Svenskt Konstnärscentrum

Svenskt Konstnärscentrum

Ring 044-10 22 44 www.konstnarscentrum.se
2.9

Försäljning av alla typer av konstnärsmaterial för nybörjare och proffs

11 omdömen om Svenskt Konstnärscentrum

Anders Olof Arne P
Skrev om Svenskt Konstnärscentrum

Lysande service! Jag lämnade in en kalligrafering för inramning och förväntade mig att det skulle ta några dagar - de ringde på förmiddagen följande dag! När jag frågade om kostnaden trodde jag först att de hade missat något (som exempelvis att öppna för den lilla texten på baksidan) men allt var som det skulle och den är oemotståndligt vacker! Jag är supernöjd!

EMIL G
Skrev om Svenskt Konstnärscentrum

Gör fel och missar 1 av 2 saker i ordern, skyller på mig när jag påpekar detta och slutar sedan svara på mail när jag skickar bevis på att dom har gjort fel. När fakturan väl kommer efter 2 månader så har dom lyckats fakturera fel produkt. Undvik som pesten.

Jerker D
Skrev om Svenskt Konstnärscentrum

Ingen erfarenhet av företaget men är lite skeptisk till deras service. Försökte göra beställning via hemsidan, men det gick inte enligt uppdatering av plattformen. Fick snabbt besked att jag kunde plocka ihop en kundkorg och vidarebefordra den via mejl. Gjorde en beställning för ett antal tusen och när jag fick kvittens på den så meddelade Tonny att priserna hade höjts. Med tanke på att företaget visar ett pris på hemsidan och sedan har ett högre pris vid beställning så undrade jag om man ändå kunde få samma pris som på hemsidan, men det gick inte. Vi får se var beställningen görs.

Ida
Skrev om Svenskt Konstnärscentrum

Otrevliga, levererar inte betalda varor. Betalar inte tillbaka för icke levererade varor trots många påminnelser. Detta trots att vi ringt in och pratat med (Tony?) för att säkerhetsställa så allt fanns hemma innan vi lagt en beställning. Aldrig mer...

Ina M gillar detta
Niklas S
Skrev om Svenskt Konstnärscentrum

Tror ej jag har varit med om sämre kundservice. Helt blåsta. Gör er själva en tjänst och undvik detta företag. Leveranstiden ligger ofta på ca. 3 månader om man överhuvudtaget får någon leverans. Svarar knappt på mejl eller telefon, när dem svarar så kan dem aldrig ge ett klart besked när eller om man beräknas få varorna levererade. Har även hört från kunder som fått sina ordrar makulerade utan att dem äns blivit meddelade om det. Ibland undrar man om vilken idiot som helst kan driva ett företag. Ett tips...

Ina M gillar detta
Gunnar N
Skrev om Svenskt Konstnärscentrum

Billigt, snabb leverans. Inget att klaga på :)

Jenny
Skrev om Svenskt Konstnärscentrum

USELT ställe! Jag beställde vita kort inför ett dop. En och en halv månad senare skickar de nu mail att varorna är skickade??! Två veckor efter att jag beställt och ännu inte fått mailade jag och avbeställde hela ordern eftersom de inte kunnat leverera inom de 10-14 dagar som påstås. Nu, över en hel månad senare skickar de ordern ändå?!? Uselt företag, ett stort skämt. Vansinnigt oseriöst. Handla ALDRIG där! Jag kommer bestrida den här fakturan ända upp i EUrätten om det så behövs. De bryter mot konsumentköpslagen och lagom om distansköp.

AnnA M H
Skrev om Svenskt Konstnärscentrum

Det är som att besöka en godisbutik, för kreativa, skapande människor, när man besöker SKC i Kristianstad. Det är alltid ett trevligt bemötande, ett proffigt utfört arbete till ett bra pris, och ett stort sortiment i lager av konstnärsprodukter av god, prisvärd kvalitet, som triggar igång skapandet.

Jacques M
Skrev om Svenskt Konstnärscentrum

Som konstnär kan jag inte tänka mig bättre företag. SKC har inte allt men de fixar och donar och helt plötsligt har man det man letar efter. Ett exemplariskt företag som jag rekommenderar varmt om man är kreativ eller inte. Gå in på SKC Kristianstad och du känner kreativiteten flöda. Gå in som svetsare och du kommer ut som konstnär. All lycka i framtiden alla ni som sliter med inramningar, material, mm mm.

Jonas L
Skrev om Svenskt Konstnärscentrum

Det här företaget är i en klass för sig! Servicen är superb, det som man inte kan hitta här - det finns inte !!! Jag älskar den här butiken ! Tack för att ni finns !!!

Hanna F