Svenska Tak & Puts AB

Svenska Tak & Puts AB

www.svenskatakochputs.se
Call 070-422 46 38 Share

About company

Välkommen till Svenska Tak och Puts AB som specialiserat oss på takläggning och fasadrenovering. Vi har riktat in oss på villor, hyresfastigheter, bostadsrättsföreningar och samfälligheter eftersom vi vill ha den dagliga kontakten med våra kunder så vi då ska kunna tillgodose kundens önskemål på bästa sätt. Vår ambition är inte...

17 omdömen om Svenska Tak & Puts AB

Sivert C
Wrote about Svenska Tak & Puts AB

Vi har anlita Svenska Tak&Puts för byte av 2 st. tak i vår Brf. På besiktningen befanns arbetet vara fackmannamässigt gjort och av högsta kvalitet. Dessutom blev de klara i tid.

Thomas E
Wrote about Svenska Tak & Puts AB

Vi behövde ett nytt tak till vår 40-talsvilla och begärde offert från några takläggare i Stockholm via Villaägarnas hemsida. Företaget gav ett professionellt intryck redan vid första kontakten, offerten var mycket detaljerad och deras uppfattning av vad som behövde göras överensstämde med våra önskemål. För oss var ett bra resultat viktigare än lågt pris. Vår takrenovering blev utförd med mycket hög kvalitet och utfördes snabbt. Det som utlovades i offerten hölls. En nödvändig avvikelse från offerten under arbetets...

Kenth P
Wrote about Svenska Tak & Puts AB

Vi anlitade Svenska Tak & Puts AB för att lägga om taket på vårt hyreshus. Vilka proffs de var! De jobbade effektivt trots dåligt väder. Hela gänget var väldigt trevliga. Vi är supernöjda!

Svar från Svenska Tak & Puts AB

Hej Kenth ! Tack för dom fina raderna. Jag har pratat med killarna och det är inte någon av dom som saknar någon ring. Mvh Stiven trevlig helg

Mikael D
Wrote about Svenska Tak & Puts AB

Vi vill verkligen rekommendera Svenska Tak & Puts som vi träffade när vårt tak skulle renoveras. Arbetet var omfattande: byte av dålig råspont, papp, läkt, takpannor, hängrännor, stuprör, plåt kring skorsten samt montering av väggfäste till ny antenn mm. Trots att det inte finns någon möjlighet att köra fram med bil intill huset så killarna fick bära alla pannor mm så var de glada, omtänksamma och det var trevlig atmosfär samt att alla jobbade mycket effektivt. Dessutom fick vi en snygg och praktisk anpassning på den...

Anne-Maria H
Wrote about Svenska Tak & Puts AB

Mariefred 2017-03-12 Vill ni ha en proffsig och trevlig takläggare så välj Svenska Tak & Puts AB. Vi är mycket nöjda med arbetet som utförts på vårat tak. Rekommenderar Svenska Tack & Puts AB allra varmast.

Jane R
Wrote about Svenska Tak & Puts AB

Jag träffade Svenska Tak och Puts i samband med ett takarbete på mitt hus. Jag fick mycket vänligt bemötande och de är synnerligen snabba, effektiva och noggranna med allt som görs. Det är inte roligt när man har besvärliga saker att göra kring hus och tomt och när problemen verkar övermäktiga, kan jag varmt rekommendera denna firma som med sin expertis och vänlighet hjälper Er att ställa saker till rätta igen. Jag vill passa på att skicka ett extra varmt tack till Steven och hans medarbetare (med superduktig plåtslagare!) och önska alla ett fantastiskt Gott Nytt 2017 med många nya nöjda kunder!

Ken H
Wrote about Svenska Tak & Puts AB

Renoverade vårat tak. Professionellt utfört jobb och snabbt gick det. Supertrevliga killar dessutom. Vi är supernöjda. Rekommenderar verkligen Steven och hans team.

Ögrens C
Wrote about Svenska Tak & Puts AB

Jag skulle renovera mitt tak själv på sommarstugan. När 4 veckor gått stod jag med ett halvtäckt tak och tidsnöd. Jag hittade Svenska Tak och Puts AB via en offertsida. Fick en offert på torsdagen, bestämde mig på fredagen. Tisdag förmiddag dök 6 man upp och kastade sig över uppdraget. Taket var spontat och pappat på tisdagskvällen. Hela taket var färdigt torsdag eftermiddag, städat och klart runt huset. . Allt var utfört enligt hans offert, och han bjöd på det han och jag missat. Jag kan varmt rekommendera Stiven och hans gäng på svenska tak och Puts AB

Veronica L
Wrote about Svenska Tak & Puts AB

Vi anlitade Svenska Tak & Puts för att ordna dränering runt vårt hus. De hjälpte oss även med att fixa i ordning källargolvet i pannrummet som behövde återställas efter att en oljecistern stått där. (Ny golvbrunn, samt uppbilning och återskapande av golv). Under arbetets gång uppstod en del problem, bland annat med sand som rasade hela tiden...men alla problem som uppstod löstes professionellt och självklart. Vi fick bra förklaring och svar på våra frågor under arbetet. Vi är mycket nöjda med allt och kan varmt rekommendera detta företag.

mujgan a
Wrote about Svenska Tak & Puts AB

Takrenovering Proffsigt , tryggt och trevlig bemötande och seriösa killar. Arbetet utfördes perfekt, helt enligt tidsplan. Vi kan starkt rekommendera Jag är jättenöjd med resultatet, de var mycket hjälpsamma med ett par saker som faktiskt låg utanför avtalet. Enskedefältet mujgan

Jan A
Wrote about Svenska Tak & Puts AB

Tycker att företaget och bemötande var helt OK.

Martin I
Wrote about Svenska Tak & Puts AB

Bra genomfört jobb och tydlig kommunikation. Mycket nöjd.

Christine C
Wrote about Svenska Tak & Puts AB

Jag är mycket nöjd med mitt nya tak.jobbarna har varit tillmötesgående och trevliga.allt har gått smidigt och bra och det känns som dom vet vad dom håller på med.kan verkligen rekommendera! / Christine

Peter K
Wrote about Svenska Tak & Puts AB

Nytt villatak av tegel och nytt papptak på garage samt viss lagning av puts. Trevligt och professionellt bemötande. Snabbt och korrekt utfört.

Rickard F
Wrote about Svenska Tak & Puts AB

Tak & Fasad är ett engagerat gäng med bra ledning och stort ansvar. De håller vad dom lovar och levererar enligt överenskommelse. Mitt tak var ett mycket svårt projekt och trots att många överraskande problem dök upp under arbete, löste de problemen och resultatet blev över förväntan. Jag är mycket nöjd med deras arbete och kan verkligen rekomendera Tak & Fasad.

George B
Wrote about Svenska Tak & Puts AB

Ny villatak Arbetet omfattade bortrivande av äldre undertak och anläggning av nytt tegeltak, hängrännor och målning av takutsprång på ett sekelskiftes villa. Arbetet utfördes snabbt och noggrant med stor kunnighet. Befintliga riskkonstruktioner noterades och rättades till. Killarna informerade om och diskuterade arbetets framskridande fortlöpande och var i övrigt mycket trevliga! Rekommenderas varmt.

Alexandra N
Wrote about Svenska Tak & Puts AB

Stiven & Co är otroligt duktiga, noggranna och jag kan varmt rekommendera dem! Hälsar husägare i Täby med nytt fint tak