Alla kategorier Redigera video Dalarna Hedemora Svenska Handelsbanken AB

Åsgatan 49, 776 31 Hedemora — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Svenska Handelsbanken AB

• Larz A
    Larz A skrev om Svenska Handelsbanken AB
    Bra service, Trevlig personal och ligger centralt. Har mina företagskonton på denna bank.
  • H
    H skrev om Svenska Handelsbanken AB
    1: Det tar timmar innan det du har handlat för dras från kontot
    2: Detta leder till att du kan lätt övertrassera kontot
    3: Jag som kund ska inte behöva sitta ner och räkna vad jag har handlat för eller vänta innan jag kan vara säker på att det som står på utdraget är rätt
    4: Jag som kund ska heller inte behöva gå in på bankhelvetet för att få reda på vad jag egentligen har på mitt förbannade konto.
    5: Värdelös service. Nästan alla gånger jag har varit på banken så får man vänta i fem - tio minuter även om det inte är upptaget/ även om dom inte har kund/er

Handelsbanken lurar mer än Swedbank, även om silversked i röven inte vill hålla med om det så är det så. Det blir bankbyte för min del.
    Jag menar, vadfan gör deras överchef egentligen? Om han är så jävla duktig på att sitta på sin jävla stol så kan han lika gärna köra upp den i röven, för han/hon gör fan ingen nytta.

Sammanfattning:
    Som student eller dåligt ställt, HA FÖR HELVETE INTE HANDELSBANKEN!
    Dom lever fan inte upp till det som säger
    Extremt dålig service, dom kan inte ens skriva ett minus tecken på uttagen.
    Lurar dig på mycket pengar
    Extremt kort sammanfattning:
    DYNGA DYNGA DYNGA DYNGA!!
    Rekommenderas icke!
  • Bengt F
    Bengt F skrev om Svenska Handelsbanken AB
    Mycket trevlig personal, bra och smidigt bemötande. Enkelt att få service och rådgivning.
  • Emilia K
    Emilia K skrev om Svenska Handelsbanken AB
    Grymt bra bank, jätte trevlig personal och alltid toppen bemötande.

Åsgatan 49, 776 31 Hedemora