Svenska Julförlaget AB

Torshamnsgatan 28A, 164 40 Kista — Visa karta

3.3 i betyg av av 12 omdömen

Läs vad 12 kunder tycker om Svenska Julförlaget AB

ANNETTE A skrev om Svenska Julförlaget AB
    Var nyfiken på vad brorsbarnen kommer med för saker i katalogen i år så jag sökte fram hemsidan. Kommer bli en beställning på en hel del saker, mycket roligt att välja på! Läs mer

CHARLOTTA Z skrev om Svenska Julförlaget AB
    Roliga produkter som känns lättsålda och superfina premier, barnen är taggade att börja sälja och har satt mål för vad de vill få för premie. Det här ser vi verkligen fram emot! Läs mer

JENNY A-C N skrev om Svenska Julförlaget AB
    Har sålt för andra förlag, väljer detta då jag har fått bäst service samt snabb leverans. Tycker de har lättsålda produkter, mina barn har nått sitt mål varje år, vilket jag som förälder finner helt fantastiskt. I år siktar dottern på att få en egen TV. Läs mer

LENA P skrev om Svenska Julförlaget AB
    Superbra produkter i katalogen☀️☀️ Läs mer

FREDRIK P skrev om Svenska Julförlaget AB
    Otroligt bra produkter och premier Läs mer
  • 2019-08-28

Charlotte B skrev om Svenska Julförlaget AB
    Kör igång för fjärde året tillsammans med mina tre barn!
    Vi har alltid fått det vi förväntat oss och siktar mot alla rekord i år:)

När vi behövt hjälp har vi fått hjälp - vi rekommenderar alla föräldrar att låta sina barn testa detta!

/ Charlotte, Marcus, Lowe och Ida Läs mer
  • 2019-05-21

Samer B skrev om Svenska Julförlaget AB
    Jättebra service! fina produkter och bra premier!
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2018-12-27

Brigitta A skrev om Svenska Julförlaget AB
    Inga premiumgåvor har kommit. Svarar inte i telefon. Och som andra har skrivit: Appen som laddades nee för att sköta jultidningsförsäljningen var inte bra. Läs mer
  • 2018-12-21

Anna-Lena S skrev om Svenska Julförlaget AB
    Julförlaget är lite av ett skumraskföretag. Appen fungerar inte och låser sig. De låter barn sälja jultidningar men gör sedan inte sina åtaganden avseende premiumgåvor. I mitt fall låste sig appen och jag ringde för att det sedan skall bli rätt ringde jag och de åtgärdade det. Se har sedan endast skickat en premiumpresent och det var fel. Bolaget gör sig anträffbara på telefon trots lovade telefontider. Appen uppdateras inte. Det är rent sagt riktig illa med företag som anlitar barn och som sedan inte sköter sina åtaganden. Stort varning. Läs mer
    Mikael L gillar detta
  • Mikael L

2018-12-21

Mikael L skrev om Svenska Julförlaget AB
    Det är nu den 21:e december och Julförlaget har fortfarande inte skickat ut beställningen trots upprepade kontakter med kundtjänst. Sedan i måndags har de stängt telefonväxeln för säsongen och återkopplar inte på mejl.

Ironin i att ägarna Frescano Group även driver kundsupportbolaget ZupportDesk är påtaglig. "Verksamheten drivs av ett enkelt mål: att göra det lättare för dig att bygga starkare relationer med dina kunder." Läs mer
  • 2018-12-20

Kim H skrev om Svenska Julförlaget AB
    Efter att betalningen var gjort gjorde de sig oanträffbara, de skickade fel grejor till för lågt värde. Det mesta var bara billigt skräp som går sönder. Detta bolag lever på att lura barn att sälja jultidningar Läs mer
  • 2018-12-14

Johan D skrev om Svenska Julförlaget AB
    Bland produkterna som säljs finns billigast tänkbara kinaskräp. Företaget vill inte reklamera utan att man drar det via barnet som sålt vilket känns utstuderat. Vem vill gnälla på granntjejen när det är företaget som borde ansvara för kvalitén? Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte