Svenska Målerikompaniet AB

Videvägen 9, 141 30 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Svenska Målerikompaniet AB!

Vår styrka är flexibilitet och snabb service med lång erfarenhet och många återkommande kunder.

Vårt mål är att du ska kunna anlita ETT företag till ditt nästa byggprojekt istället för att anlita flera företag. Vi kan hjälpa dig med allt från snickeri, vvs, el och plattsättning, till golvläggning, golvslipning, hyllor, skåp, garderober samt mycket mer.

Inga uppdrag är för stora eller små för oss. Du kan anlita oss oavsett om du är privatperson eller företag. Varmt välkommen att be om en kostnadsfri offert!

Läs vad 25 kunder tycker om Svenska Målerikompaniet AB

• 2020-11-02

Marie S skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Målning av samtliga rum i vår lägenhet och vi är mycket nöjda med arbetet . Snabb återkoppling håller tiden och bra service, vi är jätte nöjda och kan verkligen rekommendera Svenska Målerikompaniet AB. Tack Tommy och Magnus.

Mvh Marie & Anders Läs mer
  • Ann Elin A

2020-10-14

Ann Elin A skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Anlitade Svenska Målarkompaniet för att måla/tapetsera om i 4 st rum. Stötte på oförutsedda problem som de hanterade på ett väldigt professionellt sätt. Väldigt lätta att ha att göra med och svarade väldigt snabbt på eventuella frågetecken. Kommer definitivt anlita dem för framtida projekt då de även har kontakt med andra hantverkargrupper. Läs mer
  • 2020-09-28

Fredrik S skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Arbete vid takfot och målning av grunden m m. Allt väl utfört och till fast pris. Det är en stor tillgång att kunna diskutera olika lösningar och få kompetent rådgivning om vad som är lämpligt, under arbetets gång. Över huvudtaget är, förutom väl utfört arbete, en förmåga att kommunicera och resonera det som gör att vi återkommer som kunder. Varmaste rekommendationer! Läs mer
    2020-09-29 Svenska Målerikompaniet AB svarar Fredrik S
    Tack för en väldigt fin recension Fredrik, det värmer när kunderna är så nöjda att de återkommer till oss. /Tommy
  • 2020-07-29

Nicolas J skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Beställde komplett spackling och målningsarbete I lägenhet på 110m2. Mycket professionell planerande och utförande av jobbet som startade och slutfördes enligt överenskommen tidtabell. Vi blev super nöjda med resultatet! Läs mer
    2020-08-11 Svenska Målerikompaniet AB svarar Nicolas J
    Tack för det fina omdömet /Tommy
  • 2020-07-05

Kaijsa E skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Jag har anlitat Svenska Målerikompaniet för renovering i min lägenhet (tapetsering/målning av samtliga rum, byte av golv, byte av bänkskiva och kakel i kök). Jag är mycket nöjd med arbetet som är gjort, det har blivit precis som jag önskat! Trevligt bemötande från Tommy som hörsammat alla önskemål och även kommit med egna tips. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-09-10 Svenska Målerikompaniet AB svarar Kaijsa E
    Tack Kaijsa för ett fint omdöme! och vi blir alltid lika glada när våra kunder känner sig nöjda med vårt arbete och resultat av renoveringen. /Tommy
  • Karin D

2020-06-25

Karin D skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Mycket bra service. Skickliga hantverkare som utförde arbetet snabbt och effektivt. Lätta att få tag på och ordning och reda på mailkonversationer. Jag blev mycket nöjd med målning av sovrum, tapetsering av hall och spackling och målning i min gamla lägenhet. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-06-17

Annika B skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Liten altan med vindskydd.
    Bra bemötande av alla, snabba snickare och fint jobb utfört. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2020-06-01

Liselott H skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Målning av innerdörrar och karmar. Bra bemötande, trevligt och kunniga. Blev som jag tänkt mig. Läs mer
  • 2020-05-21

Carl Mikael Christian R skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Vi fick hjälp med att måla om vårat sovrum. De spacklade alla väggar och taket. Målade socklar och monterade upp nya lister i taket och gömde dessutom ”Elslingan” för hemlarmet. Det var rent och snyggt när man kom hem från jobbet i övriga huset. Vi fick även hjälp med att måla bort en större fläck i köket som de bjöd på utan extra kostnad. Läs mer
  • 2020-05-18

Anneli J skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Behövde hjälp med omtapetseringar av tre sovrum. De gjorde ett utmärkt jobb. En vägg fick tapetseras om men det var aldrig något snack eller tråkiga bortförklaringar. Tommy/Magnus skötte det hela perfekt. Vi behövde också hjälp med byte av parkett i ena sovrummet, efter tredje gången och flytspackling blev det bra. Detta är inget som Sv. Målarkompaniet ska lastas för. Tommy har varit bra under hela processen. Kan verkligen rekommendera denna målarfirma. Vi är jättenöjda med resultatet. Läs mer
  • 2020-05-05

Hans-birger R skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Jag bytte värmepump i källaren och i samband med det passade på att få källarväggen renoverad, putsad och målad.
    Tommy var mycket flexibel och professionell och det var lätt och smidigt att få jobbet synkat med pump bytet.
    Jag är mycket nöjd med resultatet och att ha hittat nån som jag kan anlita för fler jobb vid behov. Läs mer
    2020-05-06 Svenska Målerikompaniet AB svarar Hans-birger R
    Tack för ditt fina omdöme Hans-Birger!
  • 2020-04-17

Pernilla S skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Vi målade om, bytte dörrfoder, lister och golv samt ville ha lite eljobb utförda. Allt ordnades med samma kontakt och var väldigt enkelt och smidigt. De var väldigt flexibla och kunde ta emot önskemål längs vägen och vi diskuterade oss fram hur det skulle se ut. Vi fick flera prover. Vi är supernöjda med resultatet! Läs mer
    2020-05-06 Svenska Målerikompaniet AB svarar Pernilla S
    Tack för den fina kommentaren Pernilla! Det glädjer oss när våra kunder blir nöjda. Då har vi nått vårt mål.
  • 2020-01-19

Helen O skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Flexade ,putsade och målade en vägg.
    Uppdraget utfört som utlovat och mycket bra.
    Tommy var lätt att samarbeta med!
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-01-09

Seija H skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Professionella,punktliga,effektiva och pålitliga.
    Ger goda råd och kommer med bra förslag.
    Resultatet blev över förväntan.Stort tack.
    Rekommenderar varmt.

Seija H Läs mer
  • 2019-11-12

Helen S skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Måleri av tak & snickerier.
    Professionellt bemötande. Supertrevliga!
    Levde upp till höga förväntningar.
    Kände stor tillit & jag rekommenderar dem varmt till andra kunder. Läs mer
    2019-11-13 Svenska Målerikompaniet AB svarar Helen S
    Tack för det fina omdömet Helene!
  • 2019-10-31

Brf R skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Målning i olika utrymmen.
    Min kontaktperson Magnnus Jörlebo mycket trevlig.
    Bra Läs mer

- bra pris

Supernöjd med arbetet, målade om hela min lägenhet på 2,5 dagar. Läs mer
  • 2019-10-13

Marie S skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Vi behövde hjälp med att måla om huset.
    Svenska målarkompaniet AB är hjälpsamma målare som kan sitt arbete.
    Vi kan inte vara mer nöjda!
    Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2019-10-13 Svenska Målerikompaniet AB svarar Marie S
    Tack Marie för fint omdöme, det stärker och värmer!
  • 2019-10-12

Gabriella C skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Utomordentligt bra jobb! Punktligt, ordentligt. Fungerande kommunikation. Pålitliga! Läs mer
    2019-10-13 Svenska Målerikompaniet AB svarar Gabriella C
    Tack så mycket Gabriella, det är verkligen positivt för oss när våra kunder känner sig nöjda med hela vårt arbete.
  • 2019-10-12

Ann-Christin T skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Vi anlitade Svenska Målerikompaniet i samband med renovering av vardagsrum och sovrum i vår lägenhet. Vi var så nöjda med resultatet att vi gärna ville ha samma företag vid renovering av köket! Det var inte bara det fina resultatet som avgjorde att vi återupptog kontakten utan också det goda samarbetet kring jobbet. Svenska Målerikompaniet är lyhörda och intresserade av kunden och ger även goda råd och tips på utförande och material. Läs mer
    2019-10-13 Svenska Målerikompaniet AB svarar Ann-Christin T
    Tack så mycket Ann-Christin för din positiva feedback! Det värmer gott och vi återkommer gärna till er för fler uppdrag.

Björn W skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Ommålning av vårt hus.
    Bra service, rättade snabbt till ett par småsaker som vi påpekade inte var bra.
    Trevliga att ha och göra med. Läs mer
  • Michael M

2019-10-11

Michael M skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Jag har använt mig av Svenska Målerikompaniet flera gånger, både stora omfattande renoverings jobb men även väldigt små uppdrag. Jag har fått ett utmärkt bemötande, hantverkarna som kommer är alltid exakt i tid, tillmötesgående och kommer med egna lösningar och ideer. De städar alltid efter sig, inte bara sopar utan verkligen städar. Kan bara ge dem full pott!!!
    Michael Läs mer
    2019-10-11 Svenska Målerikompaniet AB svarar Michael M
    Tack Michael för dina fina ord, de värmer.

Johan J skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Målning av två rum. Dem ställde upp på kort varsel gjorde ett proffsigt jobb. Mycket trevliga grabbar. Läs mer

Linda R skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Superbra service! Trevliga personal. Riktigt bra finish på måleriet! De bästa jag har anlitat. Kanske ngt dyrt Läs mer
  • Robert N

2012-03-15

Robert N skrev om Svenska Målerikompaniet AB
    Suveräna! Snabba, bra pris, höll tider. Läs mer
    Svenska Målerikompaniet AB gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte