Alla kategorier Galleri Skåne Kristianstad Svenskt Konstnärscentrum

Götgatan 11, 291 33 Kristianstad — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Svenskt Konstnärscentrum

• Ida
    Ida skrev om Svenskt Konstnärscentrum
    Otrevliga, levererar inte betalda varor. Betalar inte tillbaka för icke levererade varor trots många påminnelser. Detta trots att vi ringt in och pratat med (Tony?) för att säkerhetsställa så allt fanns hemma innan vi lagt en beställning. Aldrig mer... Läs mer
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Svenskt Konstnärscentrum
    Tror ej jag har varit med om sämre kundservice. Helt blåsta.
    Gör er själva en tjänst och undvik detta företag.
    Leveranstiden ligger ofta på ca. 3 månader om man överhuvudtaget får
    någon leverans. Svarar knappt på mejl eller telefon, när dem svarar så
    kan dem aldrig ge ett klart besked när eller om man beräknas få varorna
    levererade.

Har även hört från kunder som fått sina ordrar makulerade utan att dem
    äns blivit meddelade om det. Ibland undrar man om vilken idiot som helst kan
    driva ett företag. Ett tips vore också till person(en/erna) som sitter på deras
    mejl support att gå en kurs i svenska. Läs mer
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Svenskt Konstnärscentrum
    Billigt, snabb leverans.

Inget att klaga på :) Läs mer
  • Jenny
    Jenny skrev om Svenskt Konstnärscentrum
    USELT ställe! Jag beställde vita kort inför ett dop. En och en halv månad senare skickar de nu mail att varorna är skickade??! Två veckor efter att jag beställt och ännu inte fått mailade jag och avbeställde hela ordern eftersom de inte kunnat leverera inom de 10-14 dagar som påstås. Nu, över en hel månad senare skickar de ordern ändå?!? Uselt företag, ett stort skämt. Vansinnigt oseriöst. Handla ALDRIG där! Jag kommer bestrida den här fakturan ända upp i EUrätten om det så behövs. De bryter mot konsumentköpslagen och lagom om distansköp. Läs mer
  • AnnA M H
    AnnA M H skrev om Svenskt Konstnärscentrum
    Det är som att besöka en godisbutik, för kreativa, skapande människor, när man besöker SKC i Kristianstad. Det är alltid ett trevligt bemötande, ett proffigt utfört arbete till ett bra pris, och ett stort sortiment i lager av konstnärsprodukter av god, prisvärd kvalitet, som triggar igång skapandet. Läs mer
  • Jacques M
    Jacques M skrev om Svenskt Konstnärscentrum
    Som konstnär kan jag inte tänka mig bättre företag.
    SKC har inte allt men de fixar och donar och helt plötsligt har man det man letar efter.
    Ett exemplariskt företag som jag rekommenderar varmt om man är kreativ eller inte.
    Gå in på SKC Kristianstad och du känner kreativiteten flöda.
    Gå in som svetsare och du kommer ut som konstnär.
    All lycka i framtiden alla ni som sliter med inramningar, material, mm mm. Läs mer
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Svenskt Konstnärscentrum
    Det här företaget är i en klass för sig! Servicen är superb, det som man inte kan hitta här - det finns inte !!! Jag älskar den här butiken ! Tack för att ni finns !!! Läs mer
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Svenskt Konstnärscentrum