Svenska Målerikompaniet AB

Svenska Målerikompaniet AB

Välkommen till Svenska Målerikompaniet AB!

Vår styrka är flexibilitet och snabb service med lång erfarenhet och många återkommande kunder.

Vårt mål är att du ska kunna anlita ETT företag till ditt nästa byggprojekt istället för att anlita flera företag. Vi kan hjälpa dig med allt från snickeri, vvs, el och plattsättning, till golvläggning, golvslipning, hyllor, skåp, garderober samt mycket mer.

Inga uppdrag är för stora eller små för oss. Du kan anlita oss oavsett om du är privatperson eller företag. Varmt välkommen att be om en kostnadsfri offert!

Läs vad 39 kunder tycker om Svenska Målerikompaniet AB 2

2021-05-28
    Mycket proffsigt.
    Strukturerad offert
    Tydlig tidsplan som hölls väl, t.o.m. färdig innan utsatt tid
    Mycket proffsigt jobb
    trevlig personal
    Vi är helnöjda!
    Tack för ditt positiva omdöme Henrik! Verkligen kul att ni känner er helnöjda med slutresultatet och skönt för oss alla att bli klara i god tid :) /Tommy Svenska Målerikompaniet AB
    2021-05-28
    Väldigt duktiga och trevliga målare. Mycket nöjd med resultatet.
    2021-05-24
    Spackling och målning av tak.
    Snabb och bra service, hjälpsamma och anpassningsbara.
    Mycket nöjda med resultatet!
    Tack för det Tom, jag är glad att ni är nöjda med slutresultatet /Tommy Svenska Målerikompaniet AB
    2021-05-06
    De har varit min målarfirma jag har anlitat i flera år. I både hus och lägenhet jag haft. Jag vet att jag får ett bra jobb gjort och om det inte funkar så fösöker de ordna problemet till det bästa. Man kan verkligen lita på dem och så klart rekommenderar dem varm. Skulle aldrig gå till någon annan
    Tack så mycket Lisa för din positiva feedback! Det värmer gott och vi återkommer gärna till er för fler uppdrag. Svenska Målerikompaniet AB
    2021-05-06
    Tiptop som vanligt! Anlitar inga andra helt enkelt :)
    2021-04-23
    Målning av vardagsrum, kul när man får folk som kan sitt yrke!
    Tack så mycket för positivt omdöme. /Tommy Svenska Målerikompaniet AB
    2021-04-20
    Samarbetat med Svenska målerikompaniet i över 10 år, alltid bästa resultat! Trevlig och kunnig personal!
    Tack Andreas! kul att få omdöme från Vreta Bygg som vi gör många jobb tillsammans med. Nu ser vi fram emot 10 nya år! /Tommy Svenska Målerikompaniet AB
    2021-04-17
    Alltid glada, professionella och noggranna, håller tid och offert. 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
    Du beskriver företaget just så som vi vill uppfattas. Så kul med din feedback. Tack för det! /Tommy Svenska Målerikompaniet AB
    2021-04-17
    Vi har anlitat Svenska målerikompaniet vid flera tillfällen, såväl fasadmålning som inomhusmålning . Alltid seriöst och professionellt utförda arbeten. Tydliga offerter och tydlig kommunikation före och under arbetet. Rekommenderar firman starkt!
    Stort tack Thomas, det värmer och gör oss stolta /Tommy Svenska Målerikompaniet AB
    2021-03-15
    Svenska Målerikompaniet hjälpte oss med att renovera hallen och vardagsrummet, inklusive nya innertak, nya ytskikt, golvslipning, spackling och målning samt flytt av vindslucka och installation av spottar och ny ytterdörr. Resultatet blev jättebra och hela projektet löpte på smidigt. Rak, tydlig kommunikation och hög tillgänglighet, samt stor hänsyn till att vår familj behövde få vardagen att funka under tiden. Rekommenderas varmt!
    Vill tacka er för ett väldigt fint omdöme. Det berör och gläder oss alla som arbetat hos er. Att få höra att vi inte bara gör fina arbeten utan även är lyhörda och lätta att nå är verkligen positiva ord. Stort tack igen och på återseende fram i vår. /Tommy Svenska Målerikompaniet AB
    2021-03-01
    Renoverade min dotters lägenhet. Målade väggar och tak, bytte golv och lister. Lägenheten blev som ny! De gjorde även extra jobb och såg vad som behövde göras. Vi är mycket nöjda med arbetet, de höll tidtabell och är lätta att få tag i. Rekommenderas varmt!
    Stort tack för ditt fina omdöme Marie-Louise. Så kul ni är nöjda /Tommy Svenska Målerikompaniet AB
    2021-02-19
    Professionella, trevliga, effektiva och jättefint resultat när vi fick hjälp att måla om nedervåningen. Vi är jättenöjda!
    Tack Gabriella, alltid kul när våra kunder är nöjda med vårt arbete. /Tommy Svenska Målerikompaniet AB
    2021-02-02
    Renovering av tvättstuga i radhus från 1981. Nytt tak, målning av tak, väggar och golv. Takspotlights, nya eluttag. VVS-arbete. Oerhört positivt bemött av företaget. Snabba, noggranna, proffsiga, smidiga - löste bl.a snabbt en oförutsedd händelse med vv-beredare. Väldigt bra slutresultat. Snyggt! Mycket nöjd! Rekommenderas varmt!
    Tack för det fina omdömet Håkan! vi blir så glada när du som kund och fastighetsägare är nöjd med vårt arbete. Känns inspirerande och kul att fortsätta med de nya projekten. Inget projekt är för stort eller för litet. /Tommy Svenska Målerikompaniet AB
  • Nathalie F
    2020-11-27
    Vi håller på att totalrenovera hela vår lägenhet. Bygga nya rum (väggar, dörrar och fönster), platsbyggda möbler och takskåp, nya golv, ny el och belysning, renovering och målning av tak, bredspackling och målning av väggar, målning av snickerier, målning av element, flytt av element, nytt kök och andra diverse kreativa småprojekt. SMK är mycket noggranna, välplanerade och alltid i tid. Tommy är en av de bästa projektledare jag stött på. Han är också mycket duktig på att se charmen i varje utrymme och är kreativ med idéer för att bibehålla samma charm eller ändra den totalt om man så vill.
    Hittills är två ombyggda sovrum klara och SMK har helt överträffat våra förväntningar! Vad gäller pris så har vi valt på löpande timme. Vi har fått en faktura än så länge och allt stämmer överens med antal arbetade timmar, ingen överdebitering alltså. Vi har ett mycket stort förtroende för SMK och kan rekommendera detta företag varmt!! Trevliga killar med lång erfarenhet och bra smak!
    Tack snälla Nathalie och Martin för så fina vitsord! Det är alltid kul att arbeta med projekt där vi tillsammans hittar bra lösningar som passar kundens behov, stil och smak. Oavsett om det gäller snickeri, måleri, vvs eller el. /Tommy Svenska Målerikompaniet AB
    2020-11-02
    Målning av samtliga rum i vår lägenhet och vi är mycket nöjda med arbetet . Snabb återkoppling håller tiden och bra service, vi är jätte nöjda och kan verkligen rekommendera Svenska Målerikompaniet AB. Tack Tommy och Magnus.

Mvh Marie & Anders
    Tack för er fina feedback, det värmer. /Tommy Svenska Målerikompaniet AB
  • Ann Elin A
    2020-10-14
    Anlitade Svenska Målarkompaniet för att måla/tapetsera om i 4 st rum. Stötte på oförutsedda problem som de hanterade på ett väldigt professionellt sätt. Väldigt lätta att ha att göra med och svarade väldigt snabbt på eventuella frågetecken. Kommer definitivt anlita dem för framtida projekt då de även har kontakt med andra hantverkargrupper.
    2020-09-28
    Arbete vid takfot och målning av grunden m m. Allt väl utfört och till fast pris. Det är en stor tillgång att kunna diskutera olika lösningar och få kompetent rådgivning om vad som är lämpligt, under arbetets gång. Över huvudtaget är, förutom väl utfört arbete, en förmåga att kommunicera och resonera det som gör att vi återkommer som kunder. Varmaste rekommendationer!
    Tack för en väldigt fin recension Fredrik, det värmer när kunderna är så nöjda att de återkommer till oss. /Tommy Svenska Målerikompaniet AB
    2020-07-29
    Beställde komplett spackling och målningsarbete I lägenhet på 110m2. Mycket professionell planerande och utförande av jobbet som startade och slutfördes enligt överenskommen tidtabell. Vi blev super nöjda med resultatet!
    Tack för det fina omdömet /Tommy Svenska Målerikompaniet AB
    2020-07-05
    Jag har anlitat Svenska Målerikompaniet för renovering i min lägenhet (tapetsering/målning av samtliga rum, byte av golv, byte av bänkskiva och kakel i kök). Jag är mycket nöjd med arbetet som är gjort, det har blivit precis som jag önskat! Trevligt bemötande från Tommy som hörsammat alla önskemål och även kommit med egna tips. Kan varmt rekommendera!
    Tack Kaijsa för ett fint omdöme! och vi blir alltid lika glada när våra kunder känner sig nöjda med vårt arbete och resultat av renoveringen. /Tommy Svenska Målerikompaniet AB
  • Karin D
    2020-06-25
    Mycket bra service. Skickliga hantverkare som utförde arbetet snabbt och effektivt. Lätta att få tag på och ordning och reda på mailkonversationer. Jag blev mycket nöjd med målning av sovrum, tapetsering av hall och spackling och målning i min gamla lägenhet. Rekommenderas varmt!
    2020-06-17
    Liten altan med vindskydd.
    Bra bemötande av alla, snabba snickare och fint jobb utfört. Kan varmt rekommendera.
    2020-06-01
    Målning av innerdörrar och karmar. Bra bemötande, trevligt och kunniga. Blev som jag tänkt mig.
    2020-05-21
    Vi fick hjälp med att måla om vårat sovrum. De spacklade alla väggar och taket. Målade socklar och monterade upp nya lister i taket och gömde dessutom ”Elslingan” för hemlarmet. Det var rent och snyggt när man kom hem från jobbet i övriga huset. Vi fick även hjälp med att måla bort en större fläck i köket som de bjöd på utan extra kostnad.
    2020-05-18
    Behövde hjälp med omtapetseringar av tre sovrum. De gjorde ett utmärkt jobb. En vägg fick tapetseras om men det var aldrig något snack eller tråkiga bortförklaringar. Tommy/Magnus skötte det hela perfekt. Vi behövde också hjälp med byte av parkett i ena sovrummet, efter tredje gången och flytspackling blev det bra. Detta är inget som Sv. Målarkompaniet ska lastas för. Tommy har varit bra under hela processen. Kan verkligen rekommendera denna målarfirma. Vi är jättenöjda med resultatet.
    2020-05-05
    Jag bytte värmepump i källaren och i samband med det passade på att få källarväggen renoverad, putsad och målad.
    Tommy var mycket flexibel och professionell och det var lätt och smidigt att få jobbet synkat med pump bytet.
    Jag är mycket nöjd med resultatet och att ha hittat nån som jag kan anlita för fler jobb vid behov.
    Tack för ditt fina omdöme Hans-Birger! Svenska Målerikompaniet AB
    2020-04-17
    Vi målade om, bytte dörrfoder, lister och golv samt ville ha lite eljobb utförda. Allt ordnades med samma kontakt och var väldigt enkelt och smidigt. De var väldigt flexibla och kunde ta emot önskemål längs vägen och vi diskuterade oss fram hur det skulle se ut. Vi fick flera prover. Vi är supernöjda med resultatet!
    Tack för den fina kommentaren Pernilla! Det glädjer oss när våra kunder blir nöjda. Då har vi nått vårt mål. Svenska Målerikompaniet AB
    2020-01-19
    Flexade ,putsade och målade en vägg.
    Uppdraget utfört som utlovat och mycket bra.
    Tommy var lätt att samarbeta med!
    Rekommenderas!
    2020-01-09
    Professionella,punktliga,effektiva och pålitliga.
    Ger goda råd och kommer med bra förslag.
    Resultatet blev över förväntan.Stort tack.
    Rekommenderar varmt.

Seija H
    2019-11-12
    Måleri av tak & snickerier.
    Professionellt bemötande. Supertrevliga!
    Levde upp till höga förväntningar.
    Kände stor tillit & jag rekommenderar dem varmt till andra kunder.
    Tack för det fina omdömet Helene! Svenska Målerikompaniet AB
    2019-10-31
    Målning i olika utrymmen.
    Min kontaktperson Magnnus Jörlebo mycket trevlig.
    Bra
    2019-10-28
    - trevliga
    - effektiva
    - bra pris

Supernöjd med arbetet, målade om hela min lägenhet på 2,5 dagar.
    2019-10-13
    Vi behövde hjälp med att måla om huset.
    Svenska målarkompaniet AB är hjälpsamma målare som kan sitt arbete.
    Vi kan inte vara mer nöjda!
    Kan verkligen rekommenderas.
    Tack Marie för fint omdöme, det stärker och värmer! Svenska Målerikompaniet AB
    2019-10-12
    Utomordentligt bra jobb! Punktligt, ordentligt. Fungerande kommunikation. Pålitliga!
    Tack så mycket Gabriella, det är verkligen positivt för oss när våra kunder känner sig nöjda med hela vårt arbete. Svenska Målerikompaniet AB
    2019-10-12
    Vi anlitade Svenska Målerikompaniet i samband med renovering av vardagsrum och sovrum i vår lägenhet. Vi var så nöjda med resultatet att vi gärna ville ha samma företag vid renovering av köket! Det var inte bara det fina resultatet som avgjorde att vi återupptog kontakten utan också det goda samarbetet kring jobbet. Svenska Målerikompaniet är lyhörda och intresserade av kunden och ger även goda råd och tips på utförande och material.
    Tack så mycket Ann-Christin för din positiva feedback! Det värmer gott och vi återkommer gärna till er för fler uppdrag. Svenska Målerikompaniet AB
    Ommålning av vårt hus.
    Bra service, rättade snabbt till ett par småsaker som vi påpekade inte var bra.
    Trevliga att ha och göra med.
  • Michael M
    2019-10-11
    Jag har använt mig av Svenska Målerikompaniet flera gånger, både stora omfattande renoverings jobb men även väldigt små uppdrag. Jag har fått ett utmärkt bemötande, hantverkarna som kommer är alltid exakt i tid, tillmötesgående och kommer med egna lösningar och ideer. De städar alltid efter sig, inte bara sopar utan verkligen städar. Kan bara ge dem full pott!!!
    Michael
    Tack Michael för dina fina ord, de värmer. Svenska Målerikompaniet AB
    2019-10-11
    Målning av två rum. Dem ställde upp på kort varsel gjorde ett proffsigt jobb. Mycket trevliga grabbar.
    2019-10-11
    Superbra service! Trevliga personal. Riktigt bra finish på måleriet! De bästa jag har anlitat. Kanske ngt dyrt
    2012-03-15
    Suveräna! Snabba, bra pris, höll tider.