Svenska Julförlaget AB

3.4

13 omdömen om Svenska Julförlaget AB

MALIN L
Skrev om Svenska Julförlaget AB

Bra och hjälpsam kundservice. Bra förtjänst för barnen.

ANNETTE A
Skrev om Svenska Julförlaget AB

Var nyfiken på vad brorsbarnen kommer med för saker i katalogen i år så jag sökte fram hemsidan. Kommer bli en beställning på en hel del saker, mycket roligt att välja på!

CHARLOTTA Z
Skrev om Svenska Julförlaget AB

Roliga produkter som känns lättsålda och superfina premier, barnen är taggade att börja sälja och har satt mål för vad de vill få för premie. Det här ser vi verkligen fram emot!

JENNY A-C N
Skrev om Svenska Julförlaget AB

Har sålt för andra förlag, väljer detta då jag har fått bäst service samt snabb leverans. Tycker de har lättsålda produkter, mina barn har nått sitt mål varje år, vilket jag som förälder finner helt fantastiskt. I år siktar dottern på att få en egen TV.

LENA P

Superbra produkter i katalogen☀️☀️

FREDRIK P
Skrev om Svenska Julförlaget AB

Otroligt bra produkter och premier

Charlotte B
Skrev om Svenska Julförlaget AB

Kör igång för fjärde året tillsammans med mina tre barn! Vi har alltid fått det vi förväntat oss och siktar mot alla rekord i år:) När vi behövt hjälp har vi fått hjälp - vi rekommenderar alla föräldrar att låta sina barn testa detta! / Charlotte, Marcus, Lowe och Ida

Samer B
Skrev om Svenska Julförlaget AB

Jättebra service! fina produkter och bra premier! Vi är mycket nöjda!

Brigitta A
Skrev om Svenska Julförlaget AB

Inga premiumgåvor har kommit. Svarar inte i telefon. Och som andra har skrivit: Appen som laddades nee för att sköta jultidningsförsäljningen var inte bra.

Anna-Lena S
Skrev om Svenska Julförlaget AB

Julförlaget är lite av ett skumraskföretag. Appen fungerar inte och låser sig. De låter barn sälja jultidningar men gör sedan inte sina åtaganden avseende premiumgåvor. I mitt fall låste sig appen och jag ringde för att det sedan skall bli rätt ringde jag och de åtgärdade det. Se har sedan endast skickat en premiumpresent och det var fel. Bolaget gör sig anträffbara på telefon trots lovade telefontider. Appen uppdateras inte. Det är rent sagt riktig illa med företag som anlitar barn och som sedan inte sköter sina åtaganden. Stort varning.

Mikael L gillar detta
Mikael L
Skrev om Svenska Julförlaget AB

Det är nu den 21:e december och Julförlaget har fortfarande inte skickat ut beställningen trots upprepade kontakter med kundtjänst. Sedan i måndags har de stängt telefonväxeln för säsongen och återkopplar inte på mejl. Ironin i att ägarna Frescano Group även driver kundsupportbolaget ZupportDesk är påtaglig. "Verksamheten drivs av ett enkelt mål: att göra det lättare för dig att bygga starkare relationer med dina kunder."

Kim H
Skrev om Svenska Julförlaget AB

Efter att betalningen var gjort gjorde de sig oanträffbara, de skickade fel grejor till för lågt värde. Det mesta var bara billigt skräp som går sönder. Detta bolag lever på att lura barn att sälja jultidningar

Johan D
Skrev om Svenska Julförlaget AB

Bland produkterna som säljs finns billigast tänkbara kinaskräp. Företaget vill inte reklamera utan att man drar det via barnet som sålt vilket känns utstuderat. Vem vill gnälla på granntjejen när det är företaget som borde ansvara för kvalitén?