Alla kategorier Mattor Kronoberg Växjö Svenssons i Lammhult

Svenssons i Lammhult

Jönköpingsvägen 4, 360 30 Lammhult — Visa karta

En möbelaffär för dig som är intresserad av inredning. Möbler från kända designers och möbeltillverkare exempelvis soffor, fåtöljer, matbord m.m.

Läs vad 4 kunder tycker om Svenssons i Lammhult

• Vilhelm H
    Vilhelm H skrev om Svenssons i Lammhult
    Värdelöst att beställa över Internet. Stringhyllan skulle finnas i lager enligt uppgift på hemsidan. Förste efter ett par dagar kom en orderbkräftelse, utan uppgift om leveransdatum?!. En vecka sanerare har jga inte hört något mer. Önskar att jag gått ner på Designtorget och köpt hyllan över disk istället. Kommer aldrig mer beställa därifrån, kan inte lita på uppgifterna i e-shoppen.
  • Karl G
    Karl G skrev om Svenssons i Lammhult
    Jag har alltid fått bra service när jag har handlat av Svenssons i Lammhult, har testat att beställa både på e-shoppen och via telefon och det har inte varit några problem alls. Personalen var väldigt trevliga.
  • Rikard H
    Rikard H skrev om Svenssons i Lammhult
    Har också väldigt dåliga erfarenheter av Svenssons i lammhult. Det är nästan omöjligt att vara hemma på tiderna som dom vill leverera på om man har ett jobb med normala arbetstider.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Svenssons i Lammhult
    Om man handlar i deras webbshop ska man vara medveten om att när det står "lager" behöver produkten inte alls finnas i lager. Den kan ha en leveranstid på 4 veckor och leveranstiden meddelas per brev. Priserna är inte speciellt låga men de levererar fraktfritt över ett visst belopp. Om man är kund i Stockholm bör man vara hemma den tid de föreslår för leverans. De följer inte upp vad som har utlovats per telefon och de svarar inte heller på epost.
    Rikard H gillar detta

Jönköpingsvägen 4, 360 30 Lammhult