Swedtak

Snittbetyg
4.7
Ring 042-405 27 86 Dela

Om företaget

Välkommen till Swedtak! Är du i behov av en takläggare? Vi är ledande inom takläggning i Skåne. Hos oss får du alltid en kostnadsfri takinspektion där vi i samråd med dig går igenom vad som bör åtgärdas på ditt tak. Vi samarbetar med de största leverantörerna och har egna montörer med lång erfarenhet. Du får alltid upp till...

183 omdömen om Swedtak

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 183 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Joachim S
Skrev om Swedtak

Vi hade kontaktat ett antal firmor för byte av vårt tak. Vi bestämde oss för att gå vidare med Swedtak det kändes bäst gällande utförande och tidsplan. Inte billigaste me de håller vad som är överenskommet. Arbete tog tre veckor och blev mycket bra.

Stefan B
Skrev om Swedtak

De var väldigt proffsiga och effektiva. Känns som att de var måna om ett göra ett bra arbete, och allt flöt på bra. Möjligen kunde det varit ett tydligare avslut när projektet var klart, men eftersom det var i semestertider, förstår jag att det kan bli lite glapp i kommunikationen. Det är skönt att ha ett nytt fint tak med nya takfönster och inplåtningar. Jag är glad att jag anlitade Swedtak för jobbet.

Charlotte A

Helt klart bara positiva upplevelse i all kontakt och genom hela processen när vi lade om taket.

Christer Z
Skrev om Swedtak

Mycket bra av Nicklas Maltesson Finns bara ett ord om allt och alla från Nicklas Ställningsbyggare takläggare plåtläggare Proffsiga

Stefan N
Skrev om Swedtak

Bra bemötande och bra personal vid utbyte av tak. Utförandet motsvarar mina förväntningar.

Janne S
Skrev om Swedtak

På det hela mycket bra. Mycket nöjd med taket. Tog lite längre tid än beräknat men det berodde till viss del på vädret. Några små saker som kunde blivit en smärre katastrof (skruvade in i en elkabel så att jordfelsbrytaren löste ut). Om vi hade hunnit åka på vår planerade semester (dagen därpå) hade det inte varit så kul. Men, Swedtak tog kostnaden för att fixa det så kudos för det. Bra kontakt med säljare och projrktledare. På det hela, mycket nöjda.

Vincent K
Skrev om Swedtak

Mycket trevligt bemötande av alla inblandade. Utförde arbetet helt enligt plan både tids och kostnadsmässigt. Takomläggningen blev riktigt bra, ett lyft för hela huset. Jag kan varmt rekommendera Swedtak. / Vincent

Ola H
Skrev om Swedtak

Bra bemötande och bra arbete.

Anna N
Skrev om Swedtak

Swedtak var mycket proffsiga att ha att göra med. Vi bytte tak och detta gjordes snabbt och smidigt med duktiga arbetare. Vi är mycket nöjda!

Ulf R
Skrev om Swedtak

Utmärkt och professionell kontakt från början till arbetets slut. Mycket väl utfört arbete och god kontakt med de som gjorde arbetet på taket. Trevlig och noggrann personal som satte upp och tog bort ställningar. Mycket nöjd med allt.

Kenneth J
Skrev om Swedtak

Professionellt utfört. Problem under arbetstid ens gång löstes smidigt. Dock minus för avklippt antennsladd som inte informerades till kund.

Rasmus A
Skrev om Swedtak

Vi är super nöjda med hela projektet från start till mål. Trotts att vi hade en väldigt tydlig bild framför oss hur det skulle se ut med vårt väldigt unika hus (Gammal banvaktarestuga), har vi fått många tips och idéer av Niklas Maltesson som varit projektledare, han är en riktigt erfaren och duktig projektör. Hans kundfokus är ut över det vanliga och hjälpte oss som kund att hitta rätt när vi inte kunde bestämma oss. Vårt tak är väldigt speciellt och inte det klassiska vila taket, men det var inga problem för denna firman...

Hans B
Skrev om Swedtak

Mycket bra bemötande Alla förväntningar har helt uppfylld Snabbt och bra arbete utfört

Rikard A
Skrev om Swedtak

Vi är supernöjda! Bra kommunikation, taket blev jättefint och vi fick rekommendationer längs vägen! Kan bara rekommendera!

Eva L
Skrev om Swedtak

Bytt tak med allt vad det innebär. Lätt att få kontakt om man undrade ngt. Trevliga killar, ordning och reda.

Mats-Ola T
Skrev om Swedtak

Mycket proffsiga montörer. Hela entreprenaden har flutit på snabbt och utan misstag Mycket nöjd

Helena F
Skrev om Swedtak

Professionellt hela vägen från första mötet, då vi var i akut behov av omläggning av tak, till slutfört arbete med samordningsansvar för demontering och återmontering av solceller.

Anna B
Skrev om Swedtak

Väldigt trevligt bemötande, snabb och enkel kontakt med Linus. Svar och snabb återkoppling i de flesta fall. Hade önskat lite mer info kring planering och vad som skedde när arbetet väl satte igång, saknade då viss återkoppling. Men inför arbetet bra stöd och rekommendationer mm. Höll arbetstiden bra. Väldigt trevliga killar som utförde själva takbytet. Likaså plåtarbetet utfördes snyggt och bra. Några saker efter utfört arbete som vi påtalade och det åtgärdades då utan bekymmer. Kan rekommendera Swedtak om ni vill ha ett bra, tryggt och smidig takbyte!

Ulf C
Skrev om Swedtak

Bemötandet var mycket positivt. Att göra ett professionellt takrenovering med byta av papp och läkt mm. Swedtak uppfyllde mina förväntningar på ett snabbt och professionellt utfört arbete trots att jag själv inte var på plats. Mycket nöjd!

Inger B
Skrev om Swedtak

Bra bemötande av alla. Särskilt tack till Marek som var med uppe på vinden. Duktig plåtslagare. Niklas Maltesson lovade dock lite mer än han höll. Hade förväntningar att det inte skulle regna in mer och det hoppas jag inte ska ske i framtiden! Tjänsten var omläggning av tak med befintliga takpannor.

Lasse F
Skrev om Swedtak

Swedtak lade om vårt tak från 60-talet med ny underlagspapp, läkt och betongpannor. Vindskenor och plåtar byttes också. Blev tipsad av en god vän om Swedtak. Vi är jättenöjda med planering och utförande. Allt har skötts med mycket gott bemötande. Vi kan verkligen rekommendera dem till andra! Ska också nämnas att de skötte planering av hur byggställning m.m. skulle planeras med Sesol som skulle montera ned solcellspaneler och montera dessa efter att taket var klart. Arbetet gick fort och smidigt och resultatet blev bästa...

Annika H
Skrev om Swedtak

Ett fantastiskt arbete utfört av engagerade arbetare. Arbetet utfördes på ett snabbt och effektivt sätt. Vi är helt belåtna med allt för byte av våt tak

Marcus H
Skrev om Swedtak

Min upplevelse är positiv. Det jag har saknat är att få information om om när saker skall ske och när det har blivit ändringar på dessa.

Laila E
Skrev om Swedtak

Jag blev bemött på ett proffsigt och mycket vänligt sätt vid val av mitt takbyte. Slutresultatet blev verkligen över all förväntan beroende på grabbarnas proffsiga och vänliga bemötande, .

Christina S

Väl bemötta! Vi ville ha ett nytt fint tak och det fick vi. Nya takpannor, plåt och nytt badrumsfönster.

Benny P
Skrev om Swedtak

Mycket bra att tala med höll vad dom lovar och jobbade bra mycket tillfreds med dom

Mats F
Skrev om Swedtak

Bra bemötande och bra utfört arbete

Lisa L
Skrev om Swedtak

Väldigt proffsiga och snabba. Kändes tryggt.

Dick F
Skrev om Swedtak

Snabb och enkel att ha att göra med, trevliga människor som var här och utförd jobbet

Jörgen O
Skrev om Swedtak

Bra jobb. Agerade i tid. Punktlighet o noggrannheten.

Fredrik H
Skrev om Swedtak

Väldigt tillmötesgående och pålitliga. En bra leverantör som Håller det som lovas.

Emil M
Skrev om Swedtak

Bra upplevelse, dom levde upp till de som dom lovade!

Bengt S
Skrev om Swedtak

Professionellt och trevligt bemötande, flexibla under genomförandet och bra dialog. Uppdrag -omläggning av papptak.

Tom D
Skrev om Swedtak

Valde Swedtak för att göra ett takbyte och det gjorde dom på knappt 2 veckor trots kyla och snöstorm, det blev perfekt. Rekommenderar starkt!

Jan-Erik S
Skrev om Swedtak

Nytt Tak. Totalt ansvar från start till färdig leverans. Trevligt bemötande och professionellt genomförande. Samt yrkeskunnig personal.

Mats O
Skrev om Swedtak

Levde upp till vad de lovade, började och slutade i tid och trevligt bemötande under arbetets gång

Pelle G
Skrev om Swedtak

Swedtak med Linus och personal var lätta att kommunicera med . Proffsigt utfört arbete med läggning utav takpapp och fint utfört plåtarbete. Slutfört enligt tidsplan och offererat pris . Kan verkligen rekommenderas !

Martin W
Skrev om Swedtak

Är nöjd med resultatet, inga konstigheter.

Olle J
Skrev om Swedtak

Vi är mycket nöjda med resultatet och det professionella och trevliga bemötandet från all personal.

Britt-Marie O

Proffsigt bemötande. Trevlig personal, även hos underleverantörer. Bra rutiner vid Ä T A.

Mathias E
Skrev om Swedtak

Vill först och främst tacka Swedtak. Jag inte säga att vi var förvånade men bemötandet och servicen var fantastiskt trevligt och professionellt. Vi skulle byta taket på ett hus från sent 1800-tal där det låg eternitplattor sedan 1950-tal. Vi tog själva hand om saneringen sedan kom Swedtak och gjorde ett oerhört bra jobb. Allt från Niklas som lade grunden, arbetsledaren Magnus och deras plåtslagare från Kvidinge plus all övrig personal. Vi är verkligen glada och nöjda. Taket blev 5+ och vi fick ett nytt hus på köpet till en rimlig peng. Med vänlig hälsning, Kjell Arne & Inga Lill

Barbro N
Skrev om Swedtak

Vi blev väl bemöta från början offerten var bra och detaljerad. Tidsperspektivet höll inte riktigt, några veckor försenat och inte konverserat. Lite strul med badrumsventilationen, men löstes på ett smidigt sätt. Eternit taket är utbytt mot tegelpannor och garage takets papp är utbytt. Efter en liten diskussion om fakturan är vi helt nöjda med bemötandet och arbetet. Vi kan rekommendera Swedtak till andra.

Mattias M
Skrev om Swedtak

Proffsigt och effektivt utförande. Informationen om tidplan för utförande i förväg kunde varit ää lite bättre, då hade betyget blivit i topp.

Jukka K
Skrev om Swedtak

Jag behövde få bytt två takbrunnar som rostat sönder. Swedtak kom snabbt ut och tittade och gav offert på jobbet. Takläggaren gjorde ett fint jobb och jag är nöjd.

Mats P
Skrev om Swedtak

Snabbt och proffsigt jobb. Jobbet tog 2+8 dagar. Nya tegelpannor, läckt och underlagspapp samt plåtarbeten på ett tak med lutning ca 50 grader. Uppskattar byggföretag som har fast anställda med avtalsenliga villkor. Rekommenderas

Pia K
Skrev om Swedtak

Mycket bra bemötande. Niklas som jag var i kontakt med var helt outstanding. Då nöjd med allt

Charlotte D

SwedTak har under september levererat omläggning av vårt tak (pannor). Hela leveransen från första kontakt till slutlig kontroll att arbetet levererats enligt plan och ser bra ut, har varit mycket bra. Niklas har varit en utmärkt kontakt och stöd i ett detta viktiga beslut som ett takbyte innebär. Jag har känt mig trygg och är mycket nöjd.

Ingmar B

Det var en välplanerad organisation det tog 7 dagar

Mohammed A
Skrev om Swedtak

Det är bra bemötande av säljarna och diskutera med kunder alla punkter på fint sätt. Bekvämt att träffa deras arbetare på plats. Proffsigt resultat som planerat i tiden och job..bytet på mitt tak gått fint och bekvämt.

Håkan G
Skrev om Swedtak

Väldigt professionellt . Vi är väldigt nöjda med detta. Detta gäller alla inblandade i projektet.

Filtrera omdömen