16
    Min webbansvariga tyckte vi kunde byta till ert webb hotell.
    och hit till dax är jag nöjd.
    mvh Anders
    Anders T
  • 2021-01-15
    Köpt domän och DNS av Svenska Domäner, fungerat bra och känns prisvärt. Dock uppdaterar inte min egen internets leverantörs DNS med min domän, så jag kan inte ansluta till min web utan att ställa in Google DNS serverar i routern. Vet inte om det har med min internet leverantör eller Svenska Domäner att göra. Alla andra når min webbsida vilket är det viktigaste.
  • 2021-01-13
    Flytt av domän
    Bra support och bemötande
  • 2021-01-12
    Kontakten med kundtjänsten var enkel och smidig.
  • 2021-01-10
    Bra support. Dålig datasäkerhet eftersoom ni släpper igenom/levererar mejl som inte har säkerställd avsändare/ägare av domänen. Det behöver ni åtgärda. Fick ett mejl från en utpressare som sågs ut att vara skickat från min egen domän (han sa att det var för att han hackat mitt e-postkonto) Svenska domäner borde ha stoppat det meddelandet.
  • 2021-01-03
    Jag hade hjälp av Dragan att fixa med min epost och att peka om mina domäner. Har sällan stött på den servicekänsla han hade. Bara superlativ att säga om honom <3
  • 2021-01-03
    Bra service vid support. Tydlig info i god tid. Motsvarar förväntningar.
  • 2020-12-28
    Snabbt och smidigt även väldigt prisvärt.
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Mikael! Stort tack för det fina omdömet! Roligt att läsa att du är nöjd! God fortsättning! Svenska Domäner-teamet

• 2020-12-28
    Har webhotel o mail o det fungerar bra
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Tornby, Tack för att du tog dig tid att lämna oss ett omdöme, vi uppskattar det verkligen! God fortsättning! Svenska Domäner-teamet

• 2020-12-26
    + Responsiv support.
    + Ganska lätt användargränssnitt

- Saknar grundläggande säkerhetsfunktioner för att säkra kontot: ingen tvåstegsverifikation.

Jag använder webhosting, domänregistrering och webmail hos svenska domäner.
  • 2020-12-18
    Hanterar två olika websidor för föreningar.
    Användarvänliga även för icke experter.
    Vid problem är det enkelt att få hjälp.
    Väldigt snabb kundsupport.
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Per! Tack för det fina omdömet och detaljerad feedback, vi uppskattar det verkligen! Härligt att se att du är nöjd! God fortsättning! Svenska Domäner-teamet

• 2020-12-17
    Kontaktade kundtjänst och se svarar fort och är väldigt tillmötesgående 👍
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Frida! Tack för att du tog dig tid att skriva om oss, riktigt härligt att höra att du är nöjd med supporten! God fortsättning! Svenska Domäner-teamet

• 2020-12-15
    Köpte domän för e-mail då Tele2 lägger ner...

Körde helt via web för att beställa och starta upp.

Sammanfattningsvis så:
    Smidigt att beställa och till ( vad jag tycker ) bra pris. :-)

E-mail igång i ett nafs.

Kollade på andra ställen och Svenska Domäner vinner klart.
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Harald! Tack för otroligt fint och utförligt omdöme! Vi uppskattar verkligen din feedback! Underbart att höra att du är nöjd! God fortsättning! Svenska Domäner-teamet

• 2020-12-11
    Jag ville ha hjälp med att dirigera om mailservrar, å det gick på ett kick och med ett trevligt bemötande. Jag hade förväntningar på att det skulle jävls och trasslas med krångliga tecken, lösen man glömt och koder men som genom ett trollslag var det löst.
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Rickard! Tusen tack för det fina omdömet! Härligt att höra, enkelt ska det va! :D God fortsättning! Svenska Domäner-teamet

• 2020-12-09
    Snabb hantering vid uppdatering av domäner.
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Hasse! Tack för ditt fina omdöme! Det värmer! God fortsättning! Svenska Domäner-teamet

• 2020-12-08
    Knapphändig support och krånglig sida
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Catharina, Tack för dn feedback! Tråkigt att höra att du inte är så nöjd, ledsen att du inte fått den support du förväntat dig. Vore guld värt att veta lite mer mer om vad som inte funkade, vi vill gärna hjälpa till :) Tveka inte att höra av dig igen till support om du behöver mer hjälp! Hoppas vi kan hitta någon bra lösning tillsammans! God fortsättning! Svenska Domäner-teamet

• 2020-12-05
    Jag har köpt egen domän med flera e-poster och möjligheten att bygga upp hemsida.
    Vi några tillfällen har jag behövt support och då fått både bra och snabb hjälp.
    Jag känner mig helt nöjd mitt köp att tjänsterna på Svenska Domäner.
    Tommie J
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Tommie! Tack för ditt fina och utförliga omdöme! Det värmer :) Underbart att höra att du är nöjd! God fortsättning! Svenska Domäner-teamet

• 2020-12-05
    Flyttade min domän till Svenska Domäner samt att jag endast vill ha enkel och bra tillgång till mina email konton. Hela flytten inkl befintliga email konton migrerades super smidigt! Jag kan starkt rekommendera Svenska Domäner!!
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Jan! Tack för det fina omdömet! Underbart att höra att du är nöjd och tycker det gick smidigt! Så ska det vara :) God fortsättning! Svenska Domäner-teamet

• 2020-12-03
    Begärde åtkomst till min hemsida.
    Snabbt och vänligt
    Bättre än mina förväntningar
    Fortsätter att använda deras tjänster
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Annkristin! Tack för att du tog dig tid att skriva om oss, vi uppskattar verkligen feedbacken! Fint att höra att du är nöjd :) Gott Nytt År! Svenska Domäner-teamet

• 2020-12-02
    Köpt domännamn
    Mycket fint bemötande
    Hjälpsam
    Jättenöjd
    Ingrid L
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Ingrid! Stort tack för det fina omdömet, det värmer! Gott Nytt År! Svenska Domäner-teamet

• 2020-11-26
    Jag har används mig av svenska domäner i 7 år och är super nöjd.
    Alltid ett proffsigt och kunnigt bemötande.
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Susann! Tusen tack för det fina omdömet!! Det värmer! Extra fint att höra från dig som varit med oss länge! Gott Nytt År! Svenska Domäner-teamet

• 2020-11-25
    Vi har våra domäner och en del mailhantering hos Svenska Domäner. När jag ringer får jag alltid snabb hjälp. I växeln fokuserar de på support. Ekonomifrågor får man helst emaila om. Det har helt enkelt prioriterat verksamheten först.
    Inget problem med administrationen heller.
    Högsta betyg helt enkelt.
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Thomas, Stort tack för det otroligt fina omdömet! Härligt att läsa att du är så nöjd! Gott Nytt År Svenska Domäner-teamet

• 2020-11-25
    Har köpt en domän som jag ännu ej börjat använda men allt verkar ha fungerat väl.
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Carolina, Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, fint att se att du är nöjd så här långt! Ha en riktigt trevlig dag! Svenska Domäner-teamet

• 2020-11-21
    Det har fungerat utmärkt att köpa domän. Tydlig prisinfo och snabb service.
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Marlene, Tack för ditt fina omdöme, vi uppskattar det verkligen! Härligt att se att du är nöjd! Ha en riktigt bra dag! Svenska Domäner-teamet

• 2020-11-20
    Utmärkt support! Snabbt svar som var genomarbetat och tydligt och löste mitt problem direkt. Tack för det :-)
    skrev om Svenska Domäner
    Hej, Tack själv :) för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme, vi uppskattar det verkligen! Riktigt roligt att läsa att du är nöjd med supporten! Ha en riktigt trevlig dag! Svenska Domäner-teamet

• 2020-11-17
    Enkel och smidigt att registrera. Bra dokumentation på hemsidan
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Martin, Tack för det fina omdömet! Härligt att se att du är nöjd! Ha en riktigt trevlig dag! Svenska Domäner-teamet

• 2020-11-11
    Proffsigt enkelt och snabb service
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Daca, Stort tack för det fina omdömet, vi uppskattar det verkligen! Ha en riktigt trevlig helg! Svenska Domäner-teamet

• 2020-11-10
    Har alltid fungerat perfekt. Hittar enkelt det jag behöver
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Lena, Tusen tack för det fina omdömet! Härligt att läsa att du är nöjd! Ha en riktigt trevlig helg! Svenska Domäner-teamet

• 2020-11-04
    Har köpt domän och postlåda. Har fått bra och snabb service.
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Pia, Stort tack för det fina omdömet, det värmer! Ha en riktigt trevlig helg! Svenska Domäner-teamet

• 2020-11-03
    Haft domänen här, samt paket för hemsida. Aldrig haft problem! Hjälpsam support och aldrig något krångel.
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Sarah, Tusen tack för det fina omdömet! Underbart att läsa att du är så nöjd! Ha en riktigt trevlig helg! Svenska Domäner-teamet

• 2020-11-01
    Stabilt och bra så att jag kan känna mig säker på att min web syns.
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Bo! Tack för det fina omdömet, vi uppskattar verkligen din feedback! Ha en riktigt trevlig helg! Svenska Domäner-teamet

• 2020-10-31
    Öppnade en e-butik i Quickbutik och de hade ett avtal med svenska domäner. Köpte namnet webbdokument.se och hotell till det.
    Har atlltid använt One tidiggare , men det här fungerar bra. Det enda jag inte hittat är hur jag vidarebefodrar meina mejl till en annan webbadress på google som jag använder
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Olof, Tack för ditt fina omdöme, härligt att höra att det funkat bra! Bra feedback på guiden, vi ska se till att den blir mer lättillgänglig! Ha en riktigt trevlig helg! Svenska Domäner-teamet

• 2020-10-29
    Domännamn med epost.
    Bra service med snabba svar via e-mail.
    Levde upp till det som jag har begärt och lätt att komma in på sidan och ganska så lätt att hitta.
    Bra pris och bra beskrivningar och service.
    skrev om Svenska Domäner
    Hej, Tack för du tagit dig tid att skriva ett så utförligt omdöme, vi uppskattar verkligen din feedback! Fint att se att du är nöjd! Ha en riktigt trevlig dag! Svenska Domäner-teamet

• 2020-10-29
    Behövde hjälp med att koppla min domän till en ny site, det gick väldigt snabbt & lätt och enkelt förklarat.
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Susanne, Tack för det fina omdömet, det värmer! Ha en riktigt trevlig vecka! Svenska Domäner teamet

• 2020-10-26
    Min enda uppfattning är att de har väldigt bra kundservice. Snabbt och korrekt.
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Stefan! Tack för att du tog dig tid att skriva om oss, fint att se att du är nöjd :) Ha en riktigt trevlig dag! Svenska Domäner-teamet

• 2020-10-26
    Sedan många år registrerar vi våra domäner hos Svenska Domäner och anlitar företaget som vårt webbhotell. Under hela denna tid har vi varit mycket nöjda med Svenska Domäners service, support, tillgänglighet och relation mellan pris och prestanda.
    I synnerhet supportfunktionen har vi upplevt som föredömlig: Vid problem fick vi mycket snabbt hjälp med att lösa dem effektivt, även utanför ordinarie kontorstid. Om vi skulle behöva anlita ett webbhotell, skulle det åter igen Svenska Domäner.
    Dirk H
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Dirk, Tusen tusen tack!!! Vilket otroligt fint omdöme, roligt att läsa att ni är nöjda med såväl tjänster, service och priser! Extra fint att höra från er som mångårig kund hos oss! Vi uppskattar verkligen att ni tagit er tid att skriva om oss! Ert omdöme gjorde vår dag! :) Ha en riktigt trevlig dag! Svenska Domäner-teamet

Dåligt kundservice,
    Svårt att förstå, komplicerat att hantera SEO. Dyrt i motsats till andra leverantörer
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Lautaro, Tack för din feedback! Tråkigt att höra att du inte är nöjd! Vi har 30 dagars öppet köp på alla tjänster och löser självklart en återbetalning om du inte är nöjd. Vi har alla olika behov och preferenser när det kommer till verktyg, därför erbjuder vi flera olika alternativ för hemsidebygge, både gratis och betalda varianter med olika lösningar för både bygget och t.ex. SEO-hantering. Nu verkar det som du redan funnit en annan lösning så det kanske inte är aktuell men kontakta vår support så kan de råda dig till olika alternativ i olika prisklasser som skulle kunna passa dig bättre och lösa eventuell återbetalning. Hoppas vi kan hitta en bra lösning för dig! Ha en fin dag! Svenska Domäner-teamet

• 2020-10-12
    Helt ok bra service.

tjänstebehovet upphörde,
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Ceneth, Tack för att du tog dig tid att skriva om oss, vi uppskattar det verkligen! Ha en riktigt trevlig dag! Svenska Domäner-teamet

• 2020-10-10
    Helt ok. Hjälpsamma. Vi köpte domän o email.
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Peter, Tack för ditt fina omdöme, fint att höra att ni är nöjda! Ha en riktigt trevlig dag! Svenska Domäner-teamet

• 2020-10-10
    Snabbt svar och personlig kontakt med ett stort tålamod löste problemet
    skrev om Svenska Domäner
    Hej! Stort tack för ditt fina omdöme, det värmer! Härligt att läsa att du är nöjd med supporten! Ha en riktigt trevlig dag! Svenska Domäner-teamet

• 2020-10-09
    Jag köpte ett nytt abonnemang som visade sig ersätta det vi hade sedan tidigare, och dessutom var billigare. Detta uppmärksammade Svenska Domäner och ersatte då det gamla abonnemanget med det billigare nya. Bra!
    Å andra sidan hade det ju varit trevligt om Svenska Domäner initierat detta utan att jag var aktiv...
  • 2020-10-08
    Bra bemötande och snabb support som hjälper till med dina frågor.
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Idaa! Tack för ditt fina omdöme, kul att läsa att du är nöjd med supporten! Ha en riktigt trevlig vecka! Svenska Domäner-teamet

• 2020-10-07
    Köpte domäner. Snabb och krångel fri upplevelse. Bra uppföljning.
    skrev om Svenska Domäner
    Hej Magnus! Tack för att du tog dig tid att skriva om din köpupplevelse, vi uppskattar verkligen din feedback! Kul att läsa att du är nöjd! Ha en riktigt trevlig vecka! Svenska Domäner-teamet