Svenssons i Lammhult

Svenssons i Lammhult

Ring 4647-24 87 00 www.svenssons.se
1.5

En möbelaffär för dig som är intresserad av inredning. Möbler från kända designers och möbeltillverkare exempelvis soffor, fåtöljer, matbord m.m.

6 omdömen om Svenssons i Lammhult

Bengt Ronnie L
Skrev om Svenssons i Lammhult

230203 Att bedriva internet handel 2023......, ställer sina krav på ett företag vad gäller bekräftelse mail efter lagd order, samt uppdaterade mail bekräftelser under en beställnings gång. Fullständigt den sämsta nätaffär jag handlat ifrån.., ok.., i allafall topp 3 dom sämsta. Detta ifrån ett företag som de fakto ligger i dom övre prisklasserna på sina produkter..., dessutom "svenskt". Att beställa en måndag med "omgående leverans, varan i lager"..., till att på en fredag, 4 dagar senare, få jaga företaget i en chatt,...

Andreas C
Skrev om Svenssons i Lammhult

Sajt: "Redo för leverans" Leveransbekräftelse på mailen: "Om 4 veckor avser varorna lämna vårt lager" DÅ HADE JAG JU BESTÄLLT NÅGON ANNANSTANS! Ni förstör folks liv och ni förstör internet.

Vilhelm H
Skrev om Svenssons i Lammhult

Värdelöst att beställa över Internet. Stringhyllan skulle finnas i lager enligt uppgift på hemsidan. Förste efter ett par dagar kom en orderbkräftelse, utan uppgift om leveransdatum?!. En vecka sanerare har jga inte hört något mer. Önskar att jag gått ner på Designtorget och köpt hyllan över disk istället. Kommer aldrig mer beställa därifrån, kan inte lita på uppgifterna i e-shoppen.

Karl G
Skrev om Svenssons i Lammhult

Jag har alltid fått bra service när jag har handlat av Svenssons i Lammhult, har testat att beställa både på e-shoppen och via telefon och det har inte varit några problem alls. Personalen var väldigt trevliga.

Rikard H
Skrev om Svenssons i Lammhult

Har också väldigt dåliga erfarenheter av Svenssons i lammhult. Det är nästan omöjligt att vara hemma på tiderna som dom vill leverera på om man har ett jobb med normala arbetstider.

Magnus W
Skrev om Svenssons i Lammhult

Om man handlar i deras webbshop ska man vara medveten om att när det står "lager" behöver produkten inte alls finnas i lager. Den kan ha en leveranstid på 4 veckor och leveranstiden meddelas per brev. Priserna är inte speciellt låga men de levererar fraktfritt över ett visst belopp. Om man är kund i Stockholm bör man vara hemma den tid de föreslår för leverans. De följer inte upp vad som har utlovats per telefon och de svarar inte heller på epost.

Rikard H gillar detta