Svevitak och Bygg

Svevitak och Bygg

www.svevitak.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Svevitak! På Svevitak levererar vi skräddarsydda lösningar i enlighet med kundens önskemål. Vi utför ett fackmannamässigt arbete. Vi överträffar alltid kundens förväntningar och förverkligar kundens drömmar – Alltid bekymmersfritt för kunden och på utsatt tid. Vi erbjuder dig en kostnadsfri besiktning och...

105 omdömen om Svevitak och Bygg

Sedan starten hos Reco 2021

Håkan W
Skrev om Svevitak och Bygg

Bra och trevlig kontakt med säljare och arbetsledare från offert till färdigt tak. Vi har ett låglutande papptak och Svevitak har använt sig av en finsk papp som verkar stabil och pålitlig. Arbetet ser ut att ha utförts bra och de städade upp och gjorde snyggt efter sig.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Håkan, tack för att du har anlitat Svevitak som entreprenör, ett stort tack även för att du har tagit dig tid att skriva ett sådant fint omdöme, hela laget hälsar och tackar! Team Svevitak

Johan F
Skrev om Svevitak och Bygg

Trevligt bemötande och även uppföljande samtal under processen. Mycket nöjd med utförandet i alla moment. Bytte ett platt garagetak med gummimatta till papptak..Kan varmt rekommendera Svevitak.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Johan, ett stort tack för att du har anlitat oss som entreprenör gällandes ditt tak. Ett ännu större tack för dina varma rekommendationer, fina omdömet samt toppbetyget! Tack Team Svevitak

Afshin R
Skrev om Svevitak och Bygg

Vi hade bra dialog med Svevitak från början. Vi fick svar på alla frågor runt jobbet och optioner. Sedan kunde vi få en offert som passade oss. De var flexibla och kunde börja när vi önskade det. När man satte väl i gång så fick vi kontinuerligt uppdatering från projektledaren och informerades om man behövde åtgärda något mer. Man kunde få bilder och se progressen. Vi bemöts väldigt professionellt och fick svar snabbt. Jag är nöjd med utförandet och därför rekommenderar jag Svevitak & Bygg.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Afshin, ett stort tack för ditt utförliga och mycket positiva omdöme rekommendation! Tack ifrån oss alla Team Svevitak

Madeleine S
Skrev om Svevitak och Bygg

Proffsiga och flexibla. Jag kände mig trygg i hela processen från början till start. De är informativa och svarar alltid när man ringer och möter alla behov. Trevliga oxå! Love!

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Madeleine vad skönt att höra att vi är proffsiga, flexibla, informativa och till och med trevliga! Vi tackar allra ödmjukast för detta fantastiska omdöme! Ett stort tack även för det beställda takarbetet. Team Svevitak

Mostafa E
Skrev om Svevitak och Bygg

Vårt 50 år gamla tak har nu fått en helrenovering, blev så fint! Känns tryggt med det gedigna arbetet Svevitaks medarbetare gjort. Duktiga projektledare och väldigt duktiga byggkillar, kunniga och idoga!

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Mostafa, Tack så mycket för det fina omdömet, toppbetyget och framförallt det beställda takarbetet! Alla på Svevitak hälsar och tackar. Team Svevitak

Irene P
Skrev om Svevitak och Bygg

Svevitak har lagt om mitt papptak. Jag är mycket nöjd med bemötande från första kontakt till det utförda arbetet.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Irene, ett stort tack för de värmande orden, det finfina betyget och givetvis ett stort tack för att du har valt just oss som entreprenör för din takomläggning! Tack, Svevitak.

Jesper S
Skrev om Svevitak och Bygg

Svevitak var tydliga och närvarande från första stund, de lyssnade och kom med bra förslag på lösningar. Prissättning var tydlig och transparent hela vägen. Vid utförande var dom punktliga och sköt städning och organisation på ett mycket bra sätt. Det kändes tryggt och stabilt hela vägen ifrån anbud till slutförande. Jag kan varmt rekommendera Svevitak.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Jesper Tack för att du har tagit dig tid att skriva ett sådant fantastiskt omdöme och samtidigt givit oss ett sådant fint betyg! Vi tackar också givetvis den varma rekommendationen och för att du har valt oss som entreprenör när det gäller ditt tak. Allt gott önskar hela laget på Svevitak.

Bengt S
Skrev om Svevitak och Bygg

Nytt papptak…snabb hantering, välstädat efter. Svarade snabbt för kontakt. Reglerade en liten miss med som, vid takläggningen trevlig personal!

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Bengt Ett stort tack ifrån oss alla här på Svevitak. Det är alltid lika trevligt att höra positiv feedback: snabb hantering samt att killarna lämnade välstädat efter sig. Med vänlig hälsning hela laget på Svevitak.

Jonas L
Skrev om Svevitak och Bygg

Väldigt bra och trevligt bemötande, tydlig information, proffsiga och flexibla. De har varit inlyssnande och tillmötesgående. Välplanerade och kommunikativa. Har hållit byggplan. De levde verkligen upp till våra förväntningar. Svevitak har lagt ett nytt tak hos oss.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Jonas Vilka fantastiska ord! Vi tackar allra ödmjukast för ditt toppbetyg , takarbetet och för att du har tagit dig tid att skriva ett sådant fint omdöme. Hela teamet på Svevitak hälsar och tackar!

Eva F
Skrev om Svevitak och Bygg

Upplevde att dom som arbetade var duktiga yrkesmän och trevliga det var ett tak byte.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Eva Trevligt att höra att våra takläggare är både duktiga yrkesmän och trevliga. Ett stort tack för det beställda takarbetet samt att du har tagit dig tid att betygsätta våran insats. Mvh Svevitak

Frida H
Skrev om Svevitak och Bygg

Vi är mycket nöjda med Svevitaks arbete och proffsiga och trevliga bemötande!

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Frida Vi blir väldigt glada över att höra att du har upplevt oss som både trevliga och proffsiga, och ett stort tack för ditt toppbetyg!

Samira V
Skrev om Svevitak och Bygg

En av våra största projekt Mycket bra, pålitlig, ordentligt

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Samira, ett stort tack för att ni har gett oss i uppdrag att genomföra ett av era största projekt, takomläggning. Vi tackar även för det fina betyget! Team Svevitak

Per-Ola F
Skrev om Svevitak och Bygg

Mycket bra dialog med företaget. Litet projekt med byte av förrådstak. Snabb och enkel kontakt med projektledare och duktiga hantverkare. Rekommendera!

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Per-Ola, vi tackar och bockar för de fina orden och rekommendationen! Projektledaren och takläggarna hälsar och tackar. Team Svevitak.

Bo S
Skrev om Svevitak och Bygg

Mkt trevligt bemötande o kunnig personal. Snabba med allt. Ny papp på mitt garagetak (80 kvm) o fakturan i min mail två veckor efter offertförfrågan.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Bo, vad kul att höra att du gillar våran effektivitet! Tack för att du har valt oss som entreprenör och även ett stort tack för det fina betyget! Team Svevitak.

Mats W
Skrev om Svevitak och Bygg

Vi anlitade Svevitak för att lägga om taket, byta underliggande råspont vid behov, byta vindskivor och hängrännor/stuprör. De gjorde ett professionellt och effektivt jobb, och höll området snyggt och städat under tiden. De hade ett trevligt och konstruktivt bemötande under hela projektet. Så vi är supernöjda! Ett tips är att om ni har speciell design på vindskivor el.dyl. ni vill behålla: ta kort innan, så ni har något att referera till!

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Mats, vi blir väldigt glada av att höra att ni är nöjda med vårat arbete. Ett stort tack från oss alla för de fina orden och toppenbetyget! Team SVEVITAK.

Agneta S

Bra på alla sätt! Råd och tips! Tydliga! Arbetet utfördes helt till belåtenhet

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Agneta. Vi blir jätteglada för din positiva feedback, hela laget på Svevitak tackar dig för det beställda takarbetet, den fina recensionen samt toppbetyget! Tack. Team Svevitak Svevitak och Bygg

Lars R
Skrev om Svevitak och Bygg

Bra bemötande och bra jobb då taket fortfarande sitter kvar efter 1 år. Vad som drar ner betyget är att de är dåliga på att städa efter sig, låg cigarettfimpar överallt samt takspik och skruvar på tomt och gatan. Vi hade fullt upp att plocka upp dessa så att ingen skulle göra sig illa och att inte grannarna skulle få punka, missade dessvärre en takskruv på egen uppfart vilket innebar punktering på vår egen bil. De lovade även att komma tillbaka och ta bort spilld färg på våra altaner vilket ännu inte skett.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Lars Tack för att du har tagit dig tid att betygsätta oss, vi blir glada av att höra att du är nöjd med vårat takarbete. Vi beklagar att städningen inte har varit lika bra som arbetet, vi tar till oss av detta och jobbar vidare med ständiga förbättringar. Givetvis så skall vi genast åtgärda den spillda färgen på altanen. Trevlig helg önskar vi alla på Svevitak.

Karin J
Skrev om Svevitak och Bygg

Har gått snabbt och smidigt, städat och snyggt efter är det också. Tack

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Karin Hela teamet på Svevitak hälsar och tackar för ditt fantastiska omdöme och det fina betyget! Ett stort tack!

Leif A
Skrev om Svevitak och Bygg

Trevliga, kändes tryggt att anlita företaget.👍

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Leif Tack så mycket för det fina betyget och omdömet! Hela gänget hälsar och tackar, Team Svevitak.

Nathalie R
Skrev om Svevitak och Bygg

Vi tog hjälp av Svevitak för att byta vårt tak. Det blev ganska akut när vi upptäckte att vi hade ett pågående läckage. Vi är supernöjda med utfört jobb. Tidsramen höll, tillkommande arbeten kommunicerades tydligt och priset kändes rimligt. Sedan blev det nya taket riktigt snyggt också. Proffsigt bemötande från start till mål. Tack!

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Nathalie Vi blir jätteglada av att höra att ni är nöjda med det nya taket och vårat arbete. Ett stort tack ifrån oss alla för det fina omdömet och toppenbetyget! Tack, Team Svevitak.

Erik W
Skrev om Svevitak och Bygg

Super proffs - från första kontakt till avslutat arbete - stort tack!

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Erik Det är vi som tackar, stort tack för det fina betyget! Mvh Team Svevitak

Niklas C
Skrev om Svevitak och Bygg

Proffesionellt utfört arbete med trevlig personal.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Niklas Tack för att du har tagit dig tid att skriva ett omdöme och samtidigt givit oss ett sådant fint betyg. Vi tackar också givetvis för att du har valt oss som entreprenör när det gäller ditt tak! Allt gott önskar hela laget bakom Svevitak.

Sven-Erik S
Skrev om Svevitak och Bygg

Mycket trevlig och kompetent personal. Vi bytte takpapp och installerade solceller på taket, växelriktare, husbatteri och laddbox i garaget. Allt har fungerat och tidplan hållits. Efter installation fick vi en bra genomgång och ansvarig från företaget har löpande följt upp och svarat på våra frågor. Vi är mycket nöjda.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Sven-Erik Vi tackar så mycket för det fantastiska betyget, de beställda arbetena samt det fina omdömet! Hela laget ifrån takläggare till solcellsmontörer tackar och bockar. Team Svevitak.

Ann-Mari B
Skrev om Svevitak och Bygg

Mycket nöjd med jobbet ! Snabbt, effektivt och pålitliga hantverkare ! Kan verkligen rekommendera er till vänner och grannar .

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Ann-Mari! Tack så mycket för det fina omdömet, och rekommendationen till vänner och grannar. Hela teamet från Svevitak hälsar och tackar!

Björn S
Skrev om Svevitak och Bygg

Att ta beslut om vem du vill anförtro ditt takrenoveringsprojekt är ett av de viktigaste besluten som du tar i ett fastighetsrenoveringsprojekt. Vi blev rekommenderade Svevitak av vänner. Utfört arbete och logistik har varit utomordentligt professionell. Både firman och personalen har varit fantastiskt bra. Duktiga hantverkare, inga problem med nedskräpning, både tomt och lokaler som vi upplåtit var minutiöst städade både under arbetet och i samband med att det avslutades. Vi kan verkligen rekommendera Svevitak om du vill ha ett effektivt och proffesionellt takbyte utfört.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Björn Vi tackar allra ödmjukast för din fantastiska recension, vi jobbar hårt med ständiga förbättringar i alla led och det känns väldigt kul att se att det har gett resultat. Vi tackar för det beställda takarbetet och ditt fina toppenbetyg! Team Svevitak

Donna A
Skrev om Svevitak och Bygg

Snabbt och smidigt gick det från att dem var här och gjorde en kontroll till att taket var nytt och fräscht. Har inget att klaga på, kommer rekomendera dessa om någon i min närhet behöver nytt tak.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Donna Vi tackar så mycket för det fina betyget och rekommendationen! Ett stort tack ifrån oss alla. Team Svevitak

Anna Erica Marianne B
Skrev om Svevitak och Bygg

Super proffsig företag! De höll offerten, tidsplanen och taket är av högsta kvalitet. Alla jag hade kontakt med hade ett proffsigt och trevlig bemötande. Kan verkligen rekommendera dem!

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Erica Tack så mycket för det det fina betyget och rekommendationen. Hela laget ifrån takläggare, arbetsledare till projektledare tackar för det fantastiska omdömet, ett stort tack ifrån oss alla! Team Svevitak/ Johan Olin

Jonny Holger S
Skrev om Svevitak och Bygg

Regelbunden kontakt under hela projektet. Trevliga och kunniga montörer. Höll tider och städade efter sig varje dag. Väldigt snyggt och proffsigt resultat Vi är supernöjda med vårt nya tak.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Jonny Hela teamet på Svevitak hälsar och tackar för ditt fantastiska omdöme och det fina betyget! Ett stort tack! Svevitak

Håkan F
Skrev om Svevitak och Bygg

Mycket bra bemötande och suverän kvalitet på utfört arbete. Uppföljning och besiktning genomfördes tillsammans med mig i syfte att säkerställa att jag som kund är nöjd. Har inget att klaga på faktiskt.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Håkan. Vad kul att höra att du är nöjd med både arbetet och oss som entreprenör! Ett stort tack ifrån oss alla för att det fina betyget och att du har tagit dig tid att skriva ett sådant fint omdöme! Team Svevitak

Johan S
Skrev om Svevitak och Bygg

Mycket bra bemötande av företaget. Arbeta noggrant och proffsigt Svevitak har lagt nytt takpapp, nya vindskivor, nya hängrännor mm på vårt hus. Arbetet har genomförts på ett mycket bra och skickligt sätt. De arbetade snabbt och effektivt. Är mycket nöjd med arbetet och förtaget personal.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Johan! Vi blir jätteglada av att höra att du tycker att vi är både skickliga och effektiva! Hela laget hälsar och tackar./ Team Svevitak

Marita P
Skrev om Svevitak och Bygg

Nöjd med bemötandet och genomförandet

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Marita Vi på team Svevitak tackar dig både för det beställda arbetet och för det fina betyget! Tack/ Svevitak

Jörgen I
Skrev om Svevitak och Bygg

Svevitak och Bygg utmärkte sig från dag 1 direkt genom att vara professionella och seriösa. Vi valde att byta papp, läkt, pannor och installera solceller. Vi hade först kontakt med Johan i samband med offerter och sedan med Tahir som höll i projektet. Vi fick löpande information om status och arbetet löpte på bra. Snyggt städat när allt var klart och trevligt bemötande av alla medarbetarna som vi kom i kontakt med. Vi kan varmt rekommendera Svevitak och Bygg. Jörgen och Caroline i Järfälla

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Jörgen & Caroline. Hela laget, alltifrån takläggarna till solcellsprojektörerna hälsar och tackar allra ödmjukast för det fantastiska betyget och omdömet! Vi hoppas att ni kommer att få mycket glädje lång tid framöver av erat nya tak och solcellcellsanläggning. Än en gång, ett stort tack! Mvh Johan Olin/ Team Svevitak

Per G
Skrev om Svevitak och Bygg

Bytte tak och installerade solceller, upplevdes seriösa och blev alltid trevligt bemött

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Per Vad glada vi blir att du är nöjd med vårat arbete. Vi tackar så mycket för det betyget! Johan Olin/Svevitak

Fredrik J
Skrev om Svevitak och Bygg

Allt gick smidigt, och fick ett bra bemötande. 👍👍👍👍👍

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Fredrik. Hela laget på Svevitak tackar och bockar för det fantastiska toppenbetyget! Hoppas att du får mycket glädje av dina nya fina takljuskupoler. Ha en fortsatt trevlig sommar. Johan Olin / Svevitak

Ulf O
Skrev om Svevitak och Bygg

Vi vill särskilt rikta ett tack till Mikael, Jack, Valeri och hans team på Svevitak för ett utmärkt arbete med vårt tak. Vi är så nöjda med resultatet och med allt runt om kring. Vi kan verkligen rekomendera Er..! Ulf och Annette i Tyresö

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Ulf & Annette Vad kul att höra att ni är så nöjda med resultatet! Ett stort tack ifrån oss alla på Svevitak! Ha en trevlig sommar, Johan Olin/ Svevitak.

Ulf L
Skrev om Svevitak och Bygg

Bra bemötande genomgående från första kontakt, offert, team på plats. Tycker att finishen på en del detaljer hade en del att önska, men överlag bra leverans.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Ulf Tack för att du har tagit dig tid att betygsätta oss, vi tar till oss av din feedback när det gäller finishen och jobbar vidare med ständiga förbättringar. Ett stort tack ifrån oss alla på Svevitak/Johan Olin.

Kenneth A
Skrev om Svevitak och Bygg

Professionellt bemötande innan samt under arbetets gång. Att det skulle gå smidigt samt hålla lovad tid nu när också vädret var bra så funkade det utmärkt . Nytt papp tak på kedjehus samt tillägg för förråd o carport.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Kenneth. Vi blir jätteglada för din positiva feedback, hela laget på Svevitak tackar dig för det beställda takarbetet, den fina recensionen samt toppbetyget! Tack. Team Svevitak/ Johan Olin

Fredrik S
Skrev om Svevitak och Bygg

Professionellt och trevligt bemötande. Snabbt och väl utfört arbete.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Fredrik, Tack för att du har tagit dig tid att ge oss både feedback och ett toppenbetyg! Allt gott, ha en trevlig sommar. Johan Olin/ Svevitak

Sara L
Skrev om Svevitak och Bygg

Snabb, mycket tillmötesgående och fin service! Vi behövde få hjälp med byte av tak efter en ospecifik läcka. Vi fick mycket bra hjälp och kontinuerlig uppdatering kring arbetet. Jag kan starkt rekommendera Svevitak och Bygg!

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Sara, Svevitak tackar för ditt toppenbetyg och de värmande orden. Ett stort tack ifrån oss alla!/Johan Olin

Jack I
Skrev om Svevitak och Bygg

Jättebra och snabba och trevliga

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Jack, vi tackar både för jobbet och det fina betyget! Mvh Johan Olin/ Svevitak

Roger L
Skrev om Svevitak och Bygg

Beställde takbyte och installation av solceller i augusti 2022. Jack hade svar på alla mina frågor ang. takbytet och kunde hela tiden hänvisa till byggstandard, vad som är tillåtet och inte tillåtet etc. Takbytet (ny underlagspapp, ny läkt, nya hängrännor och stuprör och nya betongpannor) gick fort och gjordes av Ukrainska takläggare som arbetat många år med att byta tak. Man upptäckte en del rutten råspont och takfönsterinbyggnad som byttes mot överenskommen tilläggskostnad. Min svåger (multihantverkare) och jag som kan...

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Roger, tusen tack för det fina omdömet och betyget! Vi tar till oss av din fantastiska feedback och jobbar vidare med ständiga förbättringar. Från oss alla här på Svevitak : Ett stort tack!

Daniel H
Skrev om Svevitak och Bygg

Gick snabbt och blev bra! Fick intryck av att de kan sin sak!

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Daniel. Tack för det fina betyget och de värmande orden! Ett stort tack ifrån oss alla på Team Svevitak.

Thomas B
Skrev om Svevitak och Bygg

Seriös firma som är mån om kundrelationen. Jag är mycket nöjd.

Hej Thomas, vad roligt att höra! Stort tack! Vänligen, Teamet på Svevitak

Anders W
Skrev om Svevitak och Bygg

Svevitak var mycket professionella och taket är snyggt. Arbetet gick fort trots det kalla vädret. Enda smolket i bägaren var hur ställningsbyggarna lämnade tomten efter sig. Skräpigt och skitigt. Med tanke på hur snyggt takläggarna lämnade efter sig blev ställningsbyggarna en besvikelse. MVH Anders Wiberg

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Anders , tack för ditt fina omdöme, det glädjer oss att du är nöjd med vårat arbete. Vi ber om ursäkt för att ni känner att städningen inte varit tillfredsställande. Vi på Svevitak och Bygg är väldigt noga när det kommer till att städa efter oss ,så detta är givetvis något vi kommer ta upp med ställningsfirman.

CECILIA J
Skrev om Svevitak och Bygg

Kan varmt rekommendera Svevitak! Jack har varit en enorm trygghet både innan , under och efter avslutat arbete då jag och mina grannar anlitade Svevitak för att få nytt Tak. Kan med stolthet rekommendera detta företag till alla 👌 Cecilia med familj Mörtstigen 34 Pershagen /Södertälje

Johan O och Svevitak och Bygg AB gillar detta
Svar från Svevitak och Bygg

Hej Cecilia. Tack för det fina betyget och rekommendationen! En god Jul & Gott Nytt År önskas från oss alla i teamet på Svevitak.

Thomas A
Skrev om Svevitak och Bygg

God och tydlig kontakt under hela projektet. Väldigt kunnig personal.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Thomas. Vi tackar för ditt betyg och de värmande orden och önskar dig en God Jul & Gott Nytt År. Team Svevitak

Anna B
Skrev om Svevitak och Bygg

Utförde uppdraget på utsatt tid

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Anna. Tack för att du har tagit dig tid att betygsätta oss. Med vänliga hälsningar teamet på Svevitak.

Björn P
Skrev om Svevitak och Bygg

Trevligt bemött, lätt att få kontakt med projektledaren. Svårare med takarbetarna som ej talade svenska. Det hade varit bra om vi fått info om deras behov av praktisk hjälp såsom toa, microugn och matplats mm. i förväg då detta gick lite trögt utan gemensamt språk. Allt gick dock bra till slut med hjälp av teckenspråk. Utförandet ser bra ut. (Takrenovering)

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Björn. Tack för din feedback , vi tar till oss din information inför kommande projekt. Med vänliga hälsningar teamet på Svevitak.

Jenny S
Skrev om Svevitak och Bygg

Bara bra att säga om dem. Jobb klart på utsatt tid, profffsiga, kommunikativa och prisvärda!

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Jenny. Stort tack för det fina betyget och det trevliga omdömet! Teamet på Svevitak.

Anna B
Skrev om Svevitak och Bygg

Bra utfört jobb på tid och höll rent och snyggt.

Svar från Svevitak och Bygg

Hej Anna. Vi tackar för det fantastiska betyget ! Med vänliga hälsningar Svevitak.