Sweden in Bed AB

Läs vad 6 kunder tycker om Sweden in Bed AB

• FERIYAL M

2020-11-06

FERIYAL M skrev om Sweden in Bed AB
    Mardröms företag att ha och göra med, kundbemötande under all kritik. Håll er borta från dem! Läs mer
  • Johan R

2019-05-19

Johan R skrev om Sweden in Bed AB
    Det mesta med den här upplevelsen var inget vidare:

Osäkert med leverans, de säger att de ska höra av sig några dagar innan, i själva verket blev det under ett dygn för min del. Jag fick hjälp att bära upp en del av sängen "kostnadsfritt".

Ej komplett säng, muttrar saknades till alla benen. Åtgärd från företaget: Ingen. Jag fick stöta på tre gånger och stå ut med att få höra gnäll om att deras leverantör klamrar sig och att Inbed själva inte har ansvar.

Defekt sänggavel, strul med att reklamera den då representant för företaget menade att jag hade haft sönder gaveln själv genom oaktsamhet(!). Det kom en ny gavel som jag faktiskt kunde byta färg på. Där hörde de av sig fyrtio minuter innan, en tidig söndagsmorgon.

Kompensation, frågar någon? Nej. Jag fick nöja mig med att få en komplett säng till utsatt pris.

Är du allergisk mot strul och dryga medarbetare, köp din säng någon annanstans. Tom var alltid trevlig dock, det ska sägas, även om jag fick påminna honom två gånger per telefon och en gång på mejl om muttrarna.

Själva sängen verkar ok, Tom lovade att de skulle anpassa den till mig, det verkar ha funkat. Läs mer
  • 2018-11-14

Lisbet P skrev om Sweden in Bed AB
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Jalal E

2018-04-19

Jalal E skrev om Sweden in Bed AB
    Världens bästa sängar , har en No.4 bästa säng jag har haft någonsin! Läs mer
  • Tom L

2018-04-19

Tom L skrev om Sweden in Bed AB
    Tom här, grundare av InBed Sweden. Som svar på recensionen av Ken ovan. Tråkigt att ni inte är nöjda med bemötandet från oss. Vi gör alltid vårt bästa för våra kunder. Vi har olika åsikter om just denna reklamation. Vi lyssnade på vad just denna kund har sagt och bytte ut sängen mot en ny säng, efter genomgång av den reklamerade sängen visade det sig att det inte var några fel på sängen. Sängen var använd i månader och bäddmadrassen var smutsig. Efter ett 30-tal mail mellan oss och kunden där vi inte godkänner reklamationen så vill kunden ha tillbaka alla pengar. Vi har erbjudit att byta fasthet kostnadsfritt. Vi har alltså tillverkat två sängar till kunden samt fått tillbaka en smutsig säng som inte är något fel på. Kunden vill ha tillbaka alla pengar. Som svar på den smutsiga madrassen fick vi att självklart blir det fläckar i sängen pga barn i sängen. Tråkigt att det blivit såhär, detta är nu en process hos ARN. Vi har bett kunden gå dit så en utomstående part kan se på fallet då all mailkonversation är sparad. Alla kunder som undrar över något är varmt välkomna att kontakta oss för frågor eller funderingar innan eller efter deras köp så försöker vi göra allt vi kan för att tillgodose förväntningar och eventuella funderingar. Ha en fin dag alla. Läs mer
  • 2018-02-22

Ken L skrev om Sweden in Bed AB
    Riktigt dålig kvalite sämst bemötande när man väl handlat och har fått problem, ingen återkoppling måste jaga för att få tag på dom står inte för det dom lovat. Riktigt besviken. Gör er själva en tjänst och köp inte en säng ifrån detta företag, om ni skulle få problem med sägen så har ni en lång och jobbig resa framför er för inbed sweden är inte lätta att ha å göra med vid problem. Deras ord är att vi kunder har inga rättigheter! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte