Swedala Tak AB

Swedala Tak AB

Vi på Swedala Tak är experter på ditt tak och kallar oss Hela Sveriges Takmästare!

Vi är lokala takläggare med en nationell organisation för att säkerställa kvalitet, säkerhet samt god arbetsmiljö. Vi ger dig offert med fast pris – men först efter en noggrann takkontroll.

Våra takläggare har många års erfarenhet och därför kan vi hjälpa dig med ditt takbyte oavsett om det gäller plåt, papp, tegel eller betong och vi tar själva ansvar för varje detalj i arbetet.

Vi brinner för att montera riktigt bra tak i vår närmiljö och för att göra våra kunder riktigt nöjda. Idag är Swedala Tak ett av Sveriges största takläggningsföretag med kunder i stora delar av landet. Vår ambition är att fortsätta växa så att alla Sveriges husägare ska ha möjlighet att byta sitt tak via Swedala Tak.

Läs vad 207 kunder tycker om Swedala Tak AB 2

2022-11-29 Insamlad av företaget
    Snabb offert Genomfört enligt plan Fast pris
    Tack Kurt för din rekommendation! Swedala Tak AB
    2022-11-24 Insamlad av företaget
    * Genom dörrknackning
    * Stora förväntningar och vi fick det
    * Ett trevligt och kunnigt team samt bra kvalitet på varor
    Jättekul att höra att du är så nöjd! Tack för en fin rekommendation! Swedala Tak AB
  • 2022-11-23 Spontant omdöme
    Skulle inte ens rekommendera min värsta fiende att anlita detta företag. Anlitade dom för dom hade kortast väntetid innan dom kunde börja med jobbet, fick vänta flera månader längre än vad det var sagt. Jag sa till försäljeren att dom skulle rikta taket om det behövdes vilket inte gjordes. Dom breddade taket åt sidorna enligt överenskommelse men byggde inte igen på sidorna där gamla vindskivorna setat, säljaren sa att det var ett tillägg som kostade exta. Så nu har jag ett krokigt tak som inte ser färdigt ut som jag ändå fick betala nästan 200.000kr för. Efter dom var klara åkte dom där ifrån och lämnade skräp på flertalet ställen och sönderkörda trädgårdsplattor. Jag kom överens med försäljaren att om dom snyggade till där gamla vindskivorna setat så kunde jag nöjja mig. 1år senare har jag inte hört något från dom och taket ser lika ut. Riktigt dåligt beteende från ett så stort företag.
    2022-11-23 Insamlad av företaget
    Suverän service och utfört arbete!
    Tack Keven för din rekommendation! Kul att du är så nöjd! Swedala Tak AB
    2022-11-22 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande med tydlig information och snabb återkoppling på frågor.
    Jag förväntade sann och saklig produkt - ett nytt tak, och fick det.
    Så, om du som läser detta ska bygga nytt tak, kan jag varmt rekommendera Swedala Tak. Tro mig....jag hade nämligen ett annat företag som också byggde ett nytt tak hos mig...ja, de var billigare. Men....snålhet bedrar.... De var så dåliga att jag hoppas de inte finns på er uppföljning.
    Carin
    Jätteroligt att höra att du är så nöjd! Tack för din fina rekommendation Carin! Swedala Tak AB
  • 2022-11-21 Insamlad av företaget
    La om mitt tak med Elstoval mineral 4mm , väldigt nöjd med arbetets utförande , och killarna som utförde jobbet, kanske lite dyrt vid jämförelsen av jag betalade för tjugo års sen. Men det är väll vad prisutvecklingen har varit förmoda jag.
    Tack Jan för din rekommendation! Kul att du är så nöjd! Swedala Tak AB
    2022-11-21 Insamlad av företaget
    Svedala tak bemötte mig bra. Arbetet utfördes på 1vecka, de arbetade väldigt snabbt och bra.En av dem var en tjej, och hon imponerade på mig med sin styrka och uthållighet. Däremot är jag besviken på att det tog 4 veckor efter jobbet var klart, att ta ner innan de tog ner ställningen.
    MVH Ove Hmmarbäck
    Vad roligt att du är så nöjd med ditt takbyte! Tack Ove för din fina rekommendation! Swedala Tak AB
    2022-11-21 Insamlad av företaget
    Väldigt professionellt!
    avstämningar innan hemgång
    bilder och dokumentation på allt

snabbt, snyggt och ordentligt!
    Tack Stefan för en jättefin rekommendation! Kul att du är så nöjd Swedala Tak AB
    2022-11-17 Spontant omdöme
    Bra första möte med försäljare vilken informerade om både varianter på nytt tak och monteringen av solpaneler. Försäljaren gav även råd vilken typ av tak som skulle passa vårat tak bäst.

Arbetet med byte av tak och montering av solpaneler har utförts med stor kompetens och stor arbetsinsats även om vädret inte alla dagar visat sig från sin bästa sida. Eftersom endast två personer jobbat med byte av tak och montering av solpanelerna har jobbet tagit lite tid, vilket inte varit några problem för oss.

Arbete med att lägga matta för att täta taket gjordes på en dag vilket medförde att regnet inte spelade någon roll.

Är väldigt nöjd så här långt, nu väntar vi på att en elektriker skall komma och koppla ihop hela solpanels anläggningen så vi kan börja generera egen el.
    Jätteroligt att höra att ni är så nöjda! Tack för er rekommendation Pär! Swedala Tak AB
    2022-11-13 Insamlad av företaget
    Ett bra bemötande, detaljerat och trevligt i samband med offert presentation.
    Mycket bra kontakt och trevligt bemötande från grabbarna på taket.
    Hade bra förväntningar pga bra jobb hos grannen året innan.
    Som helhet ett bra utfört takbyte, tyvärr tog det längre tid än utlovat pga div problem.
    Avslutningen blev en besvikelse när vi konstaterade att våra skifferplattor runt huset solkats ner av någon okänd vätska. Takläggarna erkände inte detta utan beskyllde oss för att ha orsakat skadan, vilket vi bestämt förnekar.
    Vi kan nu bara hoppas att dom fula fläckarna bleks bort med tiden.
    Vi ångrar att vi inte innehöll pengar från slutfakturan men trodde att vi skulle få fläckarna åtgärdade av ert företag, vilket inte har skett.

Birger Andersson
    Tack Birger för ditt omdöme! Det var tråkigt med fläckarna på dina stenplattor, vi tar åt oss av dina synpunkter och ser till att informationen går vidare till berörda. Swedala Tak AB
    2022-11-12 Insamlad av företaget
    Jag är nöjd! Snabb återkoppling efter första kontakt via nätet. Besök av tak mästaren inom en vecka. Noggrann genomgång av takbyte. Arbetet utfört till belåtenhet och enligt offert. Ställningsbyggarna var inte lika proffsiga. Har talat om detta för Swedala vid uppföljningskontakt..
    Tack Berit för din rekommendation! Vi har fört feedbacken vidare efter uppföljningssamtalet till de berörda. Swedala Tak AB
    2022-11-12 Insamlad av företaget
    Är helt nöjd. Takläggare Albin kan jag rekommendera. Han gav alltid information hur projektet fortlöpte. De fel som gjordes åtgärdades snabbt.
    2022-11-11 Insamlad av företaget
    Seriöst bemötande ,lätt att få kontakt med Martin.
    Superbra takläggare .
    Smolk i bägaren var väl att vindskivorna inte var målade som det var sagt .
    Fel från underleverantören som tydligen inte sagt att de bara var grundmålade .
    Annars gick allt super .
    Vad roligt att du är så nöjda med ditt takbyte! Tack Ann för din fina rekommendation! Swedala Tak AB
  • 2022-11-11 Insamlad av företaget
    Är nöjd med företagets bemötande och utfört arbete. Arbetet bestod i utbyte av s k lättak med masonit mot råspont och nya takpannor. Viss försening i början p g a besvärligt väder kompenserades med ökad arbetsstyrka. Tidplanen hölls.
    Tack Christer för en jättefin rekommendation! Kul att du är så nöjd Swedala Tak AB
  • Thommy L
    2022-11-10 Insamlad av företaget
    Trevlig och kunnig person som kom och såg på jobbet, följde upp och tog kontakt innan och vartefter jobbet pågick.

De som gjorde jobbet var trevliga och kunniga, informerade oss hela pågående jobbet.

Snyggt jobb och vi är supernöjda.
    Vad roligt att du är så nöjda med ditt takbyte! Tack Thommy för din fina rekommendation! Swedala Tak AB
    2022-11-10 Insamlad av företaget
    Det är bra att samarbeta med proffs. Från första stund och genom hela arbetet är jag supernöjd med Swedala Tak.
    Tack för din rekommendation Dan! Kul att ni är nöjda med ert takbyte! Swedala Tak AB
  • 2022-11-09 Insamlad av företaget
    Om det är företaget (den överordnade organisationen) som avses eller dess representant framgår inte av frågan.
    De som jag hade kontakt med - det handlar om takläggning med nya betongplattor och lagning av en murken del av taket - var bra att ha att göra med och jag fick den information som jag behövde om arbetet, dess förutsättningar och ev. alternativa åtgärder. Bra var också att de kunde utföra arbetet på avsedd tid.
    Det enda jag inte var helt glad åt var att mycket material som beställts i onödan lämnades kvar. Nu fick jag försöka sälja material via Blocket, det medförde en del besvär. De ville inte ta tillbaka det materialet (120 takpannor, 6 st felbeställda hängrännor med tillbehör m.m.) Man ska tydligen inte betala räkningen innan allt är bortfört...
    Tack Ann-Marie för ditt omdöme! Ibland kan det vara svårt att beräkna antal pannor så det räcker och blir lagom många över. Vi tar åt oss av dina synpunkter och ser till att informationen går vidare till berörda. Swedala Tak AB
    2022-11-09 Insamlad av företaget
    Martin, vår säljare gav ett proffsigt och förtroendeingivande intryck och en bra offert som vi gick igenom två ggr på fysiska besök innan jobbet utfördes. Jobbet utfördes av två otroligt kompetenta takläggare ( Rickard och Johanna) och resultatet blev riktigt bra och på utsatt tid och enligt offert. Bra kommunikation däremellan. Vi är jättenöjda med vårt nya tak ich med swedala!
    Vad roligt att ni är så nöjda med ert takbyte! Tack Emma för din fina rekommendation! Swedala Tak AB
    2022-11-09 Insamlad av företaget
    De bytte ett tak på vårt gamla och i många omgångar utbyggda hus, dvs många vinklar och sneda reglar. De fick kämpa för att räta upp och gjorde det mycket bra. Alla killar som kom var trevliga.
    Jättekul att höra att du är så nöjd! Tack för en fin rekommendation Jan! Swedala Tak AB
    2022-11-09 Insamlad av företaget
    Bra bemötande,, bra utfört arbete
    Tack Leif för en fin rekommendation! Kul att du är så nöjd Swedala Tak AB
  • 2022-10-16 Insamlad av företaget
    Vår takläggare Filip är trevlig, mycket kunnig och professionell. Vi är väldigt nöjda med takläggningen. Att jobba på är kommunikationen, att uppdatera oss kunder kontinuerligt om vad som händer eller inte och varför.
    Tack Stephanie för din rekommendation! Vi tar åt oss av feedbacken och ser till att den går vidare till berörda. Swedala Tak AB
    2022-09-20 Insamlad av företaget
    Tydlig och ärlig kommunikation av arbetsledaren gjorde att vi kände oss trygg under arbetets gång.
    Tack för din rekommendation Peter! Kul att ni är nöjda med ert nya tak! Swedala Tak AB
    2022-09-16 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Jag tror och hoppas att man har gjort ett bra jobb! Men tidsplanen stämde inte alls.
    Jag bytte tak och köpte solpaneler. Tyvärr var i princip varje steg, från byggstart till slutförandet, försenat och/eller tog längre tid än planerat. Jag fick heller inte någon information om det. Det är ännu inte helt klart, saknas någon typ av sändare (som var trasig) för att kunna starta en app till anläggningen. Vet inte vad som händer med detta.
    Sammantaget; Nöjd med varan och jobbet men tidsplanen var nog aldrig realistisk? Saknade information vid förseningar!
    Tack Marie för ditt omdöme! Vi tar åt oss av dina synpunkter och ser till att informationen går vidare till berörda. Swedala Tak AB
    2022-09-16 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande då jag beställde "renovering" av mitt villatak.
    På det stora hela ett gediget arbete med enbart några detaljer att anmärka på:
    - Container för uppsamling av gamla takpannor placerades på en yta med trädgårdsplattor vilket ledde till omläggning för att byta ut 8 krossade plattor.
    - Val av andra dimensioner på vindskivor gjorde att dessa passade dåligt mot kvarvarande gamla takfotsbräder, vilka därför måste snedsågas i änden i efterhand för att dölja utskjutande ändträ. Det hade varit enklare och snyggare om man gått upp i dimension på vindskivorna även om det inneburit en viss merkostnad.
    - Stora mängder skräp från sopningen av taket har lämnats kvar i takfoten. Detta upptäcktes när jag nu skulle montera spotlights och leder till en hel del extra arbete. Det hade varit betydligt enklare att "städa" i samband med takarbetet.
    Tack Roger för ditt utförliga omdöme! Vi tar åt oss av dina synpunkter och ser till att informationen går vidare till berörda. Swedala Tak AB
  • 2022-09-14 Insamlad av företaget
    Jag hade höga förväntningar som införlivades. Taket på uthuset blev renoverat av skickliga hantverkare som gjorde sitt yttersta för att bygga säkert. Jag fick ett vackert tak som passade det gamla husets stil.
    Tack Karoline för en jättefin rekommendation! Kul att du är så nöjd Swedala Tak AB
    2022-09-14 Insamlad av företaget
    Mycket nöjda gjorde jobbet mycket bra. Rekommenderar dem starkt
    Kul att ni är så nöjda! Tack Fredrik för en fin rekommendation! Swedala Tak AB
  • 2022-09-01 Spontant omdöme
    Vi är jättenöjd med takbytet, trevliga takläggare, informerat bra vad de gjort, och när något oväntat dök upp. Har absolut inget att klaga på. Snyggt städat på tomten efteråt, över förväntan faktiskt
    Toppen! Jättekul att ni är så nöjda med ert takbyte! Tack för er rekommendation! Swedala Tak AB
    2022-07-07 Insamlad av företaget
    Bra utfört takarbete. Bra att ha att göra med.
    Tack Joel för en jättefin rekommendation! Kul att du är så nöjd. Swedala Tak AB
    Byte av tak
    Nöjd med kontakterna och det jobb som utfördes
    Vad roligt att du är så nöjda med ditt takbyte! Tack Lars för din fina rekommendation! Swedala Tak AB
    2022-07-07 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, trevlig personal. Slutresultatet är bra.
    Tycker att det skulle kännas bra med ett avslut tillsammans med "takmästaren" där man ser över hela arbetet kanske före slutstädningen.. Inget som behövs för oss nu längre men (Tips för kommande arbeten).
    Det blev ett snyggt tegeltak och papptaket på garaget blev också bra - hoppas att det ska hålla lång tid framåt nu.
    Vad roligt att du är så nöjd med slutresultatet! Vi kan bara hålla med om att du borde ha fått ett avslutande möte med Takmästaren, av någon anledning missades det denna gång. Tack för för din fina rekommendation! Swedala Tak AB
    2022-07-05 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande från första kontakt till avslut. Swedala Tak levde verkligen upp till våra högt ställda förväntningar vid vårt byte av tak. Kan faktiskt inte komma på något att klaga på.
    Tack för en jättefin rekommendation! Kul att du är så nöjd med ditt nya tak. Swedala Tak AB
    2022-07-05 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och de höll utlovad leveranstid.
    Jag köpte nya betongpannor samt underarbete på ett garagetak.
    Det ser bra ut och har stått pall för ett par ordentliga regnskurar.
    Har inget att klaga på . En beställning på vindskiveplåtar gick fel så jag tog det som fanns. Det var inte så viktigt.
    2022-07-01 Insamlad av företaget
    Väldigt bra och proffsigt bemötande! Fick offert direkt på plats. Bra pris. Gjorde ett väldigt bra och snyggt jobb ( bytte takpannor med tillbehör samt rännor och stuprör) . Supernöjd!
    Tack för en fin rekommendation Micke! Roligt att du är nöjd med projektet! Swedala Tak AB
    2022-06-22 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjda med resultatet. Superfint!

Vi hade gärna önskat ett ”schema” då det var ganska oklart när arbetet skulle börja.

Vi hade heller ingen aning om att man var tvungen att skruva fast ställningen i fasaden.

Annars ett superjobb, takmästaren tog sig tid och man känner sig väldigt omhändertagen under planeringen inför bytet av taket.

Takläggarna var snabba och duktiga!
    Vad roligt att ni är så nöjda med ert takbyte! Tack Hanna för din fina rekommendation! Swedala Tak AB
    Bemötandet positivt.

Förväntningarna var att jobbet skulle utföras relativt snabbt, vilket det också gjordes.

Har köpt två takläggningar, ett som var nyläggning av ett tak med tjärpapp, inklusive nya hängrännor. Det andra jobbet var rivning av ett befintligt tegeltak samt läkt och plåtar och därefter läggning av ett nytt tegeltag. Båda jobben genomfördes snabbt och bra.
    Tack Björn för en jättefin rekommendation! Kul att du är så nöjd med ditt nya tak. Swedala Tak AB
    2022-06-22 Insamlad av företaget
    Bra bemötande av mycket trevlig personal som också utfört ett mycket gott arbete.
    Vi är helnöjda och har även rekommenderat företaget till bekanta.
    Jättekul att höra att ni är så nöjda! Tack för en fin rekommendation! Swedala Tak AB
    2022-06-22 Insamlad av företaget
    Positivt bemötande under hela projektet där våra synpunkter alltid mötts med största respekt och där färdigställandet helt överensstämmer med vår beställning och önskemål.
    Tack för en fin rekommendation! Roligt att ni är nöjda med ert projekt! Swedala Tak AB
    2022-06-21 Insamlad av företaget
    Fint bemötande. Fick stora förväntningar då första mötet sköttes proffsigt. Efter att vi hade skrivit kontrakt och arbetet efter mycket om och men kom igång saknades kontakten med ansvarig säljare. Arbetet gick fort i början för att sedan avta totalt. Man kom någon dag och gjorde lite jobb för att sedan vara borta några dagar. Ingen som förklarade varför arbetet drog ut på tiden. När arbetet var klart så gjorde han en egenkontroll av arbetet, ingen av oss i huset var med, vi fick maila in vad som inte var gjort eller det som vi inte var nöjda med. Taket som vi bytte blev klart men jag får fixa lite detaljer själv.
    Tack Robert för ditt omdöme! Vi tar åt oss av dina synpunkter och ser till att informationen går vidare till berörda. Swedala Tak AB
    2022-06-20 Insamlad av företaget
    Helhetsintrycket bra. Det som saknas är att inte stuprören är monterade.
    Tack för en fin rekommendation! Jag har pratat med din takmästare och stuprören hade vart repiga vid leveransen, de har inväntat nya och fina rör. De kommer förbi idag och sätter upp dom. Swedala Tak AB
    2022-06-20 Insamlad av företaget
    Smidigt, allt bara fungerarde.
    Tack för en fin rekommendation Fredrik! Roligt att ni är nöjda med ert projekt! Swedala Tak AB
  • 2022-06-20 Insamlad av företaget
    Dom var snabbt på plats och rev det gamla taket och ersatte det dåliga innertaket, takpapp, lekt och tegel. Bra och snyggt, trevliga killar som utförde ett bra jobb. Helt nöjd med mitt nya tak.
    Tack Kristina för en fin rekommendation! Kul att ni är så nöjda med takbytet och er upplevelse! Swedala Tak AB
  • ROBIN E
    2022-06-17 Spontant omdöme
    Fick taket bytt och plåten om målade

Men nu när man ringer ang problem att färgen som de målade släppt så hör de ej avsig och när man ringer säger de de ska höra av sig senare Men hör aldrig av sig. Kommer inte anv dessa igen och rekommenderar ej dem allt då de har fått sina pengar nu så då skiter man i kunden när de fått problem med saker de gjort... Har även anmält dem till arn för åter bet av kostnader för de saker de inte vill fixa
    Hej Robin! Tråkigt att du upplever det så. Vi har koll på ditt ärende och hanterar det. Just nu inväntar vi besked från en materialleverantör angående en materialgaranti. Du kommer att få återkoppling så snart vi vet mer. Swedala Tak AB
    2022-06-01 Spontant omdöme
    Takbyte på vår villa i Västerås utfördes av Swedala Tak April 2022.
    Bra offert samt trevligt bemötande av Takmästare Dennis Backström.
    Proffsiga hantverkare som gjorde ett genomgående fint jobb.
    Resultatet blev ett snyggt tak till det pris som offererades.
    Vi kan varmt rekommendera Swedala Tak AB.
    Kul att ni är så nöjda med ert projekt och med Dennis och hans takläggare! Tack för en fin rekommendation! Swedala Tak AB
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Byte tak från plåt till tegel. Byte allt virke + tilläggsisolering, hängrännor och stuprör. Väl utfört arbete, några back jobb som fixades utan gnäll! 😊
  • 2022-04-22 Insamlad av företaget
    Både takmästare och takläggare var mycket trevliga och kunniga . De svarade alltid direkt i telefon om man undrade över något.
    Vi är mycket nöjda över resultatet !
  • PETER G
    2022-04-15 Insamlad av företaget
    Filip som takmästare var en fantastisk och proffsig ägare. Otrolig service minded. De höll både tidsplanen som kostnaderna exakt enligt plan.
    Ingenting lämnades åt slumpen.
    Så otroligt nöjd med Swedala Tak som hjälpte oss med hela projektet från början till slut.
    Kan starkt rekommendera Filip och hans mannar.

Tack Filip
    Tack för en jättefin rekommendation! Kul att du är så nöjd med ditt nya tak och med Filip och hans takläggare! Swedala Tak AB
    2022-04-14 Insamlad av företaget
    Helhet: Från försäljare till hantverkarna, slutligt resultat
    Kan inte bli bättre.
    Dvs Kund jättenöjd
    Kul att du är så nöjd Björn! Tack för en fin rekommendation! Swedala Tak AB
    2022-04-14 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och engagemang av regionchefen.

Hur uppdraget genomfördes motsvarade våra förväntningar.

Det gällde takbyte. Mycket trevlig personal som visade stort engagemang i uppgiften.
    Tack Sigvard för en fin rekommendation! Kul att ni är så nöjda med takbytet och er upplevelse! Swedala Tak AB
  • Stefan F
    2022-04-13 Spontant omdöme
    Swedala hyrde in underentreprenör som la taket fel , vattenskada , eternitasbestbitar över halva tomten då de slängdes ned en hel del.tog ett år och ständigt tjat från vår sida för att det skulle hända något. Till sist allt klart och blev bra men sanera tomten från asbest gjorde man själv.De låg i tvist med underentreprenören så därför kunde vi inte få någon kompensation för allt besvär , tvist är klar(2 år sedantaket började läggas) och man ringde efter att jag hört av mig och sa att de tyckte inte att kompensering ska göras då de till slut fick dit taket rätt.Så ta inte dom ingen bra firma mvh Stefan
    Hej Stefan! Vi förstår att du känner dig besviken. Ibland går det helt enkelt inte som man önskar i ett projekt. Vi gör allt vi kan för att allt ska bli rätt utfört från början, när det inte blir så kommer vi och rättar till. Tyvärr kan vi inte kompensera dig enligt det senaste samtalet vi hade, men vi hoppas att du ändå kan känna dig nöjd och trygg med ditt tak i många år framöver. Swedala Tak AB
  • 2022-04-08 Spontant omdöme
    Valde Swedala tak då dom utgav sig för att vara bäst i Sverige och ha 15 års garanti.. Hade ett platt tak på garaget med tjärpapp på som behövde bytas ut. Tre månader efter överenskommelse blev arbetet utfört. Skälet till förseningen var att man ville göra roligare arbeten under en tid då man gjort liknande arbeten under en längre tid.. När arbetet väl blev utfört och den första snösmältningen kom så forsade vattnet in i väggarna då takläggaren glömt att montera tillbaka överspillsrören i taksargen. Efter mycket ringande fick jag iaf rören monterade men någon ersättning för skadorna fick jag aldrig trotts ett antal mail och samtal med Swedala tak. Att rören i stål som suttit sedan 1978 var borta efter takomläggningen skylldes på att dom sprängts till molekyler av kylan. Så en riktigt usel firma är detta att ha att göra med.
    Hej Rolf Thomas! Tråkigt att du är missnöjd. Hör av dig till 020-270 300 eller info@swedalatak.se om du vill reklamera ditt tak. Du behöver fylla i ett reklamationsformulär så att vi får ett underlag för bedömning av ditt ärende. Swedala Tak AB