Alla kategorier Bank Norrbotten Luleå Ak Örnäset

Rödkallens Väg 5, 974 35 Luleå — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Ak Örnäset

• Robin
    Robin skrev om Ak Örnäset
    För några månader sedan hade det blivit en 5a,för det är mycket trevlig personal, aldrig något krångel. Men nu blir det en 1a för att banken har slutat med "kontanthantering" då är det ju ingen bank något mer ?

Går inte att sätta in eller ta ut pengar. Värdelöst,tyvärr.
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Ak Örnäset
    Nina inne på SWedbank på Örnäset är underbar... Har inte haft så mkt med mannen där inne att göra men de få gånger det skett har han varit duktig...
  • E
    E skrev om Ak Örnäset
    Tycker att de två anställda som jobbar på Swedbank Örnäset /kapellgränd/ En man och en kvinna vanligtvis i kundtjänst är alltid så trevliga. Jag är ofta där och då bl.a genom ärenden åt min gamle far som bor i närheten och alltid är dessa två lika tillmötesgående. Min pappa har inte ens "legg" men de känner igen honom de gånger han varit tvungen gå dit själv och det är positivt då han är snart 87 år och inte hör så bra och därmed kanske pratar högt. Men han blir ändå alltid behandlad med respekt. Sedan är det sällan långa köer, till skillnad från Swedbank inne i stan där man ofta får vänta SÅ länge. Nej - berömmer Swedbanks två anställda på Kapellgränd. De som således är där mestadels.

Rödkallens Väg 5, 974 35 Luleå