Alla kategorier Galleri Skåne Kristianstad Svenskt Konstnärscentrum

Billigt, snabb leverans.

Inget att klaga på :)
  • Jenny
    Jenny skrev om Svenskt Konstnärscentrum
    USELT ställe! Jag beställde vita kort inför ett dop. En och en halv månad senare skickar de nu mail att varorna är skickade??! Två veckor efter att jag beställt och ännu inte fått mailade jag och avbeställde hela ordern eftersom de inte kunnat leverera inom de 10-14 dagar som påstås. Nu, över en hel månad senare skickar de ordern ändå?!? Uselt företag, ett stort skämt. Vansinnigt oseriöst. Handla ALDRIG där! Jag kommer bestrida den här fakturan ända upp i EUrätten om det så behövs. De bryter mot konsumentköpslagen och lagom om distansköp.
  • AnnA M H
    AnnA M H skrev om Svenskt Konstnärscentrum
    Det är som att besöka en godisbutik, för kreativa, skapande människor, när man besöker SKC i Kristianstad. Det är alltid ett trevligt bemötande, ett proffigt utfört arbete till ett bra pris, och ett stort sortiment i lager av konstnärsprodukter av god, prisvärd kvalitet, som triggar igång skapandet.
  • Jacques M
    Jacques M skrev om Svenskt Konstnärscentrum
    Som konstnär kan jag inte tänka mig bättre företag.
    SKC har inte allt men de fixar och donar och helt plötsligt har man det man letar efter.
    Ett exemplariskt företag som jag rekommenderar varmt om man är kreativ eller inte.
    Gå in på SKC Kristianstad och du känner kreativiteten flöda.
    Gå in som svetsare och du kommer ut som konstnär.
    All lycka i framtiden alla ni som sliter med inramningar, material, mm mm.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Svenskt Konstnärscentrum
    Det här företaget är i en klass för sig! Servicen är superb, det som man inte kan hitta här - det finns inte !!! Jag älskar den här butiken ! Tack för att ni finns !!!
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Svenskt Konstnärscentrum